Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nove brzdove kotuce

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Nove brzdove kotuce

Poslaťod Rurkar » Uto Máj 29, 2007 11:10 am

Dakujem za pohlady a posudky.
Kazdy ma vlastny nazor ktory nikomu neberiem.
No strojarinu som studoval nie len navstevoval ale nemyslim zeby sa to dalo porovnavat s rezanim pruzin o com by sa dalo urcite popisat vela pre a proti ale o tom to tu nebolo.
Obrázok užívateľa
Rurkar
Pisateľ
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia Sep 08, 2006 1:08 pm
Bydlisko: Strážske

Poslaťod tomasicek » Uto Máj 29, 2007 11:17 am

yano píše:Doktore, nevies na V6 zohnat nieco take za "rozumnu" cenu?


A ked tam das brzdy, ktore su robene na 1.8? Ved urcite ti to bude brzdit lepsie ako terajsie...

http://mazda.autodoplnky.cz/mazda-323/z ... uc-s598904
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod yano » Uto Máj 29, 2007 11:46 am

myslim ze 1.8 ma 4 diery, 2.0 5 dier (5x114.3), navyse mala myslim 1.8 mensie rozmery kotucov, to znamena ze rovnako tepla by skoncilo v menej kove a myslim ze tam nepomozu ani dierky. problem s V6 podla mna je ze su kotuce primale, ale dostat tam nieco ine je dost velky problem.

no nic, ale je to OffTopic, nechal som sa uniest ze doktor s V6 posielal link na nejake sportove kotuce, tak ze ci reku nahodou ;-)
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

Poslaťod tomasicek » Uto Máj 29, 2007 12:05 pm

Tak predaj mazdu a kup si VW :ho: na to zozenies kadeco. Alebo nejake to Evo 8 8)
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod Zoran » Uto Máj 29, 2007 4:37 pm

nebudem sa tu rozpisovat, len chcem odkazat demosu, ze zdielam rurkarove a Enzove nazory... PaPa :ahoj
-----------323 neustále vo vývoji -------------
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod TomAnt » Uto Máj 29, 2007 4:52 pm

Enzo píše:Takisto aj znackove kotuce su vrtane dodatocne a nemaju tie dierky odlievane. Pokial dodrzal presnost rastru dier, tak sa nema co stat.


Hej, len ma to jednu veeelmi malinkatu chybicku krasy... Tie znackove kotuce presli na 100% este nejakou vystupnou kontrolou... stalo by mozno za to opytat sa, aka je asi percentualna "kazovost" na tomto useku vystupnej kontroly v beznej fabrike...

Ja som v tomto laik, ale ak zoberiem analogiu s nozmi, tak si viem predstavit co sa tam vsetko asi mohlo stat... Ze preco nedavat brusit noze podomovym brusicom? Alebo proste nedavat brusit noze na pasovej/kotucovej bruske? Otazka na zamyslenie... A odhadujem, ze to moze byt dost podobne aj s tymito dierami...

A este k tej sablone... to fakt bola pouzita ako sablona tie kusy papiera co su tu niekde na fotke? To nesrandujte, tomu akoze hovorite sablona pre vrtanie, kde je vyzadovana velka presnost? Taku sablonu by som si ja osobne dovolil pouzit tak akurat na vianocne perniky na cesto, aby som ich mal ako vykrojit... A aj tie "sablony" na tie perniky mame doma KOVOVE... Vrtat brzdove kotuce podla papierovej sablony? :shock
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod yano » Uto Máj 29, 2007 5:25 pm

TomAnt nic len suhlas. a to sa bavime o BRZDACH, nie o nejakych drobnostiach bez ktorych auto ide a BRZDI dalej :-(
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

Poslaťod Enzo » Uto Máj 29, 2007 8:57 pm

To toudy. Ja nie som strojar a nepisal som o sebe. Lepsie si precitaj prispevok. Hovoril som o Rurkarovi. V jednom prispevku sa pisalo o designe. Som architekt a priemyselny design bol na nasej fakulte. A viem co je navrhnut nieco, co ma aj vyzerat aj fungovat, aby boli dodrzane normy, predpisy, technologie, ergonomia, materialy............ A ked niekto nieco taketo, aj ked sa mu to hned nepaci nazve grcom, tak je to u mna chudak. Lebo nevie co za tym vsetko je. A co sa tyka tychto kotucov......zase to rozoberali ludia co tomu hovno rozumeju. A napisal som len tolko, ze ked vystudovany strojar povie, ze je to gut, tak by to tak malo byt. ( Nebavime sa o presnosti, ale o dodatocnej uprave).Tiez nebudem bohorovne strkat nos do IT ked ani neviem pomaly co to je. Mam tarat kraviny, radsej budem ticho.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Enzo » Uto Máj 29, 2007 9:12 pm

Nechcem tu nikoho urazat a ani konkretizovat. Islo len o to, ze Rurkar urobil urcity zasah do kotucov, co ako strojar povazol za bezpecny a ucinny krok k lepsiemu odvetraniu a ochladenie brzd. A islo o to, aby ludia co tomu fakt rozumeju povadali k tomu nejake odborne stanovisko. Aj ked je to v sekcii chcem sa pochvalit. Ale hned zavrhnut a potopit tento napad, bez nejakeho hlbsieho pochopenia...........jak je libo
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod yman12 » Uto Máj 29, 2007 9:30 pm

tu nikto nikoho nezavrhuje ani nepotapa, len sa tu prejavuju nazory.Ked sa ti to paci prosim, ale TY nepotapaj ine nazory...kazdy robime podla svojho naj usudku a tu na forume si nazory menime...myslim ze tato tema uz nema zmysel dalej ju rozoberat
yman12
Pisateľ
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Uto Máj 08, 2007 8:58 pm

Poslaťod Bootleg » Uto Máj 29, 2007 10:34 pm

Hahahahaaaaaa :lol Clovek tu nejaky cas nie je a aha ho.. Chlapi, nic v zlom, ale tuto diskusiu som vytlacil a davam to na nastenku do skoly na prislusnu katedru. :lol
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod EDU » Uto Máj 29, 2007 10:38 pm

Steve, no este teba tu bolo treba :-))

Inac sa mi toto vlakno dost paci, vypada to ze tu ludia maju aj nejake nazory, porozpravaju tu o svojich pocitoch, a tak. Lepsie nez niektore ine... nie ze by toto bolo moc technicke, ale aj tak .... :ho:
Mazda 5 1,8i TX
626 GE HB - Comprex
Obrázok užívateľa
EDU
Forum Guru
 
Príspevky: 1563
Registrovaný: Str Jan 04, 2006 6:30 pm
Bydlisko: Děčín

Poslaťod Enzo » Str Máj 30, 2007 9:28 am

Steve, ako studovany a cerstvy Bc. by si mohol k tomu zaujat nejake odborne stanovisko. Najma co sa tyka dodatocneho upravovania kotuca, zmeny vlastnosti a struktury kovu atd.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Enzo » Str Máj 30, 2007 2:16 pm

Tak mi nedalo a popytal som sa kamosa co uci na strojnickej fakulte v BA. Na 99% su dierky na odvetranie do origo sportovych kotucov robene vrtanim na NC stroji. Kedze po navrtani, sa moze a aj nieco malo zmeni vnutorne pnutie, je potrebne kotuc po takejto uprave vyzihat, aby sa vnutorne pnutie dosledkom vrtania eliminovalo. Aspon takto som si to zapamatal. Takze to co rurkar urobil, vobec nie je scestne riesenie. Akurat to vyzihanie asi neurobil. A pri takto malych dierkach ani nejaka desatinka v nepresnosti nebude mat nejaky neblahy vplyv na jazdne vlastnosti. Co mi na toto povies ty kozmonaut?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod yano » Str Máj 30, 2007 2:26 pm

to bolo velmi k veci oznacit niekoho za kozmonauta ;)
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

PredchádzajúciĎalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť

cron