Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 6 2,0 diesel 105kW Filter tuhych castic

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Re: Mazda 6 2,0 diesel 105kW Filter tuhych castic

Poslaťod MisoMt » Ned Dec 29, 2013 6:58 am

Marian6 píše:
Stanley6 píše:kupil som nove dpfko a je aspon po smrade.
ibaže sa musim kazdych 180 km bezvíznamne vozit po okolí aby som urobil REGENERACIU !
takže asi tolko k tejto teme.
Zle si si zvolil auto ak sa regenerecia nevykona pocaj jazdy ale musis si ju da sa povedat vynutit cize jazdis vela km v meste alebo jazdis na otackach ked sa nevykona automaticky. Proste diesel nieje pre Teba ci s Dpf alebo aj bez neho !!!!
MisoMt
Pisateľ
 
Príspevky: 59
Registrovaný: Pon Dec 31, 2012 1:02 pm

Poslaťod TomasVFR » Ned Dec 29, 2013 10:01 am

Alebo je chyba v niecom inom a preto mu to nefungovalo dobre pred vykuchanim ani po nom a ani teraz ked tam filter vratil :hmmhmm
Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kw 04
Obrázok užívateľa
TomasVFR
Forum Guru
 
Príspevky: 1093
Registrovaný: Sob Jan 03, 2009 8:16 pm
Bydlisko: Banka
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Sedvo » Ned Dec 29, 2013 10:04 am

No u mazdy regenerace probíhá každých cca 180 - 250 km. Záleží podle nafty a jaké je počasí. V tom nevidím problém. Ikdyž informace od dealerů a ze servisů je taková, že by se to mělo regenerovat 1x za nádrž. Např. Volvo má napsáno, že regenerace může probíhat po ujetí 300 - 900km, to je potom každá rada marná.

U mazdy je dobré, že se dá poznat kdy probíhá regenerace (podle okamžité spotřeby palubního PC).
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod erlangen » Štv Jan 02, 2014 10:07 am

Zdravim mazdáci.
Tak aby som sa podelil čo mám zase nové, tak asi dva mesiace beham bezakychkolvek problemov s DPF, ale zase mi zacina na druhom a treťom prevodovom stupni ked jemne pridávam trhať s autom, iba na chvilku ale aj tak. A presne tento problem som mal aj predtým a potom sa dostavil problem s DPF, takze si myslim ze zase začína blbnúť ten EGR ventil, takže pojdem co najskor do servisu, aby mi to zase nezanieslo DPFko, lebo myslim ze teraz mam tak cca 1-2 mesiace na to, kym sa zanesie.
erlangen
Čitateľ
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Pon Mar 26, 2012 10:06 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod amos.zamba » Štv Sep 17, 2015 7:25 pm

Vyřešil jsi problém s tím skubáním při nízkých otáčkách? Čím to bylo? Dík.
amos.zamba
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto Sep 15, 2015 8:21 pm
Bydlisko: Havířov

Predchádzajúci

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron