Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 3BK 2006 1.6TDI klepot pri stlačení plynu

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Mazda 3BK 2006 1.6TDI klepot pri stlačení plynu

Poslaťod lukino60 » Uto Nov 03, 2015 4:35 pm

Dobrý deň, mam problem s mojou Mazdou 3 r.v. 2006 1.6 turbo diesel 230k km nášľapné. Pri stlačení plynu začne klepotať niekde v oblasti motora ale iba so zaradenou rýchlosťou. Keď stojím a zošliapnem plyn na neutrále tak nič nepočuť. Vela som toho uz prečítal ale nikde som sa nedočítal k odpovedi. Zdá sa mi že za studena to neklepe vôbec (za poslednú dobu som si všimol). nema to žiadny vplyv na chod motora, ale za poslednú dobu sa to dost zhoršilo tak nerád by som nieco zanedbal.

Prikladám zvukové video nie je to dobre počuť ale v pozadí ked sa do toho zapocuvate sa to dá zachytiť.
https://youtu.be/WXz1mjBVG48


Ďakujem za pomoc :spik2
lukino60
Čitateľ
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Pia Sep 11, 2015 11:59 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lukino60 » Štv Nov 05, 2015 9:23 pm

Bol som s tym u mechanika a povedal ze to budu hydraulické zdvihatka je ich tam 16 a bude treba kvôli tomu vymeniť aj Rozvodový remeň (pred 1000km menené komplet rozvody) pre prístup k tomu a aj vačky musi vymeniť sú tam 2 a každá +-220€ ... Je to možné?? Alebo ma chce natiahnuť?? :hmmhmm
lukino60
Čitateľ
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Pia Sep 11, 2015 11:59 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod KLOKAN » Štv Nov 05, 2015 10:53 pm

:drum
no vacky su na 99 percent blbost a rozvody asi ties kedze zhodis hlavu vysrobujes vacky hydrostely vytiahnes rukou
namontujes nove natlacenim do hlavy palcom na pravej ruke das vacku na miesto zatiahnes sroby tak isto aj na druhej vacke a hlavu nahodis na nove tesnenie pod hlavu
potrebujes k tomu
nove hydrosteli 16 ks
nove tesnenie pod hlavy 1 ks
podla km nove semeringy ventilov 16 ks
ja by som dal uz aj nove semeringy na vacky kedze to je otazka 1 eura
mazda 323 bf 1,6 dohc turbo 4wd
KLOKAN
Pisateľ
 
Príspevky: 77
Registrovaný: Uto Okt 09, 2012 7:12 pm
Bydlisko: Losonec Pezinok
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod lukino60 » Pia Nov 06, 2015 7:21 am

čiže to znamená že keď vymením hydroštely vačky tým nejako nenaruším? Lebo mne povedal, že keď sa nevymenia aj vačky tak to začne klepať zachvílu zasa... že keď chcem vymeniť iba hydroštely tak on mi to ani nebude robiť, to si nezoberie na triko... :surreality
lukino60
Čitateľ
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Pia Sep 11, 2015 11:59 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod KLOKAN » Ned Nov 08, 2015 9:09 pm

99 percent ze vacky budu v poriadku ak motor mal olej a nesiel (na sucho )
mazda 323 bf 1,6 dohc turbo 4wd
KLOKAN
Pisateľ
 
Príspevky: 77
Registrovaný: Uto Okt 09, 2012 7:12 pm
Bydlisko: Losonec Pezinok
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod lukino60 » Uto Nov 10, 2015 6:25 am

Bol som s tým u druhého mechanika (starší pán, dlhodobé skúsenosti) povedal že to nemám riešiť... Klasický zvuk opotrebovaného motora. Teraz v zime že to bude hlučnejšie a v lete to stíchne... Odporúčil mi do oleja Xeramic, aj keď to by som tam nerád dával čítal som o tom samú "chválu" :ko POvedal že on to leje do všetkých áut a doteraz to žiadnemu neuškodilo tak neviem... Máte nejaké skúsenosti, rady? :hmmhmm
lukino60
Čitateľ
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Pia Sep 11, 2015 11:59 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť