Caute pani znova vas idem troska otravovat ohladom mojho problemu na mazde premacy 66kw rv.2000 dtid 2 liter
takejto treskucej zime U NAS NA LIPTOVE -20 AZ -28 STUPNOV sa mi podarilo moju mazdu nastartovat da sa poved ze tak,, celkom v pohode´´
auto som NEHAL ZOHRIEVAT 15!!! MINUT sadnem do auta a po 10km jazde AUTO SKAPALO -> NESLO NASTARTOVAT ked som pridal plny plyn auto NENASTARTOVALO ale otacky nestupli viac ako na 800 (TO KED TOCIL STARTER? A KOLKO TO MA STARTER S PREMRZNUTOU BATERKOU TOCIT DO 3000 OTACOK ZA MINUTU? A ESTE ZOHRIATY VZNETOVY MOTOR ALEBO NASTARTOVALO ALE OTACKY NEVYSTUPILI VYSSIE AKO VOLNOBEH? )a z vyfuku isel BIELY ,,DYM´´az tak ze som v spatnom zrkadle nic nevidel este pripojim ze PRISADU DAVAM PRAVIDELNE
auto som dal do TEPLEJ garaze a hldadal som chybu zistil som ze mi VOBEC ten ventil co je na turbe a je ovladany tlakom turba neotvara klapku vo vyfukovom potruby
myslel som ze je len PRIDRETA taKLAPKA ALE NENI ked do toho ventyla co otvara klapku pustim cca 1,5 baru tak PRACUJE krasne
len ma zaujima ci ma turbo samo natacacie klapky alebo ta klapka co je vo vyfuku uz neni ak ju prepalilo alebo opotrebovalo rad by som sa do toho pustil ale tie skrutky ohladom vyfukoveho potrububia urcite pozalamujem
A DALSI PROBLEM ZHAVICE MaL som ODPALENE dva kupil som vsetky nove od znacky febi zalozil som ich a ked som prvi krat nazhavil odapilo poisku ktora ma
40A ked som zmeral odpor na novom zhavici tak bol 20A na starom len 15A to viem pochopit ked je starsi zhavic
len nechapem preco je na zhavenie puzita 40A poiska ked je potreba aby bola 80A vsak 20A krat 4 je 80A
Tvoj prispevok som precital dva krat, ale stale neviem co ta viedlo riesit klapku na turbe?
Mas problem z nedostatocnou zasobou cerpadla palivom, tak ze ASI PRIMRZNUTY filter, alebo privod nafty!!!
co mam viedlo riesit tu klapku? asi to ze motor STRASNE ,,DYMIL´´ nesiel do otacok ako keby NEDOSTAVAL??? dostatok vzduchu
Ja som mal plyn na podlahe cisze mal strasne vela nafty ale nedostatok vzduchu preto ten ,,DYM´´
pal filter som menil pred mesiacom
ma to aj ine cerpadlo nafty okrem toho co je na motore?
A ten ,,DYM´´ bol urcite biely stiplavy a smrdelo to ako stary autobus, ze? Do otacok to neislo, lebo ti zamrzol privod nafty, cerpadlo sa zavzdusnilo, stratilo tlak a presuvnik nedokazal ovladat casovanie vstreku, tym padom sa vstreknuta nafta uz v nedostatocnom mnozstve dostavala do valcov neskoro, mozno az po hornej uvrati (preto letela von nespalena). Keby si mal poruchu klapky turba, pri zohriatom motore bude auto dymit na cierno, malo by sice velmi maly vykon, ale normalne by nastartovalo a islo vytocit do otacok. 66kw nema turbo s variabilnou geometriou, ma len klapku ktora odpusti cca pri 0,9bar, ale toto neuvidis pri stojacom vozidle aj ked budes motor turovat tlak vzrosne max. na 0,3-0,4bar lebo motor staci vzduch spotrebovat. Klapka sa pohne az pri tazsom prevodovom stupni 3,4,5 pri zatazi. Zameraj sa na privod nafty!
dabel píše:Nero, uz si nastudoval to, co som Ti pisal? Tusim este nie
Lacna nafta = pancovana vodou = zamrza omnoho skor ako kvalitna.
Najsmutnejsie je, ze pancovane patoky u nas dostanes aj na znackovej pumpe.
TomasVFR píše:kolko zozere benzin litrov na stovku a kolko dizel, ked budu mat rovnaky vykon a krutak? ked to porovnas kde bude tych 7 €?
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť