Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Chcípání motoru

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Chcípání motoru

Poslaťod majkii » Štv Apr 29, 2004 12:11 pm

Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Mazda 626 2.2i 12V , má to najeto 170.000 mil (cca. 273.000km) a ta mrcha (promiň, brouku...ale už mě s tím fakt štveš :) ) mi už půl roku, když zastavím na křižovatce, nebo jednoduše vyřadím do zatáčky nebo z kopce začne chcípat. Prostě ze standardních volnoběžných otáček cca. 700-800 to najednou klesne na 100-200 (v sekundě), pak to zase vyskočí na těch 700-800 (v sekundě) a pak zase zpátky dolů. Pak se to vrátí do normálu a je to v poho, ale sem tam to úplně chcípne. :cry: Ucpané plaivové hadičky nejsou, benzínu je polovina nádrže...nevím, co by s tím mohlo být.
A pak mám ještě dotaz - přestal mi ukazovat palivoměr (asi to trvá měsíc), tak jsem se chtěl zeptat, jestli bude nejspíš K.O. plovák, nebo by mohl být problém jinde a jak je složitá výměna/oprava (a kolik by stál novej plovák)...díky moc...
Majki
kdyžtak pište na mailto:info@chummy.org

PS to Admin: Zaregistroval jsem se jako majki , ale nemohu se příhlásit. Napíše mi to, že je neplatný nick nebo heslo (heslo ale znám a nick taky), když si dám poslat heslo, nahlásí to, že je účet aktivní, kde je problém?
majkii
 

Poslaťod Suky » Štv Apr 29, 2004 1:02 pm

majkii píše:PS to Admin: Zaregistroval jsem se jako majki , ale nemohu se příhlásit. Napíše mi to, že je neplatný nick nebo heslo (heslo ale znám a nick taky), když si dám poslat heslo, nahlásí to, že je účet aktivní, kde je problém?


Již jsem nabídl pomocnou (elektronickou) ruku. :P

Majki (pokud nečteš maily a ICQ) - nejsi aktivní, takže jsi neprovedl aktivaci.
Musel jsi dostat mail na mailovou adresu uvedenou při registraci, pomocí kterého svůj účet aktivuješ.
Obrázok užívateľa
Suky
Administrator VIP2011
Administrator VIP2011
 
Príspevky: 2883
Registrovaný: Uto Mar 09, 2004 2:00 am
Bydlisko: Kopřivnice
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod ssss » Štv Apr 29, 2004 2:01 pm

Mne skakali otacky, ked som mal malo vody v chladici a prehrieval sa motor. Ale skor to skakalo zo 700 na 2000 a nie nadol.
ssss
 

Poslaťod majki » Štv Apr 29, 2004 8:10 pm

Suky píše:
majkii píše:PS to Admin: Zaregistroval jsem se jako majki , ale nemohu se příhlásit. Napíše mi to, že je neplatný nick nebo heslo (heslo ale znám a nick taky), když si dám poslat heslo, nahlásí to, že je účet aktivní, kde je problém?


Již jsem nabídl pomocnou (elektronickou) ruku. :P

Majki (pokud nečteš maily a ICQ) - nejsi aktivní, takže jsi neprovedl aktivaci.
Musel jsi dostat mail na mailovou adresu uvedenou při registraci, pomocí kterého svůj účet aktivuješ.


Jup, jup, já si toho včera nevšimnul, děkuju za upozornění, už jsem aktivoval a jsem aktivní ;) .
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Štv Apr 29, 2004 8:12 pm

ssss píše:Mne skakali otacky, ked som mal malo vody v chladici a prehrieval sa motor. Ale skor to skakalo zo 700 na 2000 a nie nadol.


Nj, jenže já mám chladič, vodu, olej, kapaliny, všecko OK...tak jsem přemýšlel, měla by na to vliv špatná lambda sonda nebo vadný katalyzátor??? :?:
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Honza » Štv Apr 29, 2004 8:26 pm

Katalyzátor jistě ne,je to jenom plechová škatulka bej jakýhokoli napojení na řízení motoru...A lambda sonda patrně taky ne..při její poruše se nastaví univerzální hodnoty,ostatně na stránkách je návod jak si lambda sondu zhruba otestovat..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Hosť » Pia Apr 30, 2004 8:57 am

Přesně to samé mi dělal Renault 19 1.8i 16V a nakonec jsem zjistil, že je prasklý obal na lambdě, tak jsem ji vypojil a hotovo.
Zkus ji jenom odpojit na kabelech a uvidíš. Pokud OK, tak to vymeníš, pokus se nic nezmění, tak to zase zapojíš. Není moc co řešit ...
Hosť
 

Poslaťod majki » Pia Apr 30, 2004 6:17 pm

Anonymous píše:Přesně to samé mi dělal Renault 19 1.8i 16V a nakonec jsem zjistil, že je prasklý obal na lambdě, tak jsem ji vypojil a hotovo.
Zkus ji jenom odpojit na kabelech a uvidíš. Pokud OK, tak to vymeníš, pokus se nic nezmění, tak to zase zapojíš. Není moc co řešit ...


Zkusím to, díky za tip. :idea:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Peter » Pon Máj 03, 2004 6:46 pm

problem moze byt v nedostatocnom privode paliva do vstrekovaca, co moze byt pricina chybnej hadice na palivovom cerpadle (prasknuta - chyta falosny vzduch) alebo samotne cerpadlo taktiez treba skontrolovat kable k cerpadlu (ci su vodive, alebo ci niesu zaoxidovane kontakty na konektrore - pomerne casta chyba), dalej chyba moze byt vo vzduchovej vahe pokial ju motor ma - vybrat pri odpojenej baterii - v ziadnom prípade nerozoberat !!!!!!! a jemne vycistit technickym benzinom. Inac uz neviem poradit. Cafte.
Peter
 

Poslaťod Lacike » Pon Jún 14, 2004 12:19 am

ahoj. Problem mozes mat - daj si vycistit vzduchovu klapu.Aj mne to robilo. Lacike
Obrázok užívateľa
Lacike
Opytovateľ
 
Príspevky: 38
Registrovaný: Ned Jún 06, 2004 11:47 am
Bydlisko: Kosice

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť