Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nova Mazda6

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Re: Nova Mazda6

Poslaťod Sedvo » Pon Nov 29, 2010 10:32 am

Co jsem měl v práci Avensise 110 kW rok výroby 2006, tak všechny měli DPF. Předpokládám, že Luboš to auto kupoval v Rakousku a tam díky emisím už DPF je standartně.

Abych vysvětlil jak Toyota řeší regeneraci DPF - ta využívá samostatného vstřikovače do výfukového potrubí přímo před DPF. Takže regenerace probíhají za jakéhokoli jízdního režimu (nejde to poznat vlastně nijak). 130 kW verze měla navíc ještě katalyzátor na NOx (ten dělal problémy ze začátku problémy)
Naposledy upravil Sedvo dňa Pon Nov 29, 2010 10:40 am, celkovo upravené 1
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod dabel » Pon Nov 29, 2010 10:37 am

Lubos kupoval na SK. Je mozne, ze 2006 mala za priplatok/na zelanie/na niektorych trhoch seriovo DPF.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Sedvo » Pon Nov 29, 2010 11:07 am

Já se bojím, že zrovna japonci tuto strategii nerazí. Prostě dají tam DPF a je to. Nezažil jsem, že by nějaká Avensiska kouřila.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Lubos1 » Uto Nov 30, 2010 1:18 pm

Este raz. Avensis som kupoval novy na Slovensku v januari 2008. Ziadny DPF som tam nemal. U nas nebol tusim ani volitelny. Na zapad od nas uz DPF bol.
Auto sem tam aj jemne zadymilo, spotreba sa nemenila ako v Mazde, DPF nesmrdel ako v Mazde, ked sa regeneruje. Jednoducho ziadny DPF tam nebol.

Sedvo píše:Abych vysvětlil jak Toyota řeší regeneraci DPF - ta využívá samostatného vstřikovače do výfukového potrubí přímo před DPF. Takže regenerace probíhají za jakéhokoli jízdního režimu (nejde to poznat vlastně nijak). 130 kW verze měla navíc ještě katalyzátor na NOx (ten dělal problémy ze začátku problémy)

To mas sice pravdu, ale v tomto pripade sa jedna o verziu D-CAT (v minulosti iba 130 kW, teraz aj 110 kW)
Okrem toho DPF je na vyfukovom potrubi vidiet. Auto som videl zospodu viackrat a nic take tam nebolo.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Predchádzajúci

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron