Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Prestal ist otackomer,rychlomer,pal.pocitac....

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Prestal ist otackomer,rychlomer,pal.pocitac....

Poslaťod kotlas6667 » Pon Jan 11, 2010 9:12 pm

...a este svieti kontrolka ze mam zatiahnutu rucnu brzdu,kontrolka ABS,kontrolka motora a neukazuje teplotu vody v chladici....Ale auto ide a dokonca funguje aj ABS(aj ked svieti),potom mi este neukazuje ci mam zapnuty alebo vypnuty tempomat.Kontroloval som poistky pri motore a aj v interieri a vse ok.Skusal som odpojit baterku,a nic.Potrebujem jazdit do prace takze auto potrebujem aj ked neviem co presne tomu je...Bol som aj na citacke v Hodonine ale neako im to tam neslo a o druhej neviem.Vie niekto?Okolie Senica alebo Skalica...

Mazda 6 2005 diesel 100kw

http://uloz.to/3613926/mazda.jpg

Obrázok
kotlas6667
Opytovateľ
 
Príspevky: 49
Registrovaný: Str Jan 21, 2009 8:25 pm

Poslaťod kotlas6667 » Štv Jan 14, 2010 6:10 pm

bol som na u jedneho mechanika ktory hovoril ze sa tiez nemohol pripojit na riadiacu jednotku a ze najskor bude problem s komunikaciou.Tiez ziadna rada?
kotlas6667
Opytovateľ
 
Príspevky: 49
Registrovaný: Str Jan 21, 2009 8:25 pm

Poslaťod kotlas6667 » Uto Máj 04, 2010 8:36 am

asi to bude kablikami ktore idu po vsetkych riadiacich jednotkach a zbieraju inf...len neviem kde ich mam hladat a ako vizeraju...
kotlas6667
Opytovateľ
 
Príspevky: 49
Registrovaný: Str Jan 21, 2009 8:25 pm

Poslaťod TomasVFR » Uto Máj 04, 2010 10:11 am

no tak to ti nezavidim taketo patalie s elektroniku skus si stiahnut manual ci tam volaco nenajdes http://www.mazdaclub.cz/manuals.php
Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kw 04
Obrázok užívateľa
TomasVFR
Forum Guru
 
Príspevky: 1093
Registrovaný: Sob Jan 03, 2009 8:16 pm
Bydlisko: Banka
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod laki » Uto Máj 04, 2010 11:26 am