Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nováček - Zasvětíte mě?

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Poslaťod René » Štv Máj 27, 2004 12:23 am

Zatím jsem už teda poslal alespoň jednu fotku a udělal ten popis. Určitě udělám další foto. Jsem rád, že tenhle klub existuje :) Paráda...
Mazda 626 GD 2,2i US
Obrázok užívateľa
René
Opytovateľ
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str Máj 26, 2004 1:58 am

Poslaťod Bootleg » Štv Máj 27, 2004 9:41 am

Tak vitaj medzi nami!! :o)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod dabel » Štv Máj 27, 2004 10:12 am

Tak vitaj v klube!

ad ziarovky: vymontuj jednu z tych, co mas v aute a pozri sa, ci ide o klasicku H4. Americke modely pouzivaju iny "format" ziarovky (napr. americke MX-6 maju urcite ine - viz. ta Morfikusova). Ked mas stastie, bude to H4, ked nie, budes sa musiet zastavit u nejakeho dealera s dielmi a popytat sa. Najlepsie, ak by ten dealer predaval diely na americke vozy ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bootleg » Štv Máj 27, 2004 10:13 am

Cau, dabel, momentalne sa snazim sem dotiahnut Liv. :o)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod dabel » Štv Máj 27, 2004 10:20 am

Cau Steve, no jasne, dotiahni. Klubu chyba zenska ruka ;))
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bootleg » Štv Máj 27, 2004 10:22 am

Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod George » Štv Máj 27, 2004 3:14 pm

Honza píše:Žárovky jsou tam klasický H4 a H1..


Mám takový tušení že tam nejsou ani H4 ani H1 ale ty blbý americký co se špatně shání. Majki vám to poví - on má taky USA model

Jinak bolestí těhle aut je ruční brzda - skontroluj si jestli fuguje a jestli se nezasekává.

A pak samozřejmě převodový/motorový olej, filtry (vzduchovej,olejovej,pylovej), rozvoďák ( + kladka máš-li peníze).
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Štv Máj 27, 2004 6:29 pm

René píše:Zatím jsem už teda poslal alespoň jednu fotku a udělal ten popis. Určitě udělám další foto. Jsem rád, že tenhle klub existuje :) Paráda...

Zdar. Myslím, že bych mohl být tím, kdo ti v lečcems s touhle mazdou pomůže, protože mám úplně ten samej typ, taky ameriku, 2,2i, akorát v šedé metalíze. Co se žárovek týče, tak do hlavních světlometů přijdou HB1, docela se těžko shání, u nás v karviné jen na objednávku, 1 kus od fy NARVA stojí 160,- , od Philipsu 260,-. Co se klimatizace týče, měl bys zajet někam do servisu (klimatizací) a nechat si zkontrolovat všechny hadičky, a taky náplň. PRotože by byl pak dost vekej problém, kdyby ti to začalo stříkat do prostoru motoru nebo se ti ucpala třřeba řemenice klimatizace (mluvím z vlastní zkušenosti, od té doby jezdím bez klimatizace, protože tu řemenici nemůžu nikde sehnat). Jestli teda budeš chtít více info, nebo jen tak pokecat, dej vědět na mailto:roswellak@volny.cz , rád se vším poradím, pomůžu....A musím souhlasit, to auto má prostě hodně do sebe, je to ďábelský stroj. S pojistkou se musíš holt smířit, taky jsem tak učinil ;). Takže čekám na tvůj mail. Zatím se měj...a dávej bacha na barvu, protože tyhle americké metalízy jen tak neseženš (koukám, že ta tvoje vínová je taky metalíza).
PS: Jinak tu mám taky svůj profil: MAJKI
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod René » Štv Máj 27, 2004 8:42 pm

George píše:A pak samozřejmě převodový/motorový olej, filtry (vzduchovej,olejovej,pylovej), rozvoďák ( + kladka máš-li peníze).


Mohl bys to trošičku upřesnit? Myslím co by to tak stálo ty filtry a hlavně ten rozvoďák?
Mazda 626 GD 2,2i US
Obrázok užívateľa
René
Opytovateľ
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str Máj 26, 2004 1:58 am

Poslaťod Honza » Štv Máj 27, 2004 8:49 pm

René píše:
George píše:A pak samozřejmě převodový/motorový olej, filtry (vzduchovej,olejovej,pylovej), rozvoďák ( + kladka máš-li peníze).


Mohl bys to trošičku upřesnit? Myslím co by to tak stálo ty filtry a hlavně ten rozvoďák?


Filtr na olej pár korun...podle typu oleje počítej kolem 1200 za náplň..Pokud víš co tam bylo za olej,dej tam ten sám,pokud ne,tak nějakou polosyntetiku,nebo plnou syntetiku..Já mám polo 10W40 od Castrolu..Filtr na vzduch si zkontroluj,pokud je ok není potřeba měnit..jinak stojí pár stovek..No a rozvoďák i s kladkou v neautorizovaným servisu zhruba 6000-8000...výměna brzdovky zhruba 3 stovky..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod majki » Štv Máj 27, 2004 8:59 pm

Honza píše:
René píše:
George píše:A pak samozřejmě převodový/motorový olej, filtry (vzduchovej,olejovej,pylovej), rozvoďák ( + kladka máš-li peníze).


Mohl bys to trošičku upřesnit? Myslím co by to tak stálo ty filtry a hlavně ten rozvoďák?


Filtr na olej pár korun...podle typu oleje počítej kolem 1200 za náplň..Pokud víš co tam bylo za olej,dej tam ten sám,pokud ne,tak nějakou polosyntetiku,nebo plnou syntetiku..Já mám polo 10W40 od Castrolu..Filtr na vzduch si zkontroluj,pokud je ok není potřeba měnit..jinak stojí pár stovek..No a rozvoďák i s kladkou v neautorizovaným servisu zhruba 6000-8000...výměna brzdovky zhruba 3 stovky..


Filtrna olej 180,- (MANN). Vzduchovej filtr (italska vyroba) 370,-. Olej - pocitej 4 - 5l na naplneni. Ale lit tam syntetiku??? Co to je za blabol? Ja leju mineralni. Syntentiku tam nalil predchozi majitel (to uz je ale 8 roku) a auto skoncilo na generalce motoru. Polosyntetika taky jeste muze byt. Rozvodak do 1000,-. Kladka by se menit nemusela, podle me. NA tomhle typu Mazdy vydrzi hodne (klep, kle klep na drevo).
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod René » Štv Máj 27, 2004 9:05 pm

majki píše:Rozvodak do 1000,-. Kladka by se menit nemusela, podle me. NA tomhle typu Mazdy vydrzi hodne (klep, kle klep na drevo).


Tohle už je mnohem lepší písnička :-) S těch 6000 až 8000 jsem měl obavu...
Mazda 626 GD 2,2i US
Obrázok užívateľa
René
Opytovateľ
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str Máj 26, 2004 1:58 am

Poslaťod Honza » Štv Máj 27, 2004 10:51 pm

majki píše:
Honza píše:
René píše:
George píše:A pak samozřejmě převodový/motorový olej, filtry (vzduchovej,olejovej,pylovej), rozvoďák ( + kladka máš-li peníze).


Mohl bys to trošičku upřesnit? Myslím co by to tak stálo ty filtry a hlavně ten rozvoďák?


Filtr na olej pár korun...podle typu oleje počítej kolem 1200 za náplň..Pokud víš co tam bylo za olej,dej tam ten sám,pokud ne,tak nějakou polosyntetiku,nebo plnou syntetiku..Já mám polo 10W40 od Castrolu..Filtr na vzduch si zkontroluj,pokud je ok není potřeba měnit..jinak stojí pár stovek..No a rozvoďák i s kladkou v neautorizovaným servisu zhruba 6000-8000...výměna brzdovky zhruba 3 stovky..


Filtrna olej 180,- (MANN). Vzduchovej filtr (italska vyroba) 370,-. Olej - pocitej 4 - 5l na naplneni. Ale lit tam syntetiku??? Co to je za blabol? Ja leju mineralni. Syntentiku tam nalil predchozi majitel (to uz je ale 8 roku) a auto skoncilo na generalce motoru. Polosyntetika taky jeste muze byt. Rozvodak do 1000,-. Kladka by se menit nemusela, podle me. NA tomhle typu Mazdy vydrzi hodne (klep, kle klep na drevo).


Blábol?Minerál snad jedině do škodovek,nebo motorů před smrtí..Ale samozřejmě,pokud do toho člověk leje nějaký sajrajty,tak pak nalití syntetiky znamená brzkou smrt,protože se uvolní karbonový usazeniny právě z toho minerálu..

A ten rozvoďák do 1000 bych chtěl vidět..Kde jsi takovou cenu viděl?? A ještě mi tvrď že je to i s výměnou...To je snad od vietnamce z tržnice ne?Až ti ten zázrak praskne,popřípadě odejde ta nikdy neměněná kladka,tak si pak můžeš po vrakáčích rovnou shánět novej motor... :wink:
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod dabel » Pia Máj 28, 2004 4:03 pm

Ale pani, pani, takto sa dohadovat...

ad rozvodak: len remen ako taky stoji cca. 3000SKK, takze aj s vymenou pocitam cca. tych 6-8000 ako povedal Honza

ad olej: najlepsie by bolo vediet, co tam bolo predtym. Ked tam bola zarucene plna syntetika, tak pokracovat v klude so syntetikou. Ked tam bol mineral, tak V ZIADNOM PRIPADE nenaliat syntetiku. Moze to skoncit prave tou generalkou: synteticky olej rozpusti vsetky usadeniny z mineralnych olejov. Tieto potom mozu motor riadne dokakat... Prechod je mozny, treba tam dat syntetiku a povedzme po 3000km vymenit zase za plnu syntetiku.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod majki » Pia Máj 28, 2004 6:15 pm

Honza píše:...Blábol?Minerál snad jedině do škodovek,nebo motorů před smrtí..Ale samozřejmě,pokud do toho člověk leje nějaký sajrajty,tak pak nalití syntetiky znamená brzkou smrt,protože se uvolní karbonový usazeniny právě z toho minerálu..

Hm, tak to teda nevím, nevím, kdo má teď pravdu s tím olejem. Jsem na vážkách. Shell Super Helix asi nebude zrovna šmejd

olej, ne? Zvlášť když litr stojí 230,-. ("Cituji z Etzolda: Pro motory Mazda 626 se zazehovym motorem jsou urceny motorove

oleje specifikace SE, SF a SG. Vicestupnove oleje se zvysenou mazaci schopnosti snadno pronikaji do vsech mazanych mist, maji

snizenou viskozitu (napr. 10W - 30) a jejich pouziti prnasi i usporu paliva az o 2%. Patri mezi ne i nekonvencni zakladni

druhy oleju (synteticke oleje). Pri koupi oleje se zvysenou mazaci shcopnosti dbame na to, aby byl olej doporucen vyrobcem

pro mazani motoru Mazda.")
Rozvoďák u nás v autodílech, není to originál japonec, je to italská náhražka. Samozřejmě cena jenom za řemen. Já nikdy

kladku neměnil za ty tři roky, co to auto mám, jestli to dělal otec, nevím, poptám se. Kurňa, když už něco takovýho napíšeš,

tak to aspoň zdůvodni, abychom my, méně znalí, byli v obraze. Já beru každou radu a doporučení vážně. Ale ověřuju z několika

zdrojů ;))

Tak, teď jsem si zavolal do Mazda servisu jak je to s tím olejem (prostě mi to nedalo, lepší je si vše ověřit jak já říkám ;)). V době, kdy se vyráběly tyto auta, vyráběl se minerální olej.

Proto byl a je doporučován. Přímo nejlépe specifikace 15W-40 (celoroční). Ale s novými auty a motory přišly polosyntetické a

syntetické oleje. Jejich použití v motorech našich Mazdiček je možné za určitých podmínek: před výměnou minerálního za

syntetiku (polosyntetiku) se musí minerál vylít (jako při klasické výměně oleje) a místo něj nalít "čistící" olej. Ten se

nechá v motoru po určitý počet kilometrů. Díky němu se motor dokonale vyčistí od všech nečistot a usazenin. Pak se vyleje a s

novým filtrem se může do motoru nalít syntetika (polosyntetika). Ta se ale pak nesmí míchat s minerálem (při přechodu na

minerál je třeba užít stejný postup). Rozdíly olejů. Minerál má oproti syntetice dvě výhody: dostupnost a cena. Naopak

syntetika je výhodnější v: menším třecím odporu a tím větší úspora paliva (pohybuje se to ale v jednotkách procenta, cca. o

5%), rychleji zahřívá motor, je přímo vhodná pro "sportovně" laděné řidiče. Nevýhodou je její cena. (1l se pohybuje cca. od

400,- nahoru). To vše jsem se nyní dozvěděl (13:55). Takže pro tebe René jediná rada: zjisti, co tam máš za olej. Jestli

syntetiku, lij tam syntetiku, jestli minerál, lij tam minerál. Mělo by to být na štítku někde v okolí motoru současně s

počtem kilometrů, kdy by se měl olej vyměnit.

To jsou info z oficiálního servisu MAZDA.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron