Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nováček - Zasvětíte mě?

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Poslaťod majki » Pia Máj 28, 2004 6:17 pm

dabel píše:Ale pani, pani, takto sa dohadovat...ad rozvodak: len remen ako taky stoji cca. 3000SKK, takze aj s vymenou pocitam cca. tych 6-8000 ako povedal Honza
ad olej: najlepsie by bolo vediet, co tam bolo predtym. Ked tam bola zarucene plna syntetika, tak pokracovat v klude so syntetikou. Ked tam bol mineral, tak V ZIADNOM PRIPADE nenaliat syntetiku. Moze to skoncit prave tou generalkou: synteticky olej rozpusti vsetky usadeniny z mineralnych olejov. Tieto potom mozu motor riadne dokakat... Prechod je mozny, treba tam dat syntetiku a povedzme po 3000km vymenit zase za plnu syntetiku.

Jak říkám, tady mi nabídi italskou výrobu za 1000,-. Na originál Japonce jsem se neptal, ale kdyby byl zájem, skočím se zeptat.
Ad. olej: Vyřešeno ;)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod George » Pia Máj 28, 2004 8:50 pm

Tak já to tu rozštípnu. Žádný cca ceny.
Byl sem v Mazda centru v Českých Budějovicích ptát se na originální díly.
Rozvodový řemen na 626 GD stojí originál přímo z Mazdy 850Kč takže žádná velká cena!Jediné co jim musíte dát je VIN číslo aby vám daly ten pravý. Vymění vám to pak každej lepší servis do 500Kč! Celkem tedy maximálně 1350 Kč. Kladku měnit nemusíš pokud nemáš nalítáno víc jak 250 000 – toť muj názor. Jinak se rozvoďák mění po 100 000 – oficiální údaj servisu mazda a servisní knížky GD

To Honza: Musím Tě zklamat. V servisní knížce mojeho GD z roku 90 je originál olej MINERÁLNÍ a ten tam taky používaly ( přesné označení SG-CC 15W 40 – Exlusive Mineralöl ). Já tam teď bez problémů leju 10W40 polosyntetika (1l za 250 kč).
Problém přechodu z minerálu nebo polosyntetiky na plnou je ten, že ta obsahuje i složky rozpouštějící karbon který je usazený na stěnách a ten může ucpat mazací kanálky a paradoxně zadřít motor.

To Dabel: bezpečný přechod na plnou syntetiku je možný pouze tehdy když si necháš profesionálně odkarbonizovat motor ale to stojí dost peněz. Těch 3000Sk určitě není za rozvoďák na GD ale na GE ne?
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Pia Máj 28, 2004 9:21 pm

George píše:Tak já to tu rozštípnu. Žádný cca ceny.
Byl sem v Mazda centru v Českých Budějovicích ptát se na originální díly.
Rozvodový řemen na 626 GD stojí originál přímo z Mazdy 850Kč takže žádná velká cena!Jediné co jim musíte dát je VIN číslo aby vám daly ten pravý. Vymění vám to pak každej lepší servis do 500Kč! Celkem tedy maximálně 1350 Kč. Kladku měnit nemusíš pokud nemáš nalítáno víc jak 250 000 – toť muj názor. Jinak se rozvoďák mění po 100 000 – oficiální údaj servisu mazda a servisní knížky GD

To Honza: Musím Tě zklamat. V servisní knížce mojeho GD z roku 90 je originál olej MINERÁLNÍ a ten tam taky používaly ( přesné označení SG-CC 15W 40 – Exlusive Mineralöl ). Já tam teď bez problémů leju 10W40 polosyntetika (1l za 250 kč).
Problém přechodu z minerálu nebo polosyntetiky na plnou je ten, že ta obsahuje i složky rozpouštějící karbon který je usazený na stěnách a ten může ucpat mazací kanálky a paradoxně zadřít motor.

To Dabel: bezpečný přechod na plnou syntetiku je možný pouze tehdy když si necháš profesionálně odkarbonizovat motor ale to stojí dost peněz. Těch 3000Sk určitě není za rozvoďák na GD ale na GE ne?

TO GEORG: Tak jsem rád, žes to tady rozštíp, hlavně s tím rozvoďákem ;). A hele, kdy se dočkám maila?? Máš asi moc práce, co? 8)
TO RENE: - pokud ale pujdes se svym VIN do Autolarosu v Ostrave, tak nejspis nepochodis, protoze tam ten jejich system nepracuje s americkymi typy, nejspis te posle do te Impexta 3000. Nebo budes mit stesti jako ja s tesnenim a bude to jedinej rozvodak na 4dver. GDcko ;)).
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod René » Pia Máj 28, 2004 10:48 pm

Ale jak zjistím co tam mám vlastně za typ oleje? Pochybuji, že to přede mnou někdo dával do servisu Mazda a nebo podstivě psal na štítek co tam lije. Dá se to nějak rozeznat pokud by se na ten štítek někdo vykašlal?
Mazda 626 GD 2,2i US
Obrázok užívateľa
René
Opytovateľ
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str Máj 26, 2004 1:58 am

Poslaťod Honza » Pia Máj 28, 2004 11:58 pm

Hele srabíci,se asi budu muset sám v mazdě poptat abych měl jasno.. :o) Já jsem rozvoďák ještě neměnil,takže to beru podle toho,co mi řekli v servisu..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod René » Sob Máj 29, 2004 10:08 am

Pokud někoho budou zajímat další fotky mého auta tak dnes jich nasekám plno. Jedu opět na zahradu a budu fotit jak bulhar :-)
Mazda 626 GD 2,2i US
Obrázok užívateľa
René
Opytovateľ
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str Máj 26, 2004 1:58 am

Poslaťod majki » Sob Máj 29, 2004 9:05 pm

René píše:Ale jak zjistím co tam mám vlastně za typ oleje? Pochybuji, že to přede mnou někdo dával do servisu Mazda a nebo podstivě psal na štítek co tam lije. Dá se to nějak rozeznat pokud by se na ten štítek někdo vykašlal?

Budeš muset do servisu, tam na to maj přístroje.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Sob Máj 29, 2004 9:07 pm

René píše:Pokud někoho budou zajímat další fotky mého auta tak dnes jich nasekám plno. Jedu opět na zahradu a budu fotit jak bulhar :-)

A fotky klidně pošli, zabal to do ZIPu, a když to nebude mít víc ja 0,75 MB, tak budu šťastnej :o)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Peter » Pon Máj 31, 2004 11:42 am

klimu treba preplachnut a naplnit v specializovanom stredisku pre autoklimatizacie urcite nie u dajakeho chladnickara, ktory tam napcha obycajne chladivo pre chladnicky.
Bol som na skoleni BOSCH a bolo to tam aj spomenute, problem je takyto:
chladivo v chladnicke a klime je to iste, ale v chladnicke je kompresor ponoreny do oleja a tak je mazany. ale pri klime to nie je mozne a tak sa k chladiacemu mediu pridava aj olej na mazanie kompresora a to v presnom mnozstve pre jednotlivy typ motora. Taktiez automatizovana plnicka aj precisti okruh. A samozrejme technici skontroluju tesnost vsetkych spojov a hadiciek (maly by :) ).
Pokial ten olej tam nieje tak po case sa s tebou rozluci lozicko v kompresore. Servisny interval na klimu odporucaju kazdych 12 mesiacov.
Taktiez je dobre dezinfikovat odparnik a rozvady vzduchu. V tomto prostredi sa extremne dari bakteriam a virusom, a to nie je najlepsie hlavne pre alergikov ale aj zdravych ludi. Na to je od firmy WURTH sprej cca 500 Sk s dlhou aplikacnou hadickou, ktoru vsunies do vetracich otvorov a pekne vysprejujes a vydezinfikujes. Takze vela stastia.
Peter
 

Poslaťod Koudy » Uto Jún 01, 2004 8:17 pm

Ještě bych ti poradil nechat si zkontrolovat olej v převodovce, popřípadě ho nechat vyměnit. :wink:
4x4 na cestě...
Obrázok užívateľa
Koudy
VIP 2008
 
Príspevky: 1486
Registrovaný: Uto Nov 04, 2003 11:10 pm
Bydlisko: Moravské Budějovice

Poslaťod majki » Uto Jún 01, 2004 9:41 pm

Koudy píše:Ještě bych ti poradil nechat si zkontrolovat olej v převodovce, popřípadě ho nechat vyměnit. :wink:

A to by stálo zhruba co??? Když už teda tam budu v tom servise kvůli té spojce...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Koudy » Str Jún 02, 2004 5:25 pm

Tak to už si teda nevzpomenu. Matně si vybavuju, že mi tenkrát říkali, že jsem tam měl asi jeden litr a má tam být kolem třech litrů. Tak "mi" tenkrát můj předchůce dodělal převodovku. Ale jestli chceš, můžu se poptat, kolik ten olej může stát a kolik času to zabere.
4x4 na cestě...
Obrázok užívateľa
Koudy
VIP 2008
 
Príspevky: 1486
Registrovaný: Uto Nov 04, 2003 11:10 pm
Bydlisko: Moravské Budějovice

Poslaťod majki » Str Jún 02, 2004 6:07 pm

Koudy píše:Tak to už si teda nevzpomenu. Matně si vybavuju, že mi tenkrát říkali, že jsem tam měl asi jeden litr a má tam být kolem třech litrů. Tak "mi" tenkrát můj předchůce dodělal převodovku. Ale jestli chceš, můžu se poptat, kolik ten olej může stát a kolik času to zabere.

Budu ti za to vděčný. Jo, a mimochodem, kdes sehnal to mlé "křídlo" co máš na víku od kufru??? Chtěl bych si aspoň něco takového pořídit...kdyžtak napiš na mailto:roswellak@volny.cz . Dikes moc...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod dabel » Štv Jún 03, 2004 9:27 am

Chlapi, neviem, preco si robite plane iluzie: velka udrzba sa za 2-3 tisicky spravit fakticky neda, ked sa ma spravit poriadne... tatko robil pri 90tkm velku udrzbu (vymena vsetkych remenov, olej v prevodovke, kontrola brzd, vsetky kvapaliny, sviecky, filtre atd.) na GD. Kupil diely z druhovyroby a nechal to robit v neznackovom servise u znameho (mozno, ze tie 2000SKK stali vsetky remene). Aj tak to vyslo skoro 20 tisic SKK - holt raz za 100tkm treba milacikom trosku dopriat, ked cely ten cas predtym vydrzali bez problemov. Inak bezne sa robi ta velka udrzba pri 90tkm z dovodu servisnych intervalov kazdych 15tkm (mala kazdych 15, vacsia kazdych 30 a najvacsia kazdych 90).
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Koudy » Štv Jún 03, 2004 8:54 pm

Určitě máš pravdu, že generálka je potřeba, ale když nejsou peníze? Musí se to dělat postupně. Neříkám, že to je nejlepší, ale jinak to prostě nejde. Po koupě jsem dal ještě asi čtvrtinu z koupi navíc za servis, než jsem se odvážil vyjet. Ostatní jsou na tom určo podobně. :wink:
4x4 na cestě...
Obrázok užívateľa
Koudy
VIP 2008
 
Príspevky: 1486
Registrovaný: Uto Nov 04, 2003 11:10 pm
Bydlisko: Moravské Budějovice

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť

cron