Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

My History Mazda Rx-7 FC

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

My History Mazda Rx-7 FC

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 4:11 pm

Pôvodne to bolo :
Mazda Rx-7 FC model S4,rok výroby 1986,pôvodne bez šíberu,original 15 kola,interier,bývalý motor wankel 13B NA (110Kw),Teraz 13BT (210 Kw)

Čo všetko som urobil na mojej káre :o)

MOTOR :
Wankel 13BT S4 (2x654) 2-rotor
New Apex Seals 2mm (Nové tesnenia,komplet generálka motora)
Street Port (výbrus sacích,výfukových kanálov)
Sviečky NGK Platinum
TB mód (vyhodenie prvej rady vrtuliek z throtle body,Ecu drzi prvých 30sec a potom bezi uz normalne)
Shimming Eccentric Shaft Thermowax Pellet (podloženie olejových ventilov,zvyšuje tlak oleja)
Rewire Fuel Pump Power (prekablovanie palivovej pumpy,aby davala 13,5V miesto 9V)
Cone Air Filter Kingdragon (vzduchový filter Kingdragon konusový) – vyvedený do prednej masky
F.C.D-Fuel Cut Defenser (original počítač dovoluje max o 1psi vačší tlak ako je štandartne,FCD umožňuje tuto hranicu posunuť vyššie)
Cat-Back Exhaust (otvorený koncový tlmič) – značka Ulter Sport
Porting Stock Turbo Wastegate (zvačšenie prietoku vzduchu cez wastegate)
Fuel Pump Upgrade (výmena pôvodnej palivovej pumpy za vačšiu,original tlači 182 l/h) – Walbro 255 l/h pri 2bar.
Downpipe (výfukový zvod od turba,original 60 mm) – dal som nerezový zvod 80 mm
Electric Fan (výmena vrtule na chladenie motora za elektrický) – Chevrolet 5,7l)zopína pri 82C,ked sa otvori termostat)
Pre-silencer (predtlmič) – ja som ho úplne odstránil,čiže od motora 1x80 mm nerezová trubka,ktorá sa rozbieha do Y na 2x60 mm
Air Pump Removal (odstránenie vzduchovej pumpy,emisie)
ACV/EGR Valve Remove (odstránie zbytočných emisií)
Upgrade Fuel Injectors (výmena originálnych sekondárnych injektorov z 2x550 na 2x1600) – Bosch
Blow-Off Valve (setrí turbo aby netlačilo do steny ) – MKIV – od Bidrina a spol
TII Transmision (Turbo prevodovka)
Differencial with LSD (diferák s LSD,uzavretý)
Short Shift Kit (skratené radenie rychlosti)
Rotorshaped Dual Belt Alternator Pulley (dvojita remenica na alternator aby neprešmykoval remeň na vodnej pumpe)
Rozpera (štelovacia)
Momentálny výkon by sa mal pohybovať okolo 300 Hp
PODVOZOK :
Tlmiče KYB (vpredu nastavitelná geometria,4 stupne tuhosti,vzadu 8 stupnov,výškovo nastavitelné)
K tlmičom aj tvrdé pružiny
Elektróny Remotec (17x9J-8ET,vpredu 225/45,vzadu 245/45)

EXTERIER :
Laminátový Custom Kit - Predná maska,zadná maska,prahy,rozšírenie blatníkov predu 35mm tak aj vzadu 70mm,krídlo
Spätné Aero zrkadlá z TII modelu
Turbo kapota
Hlinikové mriežky v 4iernom prevedeni

INTERIER :
Budíky na stĺpik (tlak turba v psi,EGT-teplota výfukových plynov vo Fahrnheitoch)
Palubka z TII modelu rýchlosť 260 km/h
Turbo sedačky komplet prečalunené do Ekokože v kombinácii s látkou
Plásty prestriekané do červenej farby auta

HUDBA :
Rádio SONY 4x50W
Digitálny Kapacitor
Kvalitné káblovanie
Audio poistky
Zosilovač MAGNAT Classic 480
Zosilovač MAGNAT Classic 4000
2x150W Magnat Classic 2-pásmové
2x100W MAGNAT výšky
2x300W MAGNAT 3-pásmové
1x1000W MAGNAT XTC Woofer (Osadený do Bedne z kombinacie MDF a Plexiskla)

DOPLNKY :
Poplašné zariadenie
Centrál
Microwave senzor (bomba vecička)

u su nejake fotky v pribehu 4 rokov.
http://fotky.azet.sk/album.phtml?&al=163783
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Bootleg » Uto Sep 07, 2004 4:37 pm

Bolo by to pekné auto, nebyť tých úprav karosérie..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 4:40 pm

Steve-presne som vedel co povies :lol:
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Bootleg » Uto Sep 07, 2004 4:41 pm

Ako si vedel? Čítaš my myšlienky cez net? :o)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 4:43 pm

To asi nie,ale viem ako niektorych ludi trha za srdce komplet prestavana klasika :)
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Bootleg » Uto Sep 07, 2004 4:46 pm

No to máš pravdu. :-) To mi vytrhlo poriadnu časť svalu. :-) Ja mám rád pôvodné karosérie od Mazdy, podľa mňa nepotrebujú úpravy. Nemám nič proti profi tuningu podvozku, motora, výfuku, ale musí to byť profi práca, nie garážová fuška, len aby to malo nejaký zvuk a výkon nikde.. Ja osobne chcem na jar tiež tuniť svoju 626, ale opačne asi ako každý na Slovensku, to znamená čo najtichší motor, čo najmäkšie pruženie, čo najtichší výfuk.. :lol: A najlesklejší lak.. hehe.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 4:51 pm

Beriem v uvahu ale co je podla teba profi praca,podla mna tu na sk alebo cz nieje adekvatna firma alebo clovek co by podal profi pracu,vacsinou to skonci horsie ako ked si to urobis doma,a zas ja som svoju pracu neodflakol,sice boli to garazove podmienky ale ked to chces mat poriadne tak si to urob sam,pokyal si to samozrejme vies kvalitne urobit :wink:
peace
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Bootleg » Uto Sep 07, 2004 4:57 pm

No mal som na mysli self-tuning, to auto nedam nikomu do ruky, lebo ho len znicia. Vacsinou si tuningy robia ludia sami, ale su na to aj firmy (podla mna o nicom), radsej si to budem upravovat sam. Ale vyfuk a casti beriem od firiem z USA a Japonska, napr. odlahcenu remenicu atd. Peace for all people!
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Honza » Uto Sep 07, 2004 5:06 pm

Hustohustá kára..Fakt supr udělaný.. :wink:
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 5:33 pm

Mam na ruke este jedno FC,na ktoru prehodim vsetky veci co mam na terajsej ale bez exterieru ten necham klasikou,len tohoto sa mi bude dost tazko zbavovat je to srdcovka a vela vela zimnych vecerov :?
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Bootleg » Uto Sep 07, 2004 5:37 pm

Ideš to predať? Keď to bude mať normálnu kasňu, prípadne decentné krídlo, trochu znížená, nový lak, tak potom klobúk dole. :wink:
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 5:39 pm

Predat asi nie,necham z toho co sa bude dat a ostatok adios 8)
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Bootleg » Uto Sep 07, 2004 5:55 pm

Aha, takže nie je v nejakom super stave.. :?:
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod George » Uto Sep 07, 2004 6:34 pm

Rederix7 píše:Pôvodne to bolo :
Mazda Rx-7 FC model S4,rok výroby 1986,pôvodne bez šíberu,original 15 kola,interier,bývalý motor wankel 13B NA (110Kw),Teraz 13BT (210 Kw)

Čo všetko som urobil na mojej káre :o)

MOTOR :
Wankel 13BT S4 (2x654) 2-rotor
New Apex Seals 2mm (Nové tesnenia,komplet generálka motora)
Street Port (výbrus sacích,výfukových kanálov)
Sviečky NGK Platinum
TB mód (vyhodenie prvej rady vrtuliek z throtle body,Ecu drzi prvých 30sec a potom bezi uz normalne)
Shimming Eccentric Shaft Thermowax Pellet (podloženie olejových ventilov,zvyšuje tlak oleja)
Rewire Fuel Pump Power (prekablovanie palivovej pumpy,aby davala 13,5V miesto 9V)
Cone Air Filter Kingdragon (vzduchový filter Kingdragon konusový) – vyvedený do prednej masky
F.C.D-Fuel Cut Defenser (original počítač dovoluje max o 1psi vačší tlak ako je štandartne,FCD umožňuje tuto hranicu posunuť vyššie)
Cat-Back Exhaust (otvorený koncový tlmič) – značka Ulter Sport
Porting Stock Turbo Wastegate (zvačšenie prietoku vzduchu cez wastegate)
Fuel Pump Upgrade (výmena pôvodnej palivovej pumpy za vačšiu,original tlači 182 l/h) – Walbro 255 l/h pri 2bar.
Downpipe (výfukový zvod od turba,original 60 mm) – dal som nerezový zvod 80 mm
Electric Fan (výmena vrtule na chladenie motora za elektrický) – Chevrolet 5,7l)zopína pri 82C,ked sa otvori termostat)
Pre-silencer (predtlmič) – ja som ho úplne odstránil,čiže od motora 1x80 mm nerezová trubka,ktorá sa rozbieha do Y na 2x60 mm
Air Pump Removal (odstránenie vzduchovej pumpy,emisie)
ACV/EGR Valve Remove (odstránie zbytočných emisií)
Upgrade Fuel Injectors (výmena originálnych sekondárnych injektorov z 2x550 na 2x1600) – Bosch
Blow-Off Valve (setrí turbo aby netlačilo do steny ) – MKIV – od Bidrina a spol
TII Transmision (Turbo prevodovka)
Differencial with LSD (diferák s LSD,uzavretý)
Short Shift Kit (skratené radenie rychlosti)
Rotorshaped Dual Belt Alternator Pulley (dvojita remenica na alternator aby neprešmykoval remeň na vodnej pumpe)
Rozpera (štelovacia)
Momentálny výkon by sa mal pohybovať okolo 300 Hp
PODVOZOK :
Tlmiče KYB (vpredu nastavitelná geometria,4 stupne tuhosti,vzadu 8 stupnov,výškovo nastavitelné)
K tlmičom aj tvrdé pružiny
Elektróny Remotec (17x9J-8ET,vpredu 225/45,vzadu 245/45)

EXTERIER :
Laminátový Custom Kit - Predná maska,zadná maska,prahy,rozšírenie blatníkov predu 35mm tak aj vzadu 70mm,krídlo
Spätné Aero zrkadlá z TII modelu
Turbo kapota
Hlinikové mriežky v 4iernom prevedeni

INTERIER :
Budíky na stĺpik (tlak turba v psi,EGT-teplota výfukových plynov vo Fahrnheitoch)
Palubka z TII modelu rýchlosť 260 km/h
Turbo sedačky komplet prečalunené do Ekokože v kombinácii s látkou
Plásty prestriekané do červenej farby auta

HUDBA :
Rádio SONY 4x50W
Digitálny Kapacitor
Kvalitné káblovanie
Audio poistky
Zosilovač MAGNAT Classic 480
Zosilovač MAGNAT Classic 4000
2x150W Magnat Classic 2-pásmové
2x100W MAGNAT výšky
2x300W MAGNAT 3-pásmové
1x1000W MAGNAT XTC Woofer (Osadený do Bedne z kombinacie MDF a Plexiskla)

DOPLNKY :
Poplašné zariadenie
Centrál
Microwave senzor (bomba vecička)

u su nejake fotky v pribehu 4 rokov.
http://fotky.azet.sk/album.phtml?&al=163783



Brutalita :shock: :shock: ! U mě máš opravdu respect !!
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Rederix7 » Uto Sep 07, 2004 6:35 pm

Praveze stav je 110%,sam som to vyvaral atd,ale ked by som to chcel predat tak by som tam musel dat daky motor ,tlmice,kola prevodovku atd,a to ja moc prec dat nechcem :?
Obrázok užívateľa
Rederix7
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Uto Sep 07, 2004 3:36 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Ďalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť