Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Xedos 6 po GO. Konečne.

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Re: Xedos 6 po GO. Konečne.

Poslaťod Michal 4WS » Str Okt 31, 2007 12:52 am

No ja som o 1500 menej :spik2
Každý správny gazda má auto MAZDA! Ak si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda!
Mazda 626 GD 2,0i 16V DOHC FE3N Engine 109 kw/148 hp 183Nm / 4000rpm Mgr. !!!
Obrázok užívateľa
Michal 4WS
VIP 2006
 
Príspevky: 3268
Registrovaný: Štv Jún 16, 2005 8:41 am
Bydlisko: Banská Bystrica

Poslaťod hackra » Str Okt 31, 2007 10:36 am

Tak to si naozaj dobre kupil. Co uz.
Mazda Xedos 6 r.94 V6 2.0L 106kW/144k
Suzuki Ignis - maly gazik :)
Obrázok užívateľa
hackra
VIP 2009
 
Príspevky: 616
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 8:16 pm
Bydlisko: Bardejov, Slovensko

Poslaťod Rurkar » Str Okt 31, 2007 12:22 pm

Aj ja prajem vela stastnych km....to auticko X6 sa mi stale pacilo...Nech slape ako ma.. :palec :palec :palec
Obrázok užívateľa
Rurkar
Pisateľ
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia Sep 08, 2006 1:08 pm
Bydlisko: Strážske

Poslaťod hackra » Štv Nov 08, 2007 7:20 pm

No takže som si konečne našiel čas na emisnú kontrolu. Výsledky pri 221100 km, 6000 km po GO motora, s novým katalyzátorom a po výmene oleja:

Kontrolovaný parameter................Hodnota určená.................Hodnota nameraná.......Hodnotenie
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teplota motora (C) .........................60.0 ...................................60.0 ................vyhovuje
Voľnobežné otáčky (min-1) .................570.0-770.0 .........................770.0 ...............vyhovuje
Obsah CO (%) ................................0.5 ...................................0.07 .................vyhovuje
Obsah HC (ppm) ............................100.0 .................................36.0 .................vyhovuje
Zvýšené otáčky (min-1) ....................2500.0 - 2800.0 .....................2704.0 ..............vyhovuje
Obsah CO (%) ................................0.3 ...................................0.09 .................vyhovuje
Lambda (-) ...................................0.97 - 1.03 ..........................1.01 .................vyhovuje

Myslím že celkom dobre to dopadlo, snad o 2 roky to pojde rovnako hladko. :ho:
Mazda Xedos 6 r.94 V6 2.0L 106kW/144k
Suzuki Ignis - maly gazik :)
Obrázok užívateľa
hackra
VIP 2009
 
Príspevky: 616
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 8:16 pm
Bydlisko: Bardejov, Slovensko

Poslaťod hackra » Uto Máj 20, 2008 6:45 pm

Dnes sa mi podarilo vyliecit dalsiu malu, ale zato neprijemnu chorobu mojho Xedosa.

Predne sklo sa na hornej hrane zacalo postupne odlepovat od karoserie, az mi tam stali take dva cierne "rohy"
z tej gumenej listy co lemuje cele predne sklo. Dokonca ked som zatlacil zvnutra bol tam citit pohyb a pocas poslednej
burky sa tam objavila kvapka vody.

Tak som si dnes povedal ze s tym nieco urobim a rano som to zaviezol do fy. Colormix v Bardejove, ktora sa
specializuje na opravy skiel na automobiloch. Typci vybrali cele okno von, poriadne ho ocistili od zbytkov
povodneho lepidla, rovnako aj karoseriu v miestach kde sa sklo lepi. Na moju ziadost osetrili aj hornu hranu otvoru
pre sklo nejakym antikoroznym sajrajtom. Uz som videl viacero X6 ktore tam hore kvitli ako majova luka.

Ked som si auto vyzdvihol, osadenie okna je dokonale, nikde nic netrci, vsetko pekne tecie cez hranu strechy.
Velka spokojnost, dotycnu fy. mozem len odporucat pre vsetkych z okolia.

Ked sa trosku vyjasni (cely den leje ako z krhly) spravim aj nejake foto.
Mazda Xedos 6 r.94 V6 2.0L 106kW/144k
Suzuki Ignis - maly gazik :)
Obrázok užívateľa
hackra
VIP 2009
 
Príspevky: 616
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 8:16 pm
Bydlisko: Bardejov, Slovensko

Poslaťod tomcat » Uto Máj 20, 2008 7:19 pm

Prevložkovať motor na Mazde???? možno na Š 120 na mazde ťažko. Piesty si nemenil, len krúžky? Dlhú životnosť tomu motoru nedávam. Po výbruse valcov sa menia aj piesty. Koľko km si mal najazdené?
tomcat
Prispievateľ
 
Príspevky: 361
Registrovaný: Štv Jan 03, 2008 5:18 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod Bootleg » Uto Máj 20, 2008 8:57 pm

Hey, clever man, V6-ky serie K maju celohlinikovy blok, myslis, ze valce maju steny tiez z hlinika? :) Juuuj, tak to uz je nieco. Lebo podla mna maju zliatinove vlozky. :) A takisto ich maju aj podla konstrukterov tychto motorov. A preco by motor nemal vydrzat len po vymene kruzkov? :) Huby posobia? Alebo nejake vypary z niecoho? :o)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod tomcat » Uto Máj 20, 2008 9:30 pm

A prečo si myslíš že vložky a piesty sa robia s presnosťou na stotiny mm? A keď urobíš výbrus valca, tak ti tam asi neostane taký istý rozmer, že? A zrejme za tých pár tkm sa opotrebuje aj piest a kompresia je včudu. Tým, že tam dáš nové krúžky určite nastane zlepšenie chodu motora /zvýšenie kompresie/, ale dlhodobo to nejak ružovo nevidím. Aj tie dierky na pieste na stierací krúžok, že na to ešte Japonci neprišli, alebo už?
tomcat
Prispievateľ
 
Príspevky: 361
Registrovaný: Štv Jan 03, 2008 5:18 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod hackra » Uto Máj 20, 2008 10:25 pm

Tak za prve, motor nebol prevlozkovany, iba vybruseny, to je sakra velky rozdiel.

Za druhe, mam uz nejakych 30 tis. po GO a zatial ziaden problem, ziadna spotreba oleja, jednoducho ziadne negativne signaly.
K tomu vybrusu, robil sa kvoli zarovnaniu ovality, nebrali sa tam milimetre materialu, dokonca ak sa dobre pamatam tak to boli naozaj len nejake zodrete atomy na hrubku :ho:
a kruzky nesli povodne ale presne na rozmer po vybruse, takze sadli do povodnej "kniznej" tolerancie.
K tym otvorom pod stieracim(olejovymi)i kruzkami, len tolko ze neviem ci na to prisli japonci, ale clovek co mi to robil sa fakt vyzna, robi to cely zivot,
tak ako to predtym robil jeho otec, ma hromadu skusenosti a dobre vie co robi. Vysvetlil mi ze otvory su v casti piestu ktora je velmi malo dynamicky zatazovana
pocas behu motora, su vlastne na tom "rukave" hlavy piestu a pomahaju lepsiemu odvadzaniu oleja do vnutra piestu a jeho rychlejsiemu stekaniu do vane.
Na pieste bolo pekne vidno ako povodne olejove kruzky tlacili prebytocny olej nad seba, je to vidno na zafarbeni hlavy piestu kde sa ten olej pripekal.

Samozrejme netvrdim ze Ty by si to nespravil lepsie, ale ja som s vysledkom spokojny a nebadam nijake neduhy. Urcite je to lepsie ako ked to zralo 1 l oleja na 1000 km.

Mozno v Tvojom "turbo" motore by to nestalo za to, ale mne sa ta GO myslim celkom vyplatila.

A hlavne nemam v plane jazdit toto auto dalsich 200.000 km takze ak sa to neskor aj prejavi, bude mi to sum-a-fuk. Jasne ?
Mazda Xedos 6 r.94 V6 2.0L 106kW/144k
Suzuki Ignis - maly gazik :)
Obrázok užívateľa
hackra
VIP 2009
 
Príspevky: 616
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 8:16 pm
Bydlisko: Bardejov, Slovensko

Poslaťod tomcat » Uto Máj 20, 2008 11:45 pm

Určite svojím príspevkom som nechcel znehodnocovať kvalitu práce človeka, ktorý ti to robil, hlavne že si ty veľmi spokojný a auto spoľahlivo jazdí. Pristupoval som k tomu, ako ku technickému problému. Ak som sa ťa náhodou dotkol tak sorry.
tomcat
Prispievateľ
 
Príspevky: 361
Registrovaný: Štv Jan 03, 2008 5:18 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod Krenštík » Str Máj 21, 2008 6:51 am

tomcat píše:Určite svojím príspevkom som nechcel znehodnocovať kvalitu práce človeka, ktorý ti to robil, hlavne že si ty veľmi spokojný a auto spoľahlivo jazdí. Pristupoval som k tomu, ako ku technickému problému.


A jak se dari tvému autu? Nafotíš nám někdy ten motor s tím tolikrát zmiňovaným turbem? :ho:
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod Fredino » Uto Jún 09, 2009 9:36 pm

tak 1l oleja na 1000km? to mas kurwa fakt dobre,ja som prednedawnom zistil ze za 2500km 3litre a nieje mi do smiechu....este typci co mi to maju robit,sa im do toho nechce takze asi radsej doveziem nejaku buracku od nekial ktora nemala moc nabehane...tolko penazi do toho nejebnem...za 30 litrov doveziem a vrak verim tomu ze nanom vyuzijem viac ako len motor...samozrejme sa jedna o buracky typu zadok,banan,abo strexa....
Mazda Xedos 6, V6, 24V, 106Kw, r.v 1998 Dopravi ma z bodu A do bodu B...co sa o europskych rachotinach neda povedat :)
Obrázok užívateľa
Fredino
Prispievateľ
 
Príspevky: 421
Registrovaný: Štv Jan 29, 2009 9:33 am
Bydlisko: Okres Senica

Predchádzajúci

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron