Už asi pol roka som mal problém s kolísaním otáčok na neutráli, priam padali.
Po dekarbonizácii navyše vyskakovali až do výšky 2500 RPM, napriek upravovaniu skrutky škrtiacej klapky otáčky blbli ako chceli (najmä pri zahriatom motore).
Včera som bol u Majstra R a našli sme dieru v rezervoári sania (či ako sa tá náhradná čierna nádoba na saní), kde to salo "nekontrolovaný-tajný" vzduch. Tú dieru Majster R zalepil špec. leptavým lepidlom, otáčky sa doladili (ale po vyradení ECU!!) do normy a teraz sa pekne držia, už si len musia zvyknúť na rôzne elektr. zaťaženie (jazdenie pri zapnutom vyhrievaní zad. skla a zrkadiel).
Teším sa!
Naposledy upravil
petacik dňa Pia Feb 16, 2007 12:44 pm, celkovo upravené 1
Mazda 323 BA SDN, 1,5l, r.v. 1997 (po facelifte), oriental red metalíza