Stránka 1 z 1

M6 100kw D pokles vykonu nejde nad 1500otacok + cierny dym

PoslaťNapísal: Pon Dec 24, 2012 2:11 pm
od PatoRS
ahojte mazdaci
pred necelymi dvoma mesiacmi som kupil M6 diesel 100kw rocnik 2003-4. Po zopar jazdach mi zacalo robit nasledovne. Pri jazde vacsinou pri preradeni pocitim pokles vykonu auto nejde viac ako 1500otacok cca. Pri pridani plynu a pokus o zvysenie otacok zacne po chvili dymit na cierno. ale fest. zapach nespalenej nafty. Potom sa to nejako samo da do kopy po viacerych startovaniach niekedy aj viac dni stym neviem pohnut. Ak to urobi tak to auto nevladze a ide tak 30kmh po rovinke. Najprv som myslel ze nieco s MAF tak som ho skusal odpajat no niekedy to potom nabehlo niekedy nie. Chyby na diag. boli naposledy 102. 103. a 98 myslim teplota nasavaneho vzduchu na intercooleri. to cidlo som premeral ma odpor ako ma mat. Maf som prestriekol cisticom. Naposledy ked mi to urobilo islo to tak na 2300 otacok. na aute je repasovane turbo( byvali majitel tvrdi ze asi nieje dobre spravene) egr je zaslepene a je iba podtlakom ovladane. momentalne cakam ked to urobi znova aby som skontroloval polohu klapiek v sacom potrubi. ci to nejak nedrhne. Vela veci som pokonzultoval aj s chlapcami na japonec.eu no skuste poradit este niekto nejake napady. Dakujem vopred.

Re: M6 100kw D pokles vykonu nejde nad 1500otacok + cierny d

PoslaťNapísal: Ned Dec 30, 2012 8:02 pm
od PatoRS
Tak to bola klapka na vstupe do sania. Uz len skontrolovat ci to neposkodilo motor a jazdit.

Re: M6 100kw D pokles vykonu nejde nad 1500otacok + cierny d

PoslaťNapísal: Ned Sep 30, 2018 8:10 pm
od otto24
PatoRS píše:Tak to bola klapka na vstupe do sania. Uz len skontrolovat ci to neposkodilo motor a jazdit.

a ako si prišiel na tu chybu? ja mam podobny problem na volnobech ide ako pridam plyn ide max do 1600ot.cca plyn až na podlahe a z vyfuku dymovnica ale fest a žerie olej