Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Geometrie po výměně tlumičů pérování

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Geometrie po výměně tlumičů pérování

Poslaťod majki » Ned Máj 23, 2004 10:16 pm

Chci se zeptat, zda se po výměně tlumičů (všech čtyřech) dělá geometrie. A jestli ano, tak jaká (obyčejná nebo laserová). Je totiž sorta lidí (mezi nimi mechanik), kteří tvrdí, že se nedělá. Ale je taky sorta lidí (mezi nimi rovněž mechanik - jiný samozřejmě ;)), kteří tvrdí, že určitě ano. Tak by mě to zajímalo, protože geometrie není zrovna levná záležitost (já vím, je plno mnohem dražších záležitostí na autě, ale jsem student ;))) - to není výmluva ;).
Tak díky za OBJEKTIVNÍ odpovědi.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Pon Máj 24, 2004 8:43 am

Kedze nie som mechanik, vychadzam len z laickej logiky :o) Ale... Podla mna je vymena tlmicov dost podstatny zasah do podvozku auta na to, aby sa nasledne spravila aj geometria...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Suky » Pon Máj 24, 2004 11:58 am

Já jako ještě větší laik :ooo: si tím nejsem jist. Pokud vyměním tlumiče (nedestruktivně) nijak nezasáhnu do vzájemného postavení prvků nápravy.

Jinak Majki, tady poblíž Kopřivnice mi zkontroloval geometrii na Mazdě laserem za 200 Kč, včetně seřízení sbíhavosti (byla špatná). Ale třeba odklon by už nenastavoval, ten mi jen změřil (byl dobrý).

Pošlu Ti soukromou zprávou kontakt. Geometrie se hodí (vzhledem ke stavu našich silnic :vztek: ) občas změřit.
Obrázok užívateľa
Suky