Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

2.0Ditd 74kw diesel nema tah medzi 1800-2300rpm

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

2.0Ditd 74kw diesel nema tah medzi 1800-2300rpm

Poslaťod Ejo » Štv Jún 23, 2016 11:42 pm

Ahoj.

Chcel by som Vas poprosit o radu s mojou Mazdou.
Precital som tu asi 40 clankov ale ziaden rovnaky problem ako moj som nenasiel.

takze pred troma rokmi som kupil Mazdu Premacy 2.0 Ditd 74KW Diesel 11/2004

najazdene mam okolo 200 000km

Hlavnny problem sa objavil asi tak pred mesiacom. Pri 1500 rpm mi zapina turbo a citim ako ide auto do tahu ... cca pri 1800rpm auto nahle strati tah.. otacky len pomalicky stupaju po cca 2300 rpm kde opat ako keby naskoci turbo a auto ide opat OK....
(do kopca medzi 1800-2300 to nejde skoro vobec a treba podradit)
zacal som tym ze som vymenil vzduchovy filter.. potom palivovy filter... potom som vybral vahy a precistil som ich kedze mali na sebe asi milimetrovu vrstvu cierneho mazu... nic zatial nepomohlo ...
pod hornym vekom (asi veko ventilov) badam olej tak predpokladam bud pod strekom alebo pod zhavicom unik ale nie velky...

Olej ani voda neklesaju a drzia hladinu...
kontorlujem to stale denne jazdim 120km



vedlajsi problem ktory som predtym za problem vobec nepovazoval je ze rano ked je studeny motor tak auto nejde nad 2000rpm... stale som si myslel ze ma nejake cidlo teploty a v ramci setrenia motora kym je studeny to jednoducho nedovoli elektronika no vraj by to tak byt nemalo .... snazim sa studeny motor netahat do vysokych otacok ale podtacat ho zasa tiez nechcem a ked preradim na 2000 tak mi otacky idu az na 1200...

Som z Kosic


S pozdravom

Igor
Ejo
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Štv Jún 23, 2016 9:46 pm
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Ejo » Pia Júl 01, 2016 12:58 am

velmi podobny ak nie presne ten isty problem tu na videu akurat ze moj motor ma normalny zvuk ....
PS: pozrite cast s otackomerom

https://www.youtube.com/watch?v=fzN3ZBm1xZ4
Ejo
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Štv Jún 23, 2016 9:46 pm
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod zdenoB » Pon Apr 16, 2018 8:05 am

[quote="Ejo"]velmi podobny ak nie presne ten isty problem

Dobrý deň, Mám asi rovnaký problém. Mazda 323F 2.0 Ditd má 150 tis. km. postupne asi rok stráca výkon čo je poznať pri jazde do kopcov a teraz asi mesiac sa pri otáčkach medzi asi 2000 až 2300 prejavuje ešte večší pokles výkonu až niekedy také 2-3krat zapulzovanie akoby som prudšie uberal a pridával plyn. Inak auto chodí normálne, spotreba oleja aj paliva je asi v norme. Bolo v servise kde skontrolovali hadice okolo turba a ževraj aj turbo vyzerá byť v poriadku, nevedeli urobiť diagnostiku. Pri závade na motore má počas jazdy blikať kontrolka žhavenia ale to sa zatial nestalo. Auto malo kedysi taký ostrý klepotavý zvuk po naštartovaní a mám pocit že teraz ide nejako jemnejšie asi ako keď sa u benzínu zníži predzápal.
Zaujímalo by ma ako dopadla vaša mazda. Som z Ba.
Za odpoveď ktorá by ma nasmerovala na príčinu závady vopred ďakujem.
zdenoB
Čitateľ
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Pon Apr 16, 2018 7:36 am
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod zdenoB » Sob Máj 19, 2018 12:04 pm

zdenoB píše:
Ejo píše:velmi podobny ak nie presne ten isty problem


Tak síce mi nikto v vás nepomohol ale aspoň po prečítaní viacerých diskusií na túto tému sa mi podarilo obnoviť stratený výkon. Pomohlo ukostrenie elektroniky vstrekovacieho čerpadla Denso umiestnenej pod vzduchovým filtrom, resetovanie a nejaké aditivum na prečistenie trysiek. Auto ťahá ako zamlada. :jupi
zdenoB
Čitateľ
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Pon Apr 16, 2018 7:36 am
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť