Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Problem s motorom/prevodovkou

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Problem s motorom/prevodovkou

Poslaťod Lubos1 » Pon Okt 06, 2014 9:48 am

Zdravim, mam dva problemy so svojou sestkou.
1. pri startovani sa mi niekedy stava, ze v momente nastartovania od motora nieco buchne. Nie je to iba pocut, ale aj citit. Je to pocit, akoby v momente startu niekto tresol po motore kladivom :)
2. Pri stlaceni spojky, hlavne na pri radeni z 1->2 / 2->3 sa mi casto stava, ze nieco buchne od motora alebo prevodovky. Stlacim spojku a motor/prevodovka sa pohne a nieco buchne. Akoby boli vymlatene silentbloky na prevodovke. Pri mojom sucasnom najazde (30 000 km) sa mi to ale zda neprevdepodobne. Teraz nepisem o zvuku prevodovky pri samotnom radeni, tam nieco pocujem tiez, ale to pokladam za normalne. Ide o moment stlacenia spojky.

Mozno tieto dva problemy spolu suvisia, neviem...
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lakilaki » Pon Okt 06, 2014 9:55 am

Mazda zacina u mna stracat body :spik2
SkyActiv modely si asi vynecham :bee

SS
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

Poslaťod generator » Pon Okt 06, 2014 10:01 am

To auto je asi ještě v záruce že? Tak rychle do servisu. "Opravovat" to na fóru je asi nesmysl.
generator
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pon Júl 23, 2012 12:48 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lubos1 » Pon Okt 06, 2014 10:31 am

V zaruke je auto ste 3 a pol roka. Ale je dobre ich servise usmernit.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod generator » Pon Okt 06, 2014 10:42 am

Vím, že to je mimo téma, kdyžtak mi písní na PM:
Měl si GH 120kW jako mám jaá. Oproti tvojí stávající GJ 110kW; je poznat -10kW? Nebo je ten motor lépe poladěný?

Viděl jsem u chiptuningu v Kladně, že tam je docela hodně nových GJ. Lidi to chipují ještě v záruce.
generator
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pon Júl 23, 2012 12:48 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lubos1 » Pon Okt 06, 2014 10:50 am

Mne to vykonnostne pripada rovnake. Je to biturbo, takze to taha od nizsich otacok. Motor je vyrazne kultivovanejsi a tichsi. Ten 120 kW mi pripadal taky surovy, ae bol trosku vybusnejsi.
Cip - neviem, 2.2 bitubo ma urcite vyrazne na viac ako 150k, otazka je, ako su na tom ostatne veci ako spojka atd. Myslim, ze 40-50 koni navyse by neublizilo, ale nemam s tym skusenosti.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod generator » Pon Okt 06, 2014 11:07 am

Tak to jsem rád, že máš podobný pocit z té 120kW jako já. Když jsem s tím začínal jezdit, tak mi to přišlo/a stále příjde, hodně surové. Zvuk je takový rachotivý nýtovací a když zatáhne turbo kolem 2000 rpm, tak to vystřelí.

Chvíli jsem měl podezření, že je tam něco v nepořádku, ale postupně jsem, z fór, zjistil, že to tak prostě je. Otcova Peugeot 5008 má 110kW, je naprosto utlumená a taková vyhlazená. Na dálnici to zrychlovalo podobně a nad 150km/h jsem v Mazdě začal ujíždět. Oproti Mazde, takové bezemoční letadlo s autopilotem :)

No nic, nebudu za$írat offtopicem.

Děkuju.
generator
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pon Júl 23, 2012 12:48 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť