Nedavno v Brne na parkingu do nasej M2 ktosi nacuval do laveho zadneho blatniku .
Mozno mal "zlate ceske rucicky", ale pisat asi nevedel, lebo nenenchal ani odkaz k poistnej udalosti, takze opravu som si platil sam
Dnes som M2 prevzal po oprave a kedze bol demontovany plsteny kryt podbehu zadneho blatniku , tak som sa odhodlal
na kontrolu najvacsej slabiny byvalych mazda aut, lemu zadnych blatnikov .
Teraz uz viem , ze zadne lemy blatnikov Bohuzial
ostali nadalej slabym miestom aj novsich mazda aut (M2 2010)
Viem jednoznacne,
ze vsetky - uplne vsetky mazdy, ktore maju plstene kryty zadnych podbehov budu napadnute koroziou na zadnych lemoch
Myslim, ze tie priblble
plstene podbehy su dedicstvom este od Fordu.
Mal som davnejsie mazdu 323F, ktora mala tie kryty z plastu a ziadne lemy blatnikov na nej nekorodovali !!!!!
Otcova M121 ma takisto kryty z plastu a ani len naznak korozie na lemoch blatnikov nema a mazda ma viac ako 20 rokov
Takze tu je foto lemu zadneho blatniku na M2. Nie je sice velmi vydarena, ale zretelne vidiet koroziou napadnuty lem.
CLICK
Tu je foto zdreteho lemu , odreteho plstenym krytom podbehu zadneho blatniku
CLICK
Toto je foto na okraji zdreteho plsteneho krytu, odrety je od lemu blatnika
CLICK
Ja som si upravil lemy, aj tie plstene kryty tak, aby vzajomne odieranie nepokracovalo a korozia plechu uz nepostupovala dalej.
Odorucam uplne kazdemu z vas, odmontujte si prosim tie posr*te plstene kryty a skontrolujte si stav lemov blatnikov zvnutra.
Staci len odmontovat zadne koleso a ide to potom celkom jednoducho.
PreBoha sa ale pytam, preco si to maju sami riesit majitelia mazda aut , preco neriesi Mazda ????
Keby nahodou tento moj prispevok cital niekto z mazda CZ/SK, prosim nech tlmoci do Japonska,
Ked chcu konecne vyriesit problem korodovania lemu zadnych blatnikov, staci material krytov podbehov zmenit z plste na plast. Tak, ako to uz mali starsie mazdy.
Ano, je to take jednoduche