Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Svicky - studeny motor?

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Poslaťod Zdeny » Str Júl 28, 2004 9:01 am

trojanhorse píše:
Zdeny píše:měl jsem ten samý problém a bylo to benzínem. Zkus natankovat např. u Shellu V-Power a uvidíš....., mě trvalo vyjezdit cca celé tři nádrže kvalitního paliva, než jsem ty srágory dostal pryč, pak jsem vyměnil i palivový filtr a bylo to OK.


Neviem, či práve Shell V-Power by mal mať nejaké zázračné účinky, môže byť. Ale moc by som sa na to nespoliehal. Je u Mázd úplne normálne, že na voľnobehu trochu kolíšu otáčky. Síce je zlé, keď zdochne ale že by to vyriešil benzín s vysokým oktánovým číslom? Napríklad pre moju Mazdu je predpísaný benzín s min. oktánovým číslom 87. A pre motor tiež neni najlepšie, keď tam šupneš 100 oktánov.
Skôr by som sa zameral na elektroniku (vstrekovanie). Ale neni som mechanik, takže s rezervou. :spik2:



Netvrdím taky, že V-Power má zázračné účinky. Zmínil jsem ho pouze jako záruku kvalitního paliva, což tím bezesporu je. A díky tomu po natankování a vyjetí aspoň půlky nádrže hned uvidíš, jestli problémy dělá palivo a nebo jestli máš hledat dál....
Zdeny
Opytovateľ
 
Príspevky: 27
Registrovaný: Uto Jan 20, 2004 2:00 am
Bydlisko: Nový Knín

Poslaťod marianko » Str Júl 28, 2004 9:37 am

Podla mna tam nebudes mat problem so svieckami ale s automatickym syticom alebo s niektorym cidlom.sytic ti velmi skoro uberie zmes a motor zdochne.keby to boli sviecky tak by ti to auto neslo ani potom.alebo moze byt problem aj v benzinovej pumpe.ja by som hladal problem v palivovej sustave.vakuuove hadicky /to su tie najtensie ktore su v aute/nemas niekde derave?najprv prezri tie.
marianko
Opytovateľ
 
Príspevky: 45
Registrovaný: Uto Júl 27, 2004 2:26 pm
Bydlisko: velky meder

Poslaťod Robert » Str Júl 28, 2004 9:30 pm

taky si myslim, ze to nebude svickama... ale kdyz uz jsme u tech svicek, tak dnes jsem byl v tempo servisu a tam vubec NGK svicky nenabizeji, maji tam nejaky championy nebo co to je, tak jsem byl docela prekvapenej, ze takovy velky servis a nemaji zadny vyber! nebo potom jde zde jeste jedno vysvetleni, ze je uplne jedno na jakych svickach se jezdi... :-) nevim ve kterem obchudku to sehnat, tak zajedu primo do mazdy tam snad NGK nebo Denso budou mit, tak dam na vas a zkusim vymenit "bosky" za japonce, pry budu mit uplne jiny auto - tak jsem zvedavej jak se to fakt pozna... :o)
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod majki » Štv Júl 29, 2004 7:12 pm

Shell produkuje dvavyrobky V-POWER. Jeden je "obycejny" V_POWER, ktery ma oktanove cislo 95, a druhy je V-POWER RACING, ktery ma oktanove cislo 100. Takze do GD a GE lit jedine V-POWER!!!!
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Bootleg » Štv Júl 29, 2004 7:14 pm

Majki: Presne tak. V-Power nijako neuskodi, je to obycajna 95-ka, ale ma naviac aditiva schopne rozlozit usadeniny na ventiloch a vo vstrekoch a podobne. Teda vraj ma, ale robili ste niekto rozbor toho benzinu? :o)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Honza » Štv Júl 29, 2004 8:10 pm

No nevim jak je to s tou škodlivostí benzínu,ale GD 2.2 má psaný palivo 91 okt..Tzn pokud tam liju 95ku tak je to o 4 víc..Pak nevidím ale problém pokud budu lít do auta co má psaný 95 třeba 99 nebo 100...
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Bootleg » Štv Júl 29, 2004 8:14 pm

To číslo udáva minimálny počet oktánov, čiže keď mám 95, tak nevidím problém v tom, aby som tam dal 98, čo som v minulosti robil, ale keďže to bolo dosť nákladné, tak som prešiel na lacnejší 95 oktánový.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Robert » Štv Júl 29, 2004 8:18 pm

chlapi, no vidite a jak takovy problemy s benzinem vubec neresim, kterej je lepsi nebo ne... jezdim na LPG a je vymalovano :o) mam holandana a jezdi to skvele, mozna jeste lip nez na ten vas tolik diskutovany benzin :wink: (sranda) akorat me zajima co udelaji ty japonsky svicky, ktere vsichni doporucujete oproti boskam
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Bootleg » Štv Júl 29, 2004 8:21 pm

Ja sa nechcem hadat, ale mal som Bosch 4-kontaktove a auto bolo zivsie ako s NGK. Ale dal som spat NGK, ked som vymienal simmeringy, ale Bosch mam stale odlozene, podla mna su OK. :-)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Honza » Štv Júl 29, 2004 8:42 pm

Robert píše:chlapi, no vidite a jak takovy problemy s benzinem vubec neresim, kterej je lepsi nebo ne... jezdim na LPG a je vymalovano :o) mam holandana a jezdi to skvele, mozna jeste lip nez na ten vas tolik diskutovany benzin :wink: (sranda) akorat me zajima co udelaji ty japonsky svicky, ktere vsichni doporucujete oproti boskam


No ale tos tady na začátku nepsal,že jezdíš na prdy.. :lol: Potom je debata o benzínu nebo palivovým čerpadle bezpředmětná...
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Robert » Štv Júl 29, 2004 9:40 pm

Honza píše:
Robert píše:chlapi, no vidite a jak takovy problemy s benzinem vubec neresim, kterej je lepsi nebo ne... jezdim na LPG a je vymalovano :o) mam holandana a jezdi to skvele, mozna jeste lip nez na ten vas tolik diskutovany benzin :wink: (sranda) akorat me zajima co udelaji ty japonsky svicky, ktere vsichni doporucujete oproti boskam


No ale tos tady na začátku nepsal,že jezdíš na prdy.. :lol: Potom je debata o benzínu nebo palivovým čerpadle bezpředmětná...


ale je predmetna i kdyz jezdim levneji nez vy :wink: kazdy den jezdim alespon 5 km na benzin, aby mi nezaschli trysky apod. veci, a take startuju pouze na benzin
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod dabel » Pia Júl 30, 2004 10:29 am

Robert: bohuzial netusim, ako sa spravaju japonske sviecky, ked zapaluju LPG. Absolutne nemam tucha... tiez som myslel, ze si benzinovy

Steve: asi si mal stastie na kus ;)) U Bosch je hrozne kolisajuca kvalita a zivotnost vacsinou tiez nic moc. Pocit "ineho auta" som mal pri Oplovi Ascone 2.0i, kedy som experimentoval s roznymi svieckami - Brisk, Bosch atd. A po namontovani NGK to auto zrazu ozilo a "trhalo asfalt". Odvtedy moje auta ine ako NGK nevideli ;))
K Bosch len tolko: uz niekolkokrat sa stalo (vlastne posledne 3 pokusy s touto znackou v nasej rodine), ze po prejdeni cca. 500-3000km sviecky odisli. Sorry, ale s takymi suntami nechcem mat nic do cinenia.
Jedine, co odporucam od firmy Bosch su stierace TWIN. Lepsie stierace som este nemal ;))
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Honza » Sob Júl 31, 2004 3:36 pm

Mimochodem teď se dívám na cenu oblíbených Denso Iridium do motoru 2.2i...cena za jednu svíčku 670Kč/ks...Tak to by opravdu teda nešlo..:o)
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod majki » Sob Júl 31, 2004 8:38 pm

Honza píše:Mimochodem teď se dívám na cenu oblíbených Denso Iridium do motoru 2.2i...cena za jednu svíčku 670Kč/ks...Tak to by opravdu teda nešlo..:o)

Tyyyy brdo...tak to je sila...tak to je siiila, zlaty NGK za 90kc / kus ;)).

Mimochodem, co se tyce toho benzinu...uz tu psal kdysi MazTech, ze do aut, kde je doporucenej Nat95 by se nemel za zadnych okolnosti lit 100 oktanovej benzin, protoze ten potrebuje vyssi teplotu pro sve zapaleni a tim se muze dokonale znicit motor, ktery na takove vysoke teploty neni stavenej...najdete i to ve strasich prispevcich...je to dost dobry pocteni a MazTech je opravdu trida, take vi, co rika
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Jonny » Sob Júl 31, 2004 10:17 pm

A co palivovy filtr me tak zlobil fiat
Jonny
 

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť