Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nováček - Zasvětíte mě?

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Nováček - Zasvětíte mě?

Poslaťod René » Str Máj 26, 2004 10:43 pm

Jsem nováček a koupil jsem si Mazdu 626 2,2i a chtěl bych vědět co nejvíce. Čeho se vyvarovat, slabá místa tohoto auta a prostě vše kolem. Tohle auto mám sice jen pár dnů ale úplně mě pohltilo. Tuším, že jde o americkou verzi protože to má tachometr na míle a pásy jak to známe z amerických filmů. Hlavně mě zajímá jak je to s náhradními díly. Protože ho mám pár dnů nemám tam ani náhradní žárovky jaké bych měl koupit? Co bych měl mít eventuálně při ruce jestli nějaké pojistky, nějaký řemen atd... Taky mě zajímá klimatizace jak to vlastně je, doplňuje se do ní nějaká směs? Možná se ptám hloupě ale jak říkám jsem naprostý zelenáč :) Diky za jakoukoliv radu, tip, povzbuzení - při tak drahé zákonné pojistce ho budu potřebovat :shock:
Obrázok užívateľa
René
Opytovateľ
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str Máj 26, 2004 1:58 am

Poslaťod Bootleg » Str Máj 26, 2004 11:03 pm

Gratulujem ku kupe tohto auta! Urcite s nim budes spokojny. Ake ziarovky - skus vybrat tie, co tam mas a pozri sa, co je na nich napisane, ci su to H1 alebo H4 a podobne. S klimou Ti poradit neviem, kedze ju sam nemam, ale viem, ze sa ma z casu na cas precistit. Osobne mam Mazdu 626 GE (1993), o GD (teda Tvojej) Ti urcite viac povedia ostatni, ktori ju maju a maju s nou aj skusenosti. Co sa tyka nahradnych dielov, verim, ze vacsina bude na americku verziu pasovat aj z europskych modelov. Inak v autorizovanom servise maju niekedy problem objednat nahradny diel na americky model.. A kedy pribudnu fotky Tvojej krasky medzi ostatnymi Mazdami? :-)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod René » Str Máj 26, 2004 11:08 pm

Steve píše:A kedy pribudnu fotky Tvojej krasky medzi ostatnymi Mazdami? :-)


Fotky? Zatím mám jen tu zezadu u rodičů na zahradě. A kam to mám poslat?
Obrázok užívateľa
René