david.gta píše:Párování my udělaly naštěstí v servisu, když jsem ho kupoval. Seznam z telefonu se dá přetáhnout do auta přes blutučko nebo musíš každé číslo zadat samostatně přes pc v autě ?
Tak se s křížkem po funuse, taky připojím k chlubílkům (nějak jsem pozdě objevil toto fórum u bratrů na slovensku
)
Mám svou M6 GTA 2,5i HB od podzimu, čekání 4,5 měsíce (to už bylo o nervy
) ale to je holt optimalizovaná japonská výroba. Vidno k něčemu to je, zatím nekrachují.
Stížnosti některých že Mazda má malou příplatkovou výbavu, jsou liché, resp. výběr výbavy u němců je zcela iluzorní. Tam např. příplatek za xenony k základní výbavě prodraží cenu tak, že beztak člověk pak kupuje už vyšší stupeň, takže je to defacto totéž jako u japonských aut. Třeba u Passatu se díky klikání výbavy dá zapomenout na elektronickou klimatizaci, nebo palubní počítač a auto téhle třídy bez toho vypadá docela zvláštně. Proto japonský systém výbav považuji za OK, jediné za co jsem v GTA připlácel byly zadní parkovací senzory, jinak nic nepostrádám.
Ad BlueTooth: Seznam se přetáhnout nedá, bohužel to nefunguje jako např. Parrot, který si to pěkně pokaždé zasynchronizuje. To jsem už mailoval s nějakým helpdeskem mazdy v zahraničí. Ale rozhodně si nehodlám hyzdit a vrtat interiéru. Jinak BT funguje perfektně, telefon hodím do kaslíku pro flašku a jedu.
Jinak se přidávám k postřehum davida.gta - auto jezdí jak má, čím dál lépe, perfektně se zajíždí (pod zkušeným řidičem
), hlavně řazení je s japonskou převodovkou skutečně radost. Škoda že v dubnu 2008 ještě nebyla v nabídce verze s 2.5DISI (nebo tím co bude následovat 2.3DISI), to bych býval chtěl tu. Ale 2,5i sedí k M6 moc dobře, je to akorát motor, tichý, výkonný, spolehlivý. Problémy s olejem, malým výkonem, a spotřebou nepozoruji, dle všecho to bylo jen u některých 2,3 v minulosti, a jen u některých, možná to bylo i řidiči, ví bůh.
Podvozek je zcela parádní (měl jsem půjčené týden kombi 2,5i a u krátké verze je jízda lehčí, ladnější), trochu podráždím, konečně od doby fenomenální Primery P11C Sport někdo z japoských kluků vyrobil něco lepšího
Rozblikat systémy stabilizace je na suchu dost nemožné, podařilo se mi to až v extrému v točkách na Macochu (a s kombi).
18" kola jsou prima, dobře to na nich drží ani to není moc tvrdé. Na zimu tam nejdou dát menší jak 17" (velké přední brzdiče), tj. nutné vzít elektrony (většina lidí si asi vezme neorigo), nicméně je dobré do nich koupit bratru za dalších 8tis Kč TPM senzory, jinak budete jezdit až do jara se svítící kontrolkou (fakt to nejde vypnout, ověřeno!)
Co se týče kastle, tak LiftBack je u M6 dle mě naprosto ideální karoserie, jednak vypadá elegantně, druhak má velký a přístupný kufr (otevře se tlama do pekla) a není to taková roura jako kombi, a v neposlední řadě lepší Cx.
Zbytek co jsem nezmínil, funguje jak má, světla svítí, stěrače stírají
(a děvčata se lepí)
Toť krátký report ode mě, tož ať vám to řádně jezdí!
PS. koukám že je tu pár GTAček z JM..