Stránka 2 z 2

Re: kolísanie otáčok M 323F BA

PoslaťNapísal: Ned Aug 18, 2013 11:42 am
od Jiros
vili22 píše:Mne robil ventile ten pan v Ruzomberku....seriozny stary pan ktory sa bavka cele dni v garazi...rozumne ceny a spravi vam ,,vsetko,, , nielen co sa tyka aut.


Mohol by som poprosit kontakt na toho pana, asi budem potrebovat pozriet a nastavit tie ventily a este som to nerobil..

Re: kolísanie otáčok M 323F BA

PoslaťNapísal: Str Aug 21, 2013 11:25 am
od dunajsky zavinac
caute, mam uz skoro 2 roky podobny problem na Mazda Tribute, 2,0, r.v. 2002. Najskor motor zhasinal pri opakovanom starte a zahriatom motore. Postupnym hladanim zavady sa situacia menila, niekedy zhorsila, inokedy zlepsila. Teraz uz mam vymenene vsetky podozrive hadice, baterku, sviecky, skrtiacu klapku, volnobezny ventil (IAC), vycisteny EGR ventil, ale pri vyradeni rychlosti a dobrzdovani otacky na volnobehu kolisu, resp. klesnu vyrazne dole, potom opat stupnu. V sucasnosti mi motor nazhasina ale aj tak ma to kolisanie otacok znervoznuje. Po viecerych opravach sa teraz dokonca natrvalo rizsvietila kontrolka motora, aj ked ju v servise na diagnostike vzdy zhasnu... Neviem si rady. Pozn: mam tam aj LPG ale zavada sa vyskytovala aj predtym a aj pri jazde na benzin... dakujem za cenne rady.

Re: kolísanie otáčok M 323F BA

PoslaťNapísal: Uto Dec 03, 2013 3:13 pm
od dunajsky zavinac
takze, diagnostikou bola namerana nizka kompresia v 1. valci (cca 6) v ostatnych cca 12, t.j. zrejme su podpalene sacie ventily, sedla... Hlava pojde dole, a budu sa nastavovat, brusit ventily a sedla ventilov, mozno aj vymena bude potrebna, k tomu kruzky a simeringy. V Blave mi nikoho neodporucili, takze hlava pocestuje do Brna... potom oznamim vysledok.

Re: kolísanie otáčok M 323F BA

PoslaťNapísal: Pia Dec 27, 2013 9:13 am
od dunajsky zavinac
zrepasovana hlava (vybrus, nove vsetky ventily, tvdrene sedla, simeringy, tesnenia, nastavenie vole ventilov), motor ide pravidelne, ticho, vyborne taha, kontrolka motora zhasla... otacky este sem tam zakolisu (postupne uz takmer vobec, RJ si zrejme musi zvyknut na nove pomery...) ale zda sa ze problem je vyrieseny, po 500 km prejdem aj na LPG, mechanik mi povedal ze je zrejme od LPG zrejme zaleptany (upchaty) vstrekovac na 4. valci, treba to obcas "preplachovat" jazdou na benzin... zistil to pri postupnom odpajani fajok (na 4, valci ziadna zmena...), po ich odpojeni a opatovnom zapojeni zacal byt chod motora normalny...