Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Palivová nádrž a spol.

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Palivová nádrž a spol.

Poslaťod majki » Sob Máj 29, 2004 9:05 pm

No, takže tlumiče jsou dneškem kompletně vyměněné. Na druhou stranu si začínám říkat, že to auto je taková malá pandořina skříňka. Zjistil jsem, že mám na dranc levý buben i s obložením, takže to dělá teď kravál na celý okolí. Budu taky muset koupit brzdový trubičky. (na kolik tyhle srandy vyjdou? KOmpletní buben i s obložením a ty trubičky?) A taky jsem zjistil ještě jednu nemalou věc, že mi "slzí" palivová nádrž. To nomálně nechápu. Je dvoujvrstvé, nastříkané ochrannými prostředky a stejně to zkorodovalo a mám tam teďka někde na levé straně malou dírečku, z které občas vytryskne kapička benzínu. No, snad to bude stačit sundat, očistit, dírku zacínovat a bude to v poho. Co na to říkate vy? Udělali byste to jinak? Zajímá mě to, protože jsem se s tím ještě nesetkal. A nová nádrž v Auto Kelly vyjde okolo 6000,-. A to po výdajích za tlumiče a teď ještě ten kompletní buben, budu úplně z peněz vycucanej. Takže bych si rád přečet rady a nápady...díky kluci a holky.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod George » Pon Máj 31, 2004 12:03 am

Nový trubičky jsem měnil protože mě s nima vyhodily s technický. Nějaký pan Vyžraný řekl že “je to zkorodovaný na sráč“ :) :smrt: . Každopádně je kup v metráži (6m za 350 kč) + konce trubiček (takoví ty šrkoubky na konci či co to je). Pak ti je někdo musí naohybat podle originálu a naplést pod auto. Je to práce naprd protože to vede přes výfuk a blbě se k tomu může. Pak musíš vyměnit trubičky od prasátek a od čelistí ve předu. Já jen za trubičky pod autem dával i s prací 2100.
Add obložení bubnů – nejdříve si je nech sjet u soustružníka aby byli rovný a pak si nech nalepit nový obložení. Dohromady je to asi za 700. Jinak nový buben v replice stojí 1800/ks :|

Add nádrž – tenhle problém řešil zase kámoš na GC a já mu pomáhal opravovat. Koupili jsme speciální dvousložkový tmel na lepení nádrže (asi 90 kč). Nádrž jsme sundali, očistili,vysušili. Pak jsme každou dírku zatmelili a po ztvrdnutí natřeli antikorozem. Dodnes ani kapka ven.

Když to spočítáš tak si připrav cca:
Trubičky 2500 – 3000
Obložení repase + bubny 700 – 1500
Oprava nádrže 200 (bez práce)
Minimálně tak 3500 – 4000 :ooo:

Ps: k tomu mejlu. Nemám ani tak moc práce (mám teď dovolenou :) ) jako mi vypršel volnej tarif na net takže musím počkat až mi najede nový období a pak napíšu :)
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Peter » Pon Máj 31, 2004 11:16 am

takze k tym brzdam neviem povedat nic, lebo s tym nemam ziadnu skusenost, ale tu nadrz by som spravil tak ako to popisal GEORGE.
Cinovat pri benzine - to by som asi nemal taku odvahu :)
Peter
 

Poslaťod majki » Uto Jún 01, 2004 6:05 pm

George píše:Nový trubičky ...

Doufám, že s těma trubičkama si rozumíme: mám namysli ty kovové, které vedou od hadičky (kterážto je připevněna závlačkou k tlumiči pérování - mluvím o zadních kolech) do bubnu. Na délku má jedna asi 30 cm (když je to tak pokroucený a zohýbaný ;). (teda, trubičky tě vyšly na 350,- a zbytek jsi dal za práci mechanika???) Jinak teda kouknu i pod auto, na rampě budu kvůli té nádrži. Ony ty trubičky prý ještě nejsou v nějak alarmujícím stavu, ale ten chlapík, s kterým to vše dávám do pořáku říkal, že bude lepší je vyměnit, ať je potom klid. Jinak výměnu mi bude dělat on. Takže by mě zajímala čistě cena za "náhradní díly". Jinak teda novej (italská či jiná, prostě ne japonec výroba) kompletní buben (rozuměj, přední i zadní strana, se všema pružinkama, obložením a "čelistma" a udělátkama uvnitř) vyjde na těch 1800?? Tak to jde, já právě počítal kolem 2000,-. On mi i vysoustruží ten druhej buben, tak to bude potom snad v poho.
Nevzpomeneš si na název toho tmelu??? A jakým přesně antikorozem jste to natírali??? (já doma mám šedej, ale nevím, jestli na tu nádrž není potřeba nějaký odolný vůči vysokým teplotám či co). A jak jste vysoušeli tu nádrž? Jo, a neukazuje mi ručička palivoměru, elktorinka na budících je v poho, to jsem proměřil podle hodnot v Etzoldovi, takže bych řekl, že bude v prd... plovák. Dá se to vyměnit, něčím nahradit, kolik to případně stojí?? (já vím, otravuju, ale chci to mít v pohodě, však íš...)
S tím mailem je to v poho...a díkes za rady a tipy. Jo, a ty trubičky na metry, to se mám ptát přímo na Mazdu nebo mám chtít prostě jen brzdový trubičky???
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Uto Jún 01, 2004 6:09 pm

Peter píše:takze k tym brzdam neviem povedat nic, lebo s tym nemam ziadnu skusenost, ale tu nadrz by som spravil tak ako to popisal GEORGE.
Cinovat pri benzine - to by som asi nemal taku odvahu :)


Když ji budu mít sundanou, vyprázdněnou a vysušenou, tak poč ne? V servise mi řekli, že to tak dělají, ten chlapík, co mi to bude dělat, mi to taky potvrdil...ale pokud mi Georg řekne název toho tmelu, tak asi využiju ten tmel...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod George » Uto Jún 01, 2004 6:38 pm

No ten tmel má různý názvy. Dají ti ho všude kde mají co dočinění s auty (mi ho kupovali v globusu :) ). Pokud to není zrezlý moc tak to můžeš zaplácat i za pomocí autogenu.
Já myslel trubičky pod autem a ne jenom ty od prasátek. Antikorozem – jednoduchou barvou :). Tam snad ani žádný velký teploty přeci být nemůžou – vždyť je tam hořlavina! Pro dobrý svědomí to můžeš vzít tím sprejem od Motipu na podvozek. Jinak ten tmel jsou takový dva proužky který prohněteš dohromady a pak to tam musíš rychle naplácat protože je to hnedka tvrdý.Hlavně to kvalitně odmasti od benzínu.
K těm trubičkám musíš počítat i ty šroubky na konci. Jinak si jen změř šublerou průměr a to ti stačí. Ty brzdový mají tuším 5mm. Jinak buben je za těch 1800 ale samotnej bez obložení a čelistí …
Jo a pokud budete soustružit ten buben tak udělejte hned oba. Nemá smysl dělat jen jeden.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Uto Jún 01, 2004 6:52 pm

George píše:No ten tmel má různý názvy. Dají ti ho všude kde mají co dočinění s auty (mi ho kupovali v globusu :) ). Pokud to není zrezlý moc tak to můžeš zaplácat i za pomocí autogenu.
Já myslel trubičky pod autem a ne jenom ty od prasátek. Antikorozem – jednoduchou barvou :). Tam snad ani žádný velký teploty přeci být nemůžou – vždyť je tam hořlavina! Pro dobrý svědomí to můžeš vzít tím sprejem od Motipu na podvozek. Jinak ten tmel jsou takový dva proužky který prohněteš dohromady a pak to tam musíš rychle naplácat protože je to hnedka tvrdý.Hlavně to kvalitně odmasti od benzínu.
K těm trubičkám musíš počítat i ty šroubky na konci. Jinak si jen změř šublerou průměr a to ti stačí. Ty brzdový mají tuším 5mm. Jinak buben je za těch 1800 ale samotnej bez obložení a čelistí …
Jo a pokud budete soustružit ten buben tak udělejte hned oba. Nemá smysl dělat jen jeden.

Sakra, 1800,- jen za debilní buben...doprčic :(. No, mám antikoroz Balakom šedej, tak to snad bude stačit...on je tam blízko výfuk, ne? teda, no, skoro blízko (střední tlumič ;). To je jasný, že hned oba naráz ;).
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod peter » Štv Jún 03, 2004 3:04 pm

ani ked by bola vysusena a prazdna by som ju ja nevaril, ani necinoval.

Este niekedy za cias zigulakov a skodoviek sa nadrze varili a robili to
takto: nadrz vybrali, vypustili a do plna (ale naozaj doplna) aby tam neostal vzduch naplnili vodou, potom to varili s mosadzou za pomoci autogenu.
Ale aj tak ich vraj niekolko v kratkom case (asi niekolko stotin sekundy) pocas varenia preslo aj 10 - 15 metrov. :twisted:
peter
 

Poslaťod peter » Štv Jún 03, 2004 3:06 pm

este k tym tmelom. Tiez neviem ako sa vola ale u nas to maju takmer na kazdej benzinke. A vyzera to ako dva sulky plasteliny (vacsinou siva a biela)
peter
 

Poslaťod majki » Štv Jún 03, 2004 6:12 pm

peter píše:este k tym tmelom. Tiez neviem ako sa vola ale u nas to maju takmer na kazdej benzinke. A vyzera to ako dva sulky plasteliny (vacsinou siva a biela)

No, dobre, dobre, to cinovani uz tu rozebirat nebudu, myslim si o tom svoje. Je mi jasny, ze litat kolem nadrze se svareckou je blbost. Cin taje pri o mnoho mensich teplotach...
Sezenu ale ten tmel. Prekecali jste me.... :twisted:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť