Caute pani znova vas idem troska otravovat ohladom mojho problemu na mazde premacy 66kw rv.2000 dtid 2 liter
takejto treskucej zime u nas na Liptove -20 az -28 stupnov sa mi podarilo moju mazdu nastartovat da sa poved ze tak celkom v pohode
auto som nehal zohrievat 15 minut sadnem do auta a po 10km jazde auto skapalo a neslo nastartovat ked som pridal plny plyn auto nastartovalo ale otacky nestupli viac ako na 800 a z vyfuku isel biely dym az tak ze som v spatnom zrkadle nic nevidel este pripojim ze prisadu davam VIF pravidelne
auto som dal do teplej garaze a hldadal som chybu zistil som ze mi vobec ten ventil co je na turbe a je ovladany tlakom turba neotvara klapku vo vyfukovom potruby
myslel som ze je len pridreta ta klapka ale neni ked do toho ventyla co otvara klapku pustim cca 1,5 baru tak pracuje krasne
len ma zaujima ci ma turbo samo natacacie klapky alebo ta klapka co je vo vyfuku uz neni ak ju prepalilo alebo opotrebovalo rad by som sa do toho pustil ale tie skrutky ohladom vyfukoveho potrububia urcite pozalamujem
a dalsi problem zhavice mal som odpalene dva kupil som vsetky nove od znacky febi zalozil som ich a ked som prvi krat nazhavil odapilo poisku ktora ma
40A ked som zmeral odpor na novom zhavici tak bol 20A na starom len 15A to viem pochopit ked je starsi zhavic
len nechapem preco je na zhavenie puzita 40A poiska ked je potreba aby bola 80A
vsak 20A krat 4 je 80A