MAZDA 626 2.0 AT opakovane prehrievanie motora
Napísal: Str Sep 20, 2017 11:43 am
Ahojte mazdaci,
som vdacny za vasu pracu, rad si citam vase prispevky. No potrebujem poradit aj ja s prehrievanim. Ked som prisiel naposledy z opravy kvoli prehrievaniu, bol meneny termostat, vodna pumpa, rozvody, vymenena chladiaca zmes, tlakovy uzaver. Zavada sa mi prejavila opatovne a rovnako. Auto islo po oprave v pohode, po cca mesiaci sa zacne z nicoho nic prehrievat. prehrievaniu nepredchadza nic zvlastne, auto sa zahreje na prevadzkovu teplotu, po cca 10 min jazdy pri rychlosti 70-90km/h zacne stupat teplota motora nad ustanovenu hodnotu, asi o 25%, v tom momente uz zo skusenosti viem ze musim pridat, aby sa rucicka vratila do normalu ale opat pri rychlosti 60km/s zacne stupat dost rychlo tiez o cca 25% nad normalnu hodnotu a opat pridam aby sa ustalila no to je len nudzove riesenie pokial nenajdem miesto na odparkovanie vozidla a odtah. Ked je na volnobehu, teplotu si drzi stabilnu. Ventilator mi spina, no jazdit s nim viac ako 10min nemozem. Chladic som nemenil, opticky vyzera ok, z prednej strany je vsak zaneseny od musiek a nebol cisteny. Obavam sa ze to bude hlava motora, no ak by to bola hlava, ako je mozne ze sa teplota vratit do normalnej hodnoty, aspon na tu chvilu ale niesom odbornik. Chcel by som vas poprosit o radu, co skusit, prip. co to moze sposobovat, lebo ani po uvedenych vymenach sa problem zial neostranil a idem opat do servisu.Dakujem za vsetky rady/postrehy/prispevky.
som vdacny za vasu pracu, rad si citam vase prispevky. No potrebujem poradit aj ja s prehrievanim. Ked som prisiel naposledy z opravy kvoli prehrievaniu, bol meneny termostat, vodna pumpa, rozvody, vymenena chladiaca zmes, tlakovy uzaver. Zavada sa mi prejavila opatovne a rovnako. Auto islo po oprave v pohode, po cca mesiaci sa zacne z nicoho nic prehrievat. prehrievaniu nepredchadza nic zvlastne, auto sa zahreje na prevadzkovu teplotu, po cca 10 min jazdy pri rychlosti 70-90km/h zacne stupat teplota motora nad ustanovenu hodnotu, asi o 25%, v tom momente uz zo skusenosti viem ze musim pridat, aby sa rucicka vratila do normalu ale opat pri rychlosti 60km/s zacne stupat dost rychlo tiez o cca 25% nad normalnu hodnotu a opat pridam aby sa ustalila no to je len nudzove riesenie pokial nenajdem miesto na odparkovanie vozidla a odtah. Ked je na volnobehu, teplotu si drzi stabilnu. Ventilator mi spina, no jazdit s nim viac ako 10min nemozem. Chladic som nemenil, opticky vyzera ok, z prednej strany je vsak zaneseny od musiek a nebol cisteny. Obavam sa ze to bude hlava motora, no ak by to bola hlava, ako je mozne ze sa teplota vratit do normalnej hodnoty, aspon na tu chvilu ale niesom odbornik. Chcel by som vas poprosit o radu, co skusit, prip. co to moze sposobovat, lebo ani po uvedenych vymenach sa problem zial neostranil a idem opat do servisu.Dakujem za vsetky rady/postrehy/prispevky.