Krenštík píše:Zkoušel jsi přehřívání pomocitopení? Tím snížíš teplotu, sice budešmít v autě teplo, ale....
A co voda v nadrzce, neni konatminovana?
Jak vypada olejove vicko?
Pri jakych teplotach venku se to prehriva?
Bezi u toho ten ventilator chlazeni?
A mas pro jistotu fotku predni casti auta?
Ahoj Krenštík, dakujem pekne za odpoved a pomoc,
Chladiaca zmes je nova menila sa pri vymene vodnej pumpy. Olejove viecko je v poriadku je iba od oleja. Takisto tesniace viecko na chladiacom systeme. Problem s prehrievanim sa zacal v zime a riesim to uz cez 5 mesiacov. Vzdy po oprave si auto teplotu drzi a cca 1000km a potom z nicoho nic zacne prehrievat.
Ventilator chladenia ide a spina sa ked ma volnobeh prip ked su nizsie otacky. fotku prednej casti mozem doposlat, a co konkretne by bolo treba zachytit?
Este ma napadlo tym ze chladic je povodny a z prednej strany zasvineny od musiek, skusit ho vycistit a preplachunut mozno je to len nejaka usadenina ktora brani v prietoku..No neviem.
Komunikoval som aj s mechanikom a z jeho pohladu to vyzera skor na fuknute tesnenie pod hlavou. Takze som pred dilemou, ci skusit ten chladic a ak to on nebude zdiagnostikovat ci nieje prasknuta hlava a platit 2x za opravu, alebo ist priamo na opravu hlavy a ak to bude chladic, riesit ju zbytocne.
Je pravda ze aj po poslednej oprave (vymena termostatu) ked som dojazdil cca 80km tak pri zaparkovani som pocul zvuk ako ked sa vari voda z prednej casti motora alebo chladica, s takym mierne praskajucim zvukom ako ked sa vypnu kachle. Co by malo signalizovat zrejme slaby tlak v sustave, ale rucicka teploty motora bola v normalnej teplote v strede budika. tak neviem. Aky postup by ste navrhli vy? ja uz som mierne v koncoch.. Ak by to bola hlava, riesit opravu? alebo kupit motor a swap? Dakujem za cenne rady.