Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nove brzdove kotuce

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Poslaťod Enzo » Štv Máj 24, 2007 9:42 am

Chlapi. Zase sme pri tom, ze kto nema o tom ani paru, ma najviac reci. Pisal som to o designe, pisem to teraz. Ked vam raz strojar, co tomu rozumie, povie, ze vplyv na zmenu materialu a vnutornu strukturu to nema, tak asi vie preco to hovori. Videl som zopar takto upravenych kotucov aj po urcitej dobe jazdenia a nebolo na nich vidiet ziadne strukturalne zmeny. A co som pisal, ze jednoduchsie je kupit uz vrtane a drazkovane kotuce od OMP alebo Zimmermann, no to som pisal preto, lebo je to ovela jednoduchsie ako to robit dodatocne. Takisto aj znackove kotuce su vrtane dodatocne a nemaju tie dierky odlievane. Pokial dodrzal presnost rastru dier, tak sa nema co stat.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Rurkar » Štv Máj 24, 2007 12:52 pm

Enzo, dakujem...

:nazdravi
Obrázok užívateľa
Rurkar
Pisateľ
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia Sep 08, 2006 1:08 pm
Bydlisko: Strážske

Poslaťod Enzo » Štv Máj 24, 2007 1:11 pm

kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Zdeno » Sob Máj 26, 2007 4:07 pm

do p... mna by tak bavilo sa učit a vediet o takychto veciach(materialy atd však viete čo myslim)prečo som ja len nešiel na takuto školu.... :hanged

admin note by dabel: uprav prejav fesi!
MAZDA 323 bf 1,6i B6 sedan USA,MAZDA 323 bf 1,6i B6 hatchback
MAZDA 323 bf 1,6i B6T GTX
Obrázok užívateľa
Zdeno
Prispievateľ
 
Príspevky: 282
Registrovaný: Sob Jún 11, 2005 3:09 pm
Bydlisko: Zilina
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod tomasicek » Sob Máj 26, 2007 8:09 pm

juuuuuj to bolo od srdca :jaja


pamataj, nikdy nieje neskoro
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod toudyy » Ned Máj 27, 2007 6:08 pm

akoze prepac enzo ale myslim ze nejakeho paru o tom mam. Ludia ktory maju o tom tosku viac "paru" nechapu co to je za upravu. Mne je to v podstate jedno ja to na aute nemam ale ty ked sa nazivas strojarom tak ja som potom kozmonaut. HAWK
toudyy
Čitateľ
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 5:06 pm

Poslaťod yman12 » Ned Máj 27, 2007 8:26 pm

rad by som podotkol svoj nazor k uprave kotucov o com si myslim ze je nezmysel upravovat klasicke kotuce a prerabat ich na sportove...podla mna je to presne take iste ako ked skratim seriove pruziny a budem si mysliet ze teraz mam sportovy podvozok...vsetko co sa robi ma svoj zmysel a vyznam a samozrejme aj cenu...takze vyrobcovia sportovych kotucov to mozu zabalit :ko ...a mimochodom pri vyrobe sportovych kotucov urcite nieje ako posledne vo vyrobnom procese vrtanie materialu...tak hodne zdaru a vela straznych anjelov pri pouzivani takychto dielov v praxi
yman12
Pisateľ
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Uto Máj 08, 2007 8:58 pm

Poslaťod Zdeno » Pon Máj 28, 2007 11:35 am

hmmm brzdove kotuče asi vidržia vačšie naroky pri brzdeny,hlavne že sa asi tak rychlo neprebrzdia....ma to na svedomí to chladenie čo je v nich??alebo je aj material a vyroba trošku ina od klasickych kotučov??
:hmmhmm
MAZDA 323 bf 1,6i B6 sedan USA,MAZDA 323 bf 1,6i B6 hatchback
MAZDA 323 bf 1,6i B6T GTX
Obrázok užívateľa
Zdeno
Prispievateľ
 
Príspevky: 282
Registrovaný: Sob Jún 11, 2005 3:09 pm
Bydlisko: Zilina
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod EDU » Pon Máj 28, 2007 1:05 pm

ENZO :jupi :jupi :jupi

len do nas, kecalistov.... HeHe. Isto som mal podobne pocity, ked som prisiel zo skoly do oddelenia vyvoja... Po pokrsteni a dnes uz 12 rokov prevadzky cryonavesov podla mojich navrhov a vykresov (vratene podvozku) sa clovek stane takym usmievavym .....

takze k tym kotucom, aj keby tam bolo napisane ze presli tepelnym zpracovanim a vyvazenim, stale by som zelal majitelovi len to najsamlepsie...
Mazda 5 1,8i TX
626 GE HB - Comprex
Obrázok užívateľa
EDU
Forum Guru
 
Príspevky: 1563
Registrovaný: Str Jan 04, 2006 6:30 pm
Bydlisko: Děčín

Poslaťod yano » Pon Máj 28, 2007 5:31 pm

moj nazor je, ze pri tak zivotne dolezitych suciastkach jednoducho nema zmysel riskovat ani to najmensie zavahanie alebo chybicku.
sam uz dlhsie zhanam nejake sportove kotuce na moju mazdu a nedari sa, ale toto by som jednoducho neriskoval. to za chvilku budete vyrabat vlastnu brzdovu kvapalinu a pancierove hadicky urobite z lega. nic v zlom, ale aspon pri brzdach by som urcite do takejto samovyroby nesiel. a to uz prestava byt len vecou tych co upravuju, ale aj vecou vsetkych, ktorich po ceste stretnete. naozaj dufam a verim ze bude vsetko OK, ale nazval by som minimalne riskom a nezodpovednostou s cielom usetrit par tisic a sportove kotuce, pricom si navyse myslim ze ti ich netreba a mas ich len na oko, lebo pochybujem ze jazdis okruhy alebo vrchy, alebo sa mylim?
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

Poslaťod yman12 » Pon Máj 28, 2007 8:02 pm

yano píše:moj nazor je, ze pri tak zivotne dolezitych suciastkach jednoducho nema zmysel riskovat ani to najmensie zavahanie alebo chybicku.
sam uz dlhsie zhanam nejake sportove kotuce na moju mazdu a nedari sa, ale toto by som jednoducho neriskoval. to za chvilku budete vyrabat vlastnu brzdovu kvapalinu a pancierove hadicky urobite z lega. nic v zlom, ale aspon pri brzdach by som urcite do takejto samovyroby nesiel. a to uz prestava byt len vecou tych co upravuju, ale aj vecou vsetkych, ktorich po ceste stretnete. naozaj dufam a verim ze bude vsetko OK, ale nazval by som minimalne riskom a nezodpovednostou s cielom usetrit par tisic a sportove kotuce, pricom si navyse myslim ze ti ich netreba a mas ich len na oko, lebo pochybujem ze jazdis okruhy alebo vrchy, alebo sa mylim?


ani sam by som to lepsie nenapisal :tlesk: :tlesk: :tlesk: :tlesk: :tlesk:
yman12
Pisateľ
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Uto Máj 08, 2007 8:58 pm

Poslaťod Doktor » Uto Máj 29, 2007 8:53 am

Ty jo, to je zase debat, hehe. No, ja mám skúsenosti s týmtok tunáka, a to má veru dierky odlievané pri výrobe kotúča.


http://www.movit.de
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod yano » Uto Máj 29, 2007 9:30 am

Doktore, nevies na V6 zohnat nieco take za "rozumnu" cenu?
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

Poslaťod Doktor » Uto Máj 29, 2007 9:33 am

yano píše:Doktore, nevies na V6 zohnat nieco take za "rozumnu" cenu?



Človeče, plano je, ja som mal vždy len sériu, moc toho nenabrzdím. Ale mne skor vždy odchádzajú zadné ako predné.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod yano » Uto Máj 29, 2007 10:06 am

no ja zas na okruhu a do kopca ich mam casto cerveno-zlte :-(
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

PredchádzajúciĎalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron