Rederix7 píše:Pôvodne to bolo :
Mazda Rx-7 FC model S4,rok výroby 1986,pôvodne bez šíberu,original 15 kola,interier,bývalý motor wankel 13B NA (110Kw),Teraz 13BT (210 Kw)
Čo všetko som urobil na mojej káre
MOTOR :
Wankel 13BT S4 (2x654) 2-rotor
New Apex Seals 2mm (Nové tesnenia,komplet generálka motora)
Street Port (výbrus sacích,výfukových kanálov)
Sviečky NGK Platinum
TB mód (vyhodenie prvej rady vrtuliek z throtle body,Ecu drzi prvých 30sec a potom bezi uz normalne)
Shimming Eccentric Shaft Thermowax Pellet (podloženie olejových ventilov,zvyšuje tlak oleja)
Rewire Fuel Pump Power (prekablovanie palivovej pumpy,aby davala 13,5V miesto 9V)
Cone Air Filter Kingdragon (vzduchový filter Kingdragon konusový) – vyvedený do prednej masky
F.C.D-Fuel Cut Defenser (original počítač dovoluje max o 1psi vačší tlak ako je štandartne,FCD umožňuje tuto hranicu posunuť vyššie)
Cat-Back Exhaust (otvorený koncový tlmič) – značka Ulter Sport
Porting Stock Turbo Wastegate (zvačšenie prietoku vzduchu cez wastegate)
Fuel Pump Upgrade (výmena pôvodnej palivovej pumpy za vačšiu,original tlači 182 l/h) – Walbro 255 l/h pri 2bar.
Downpipe (výfukový zvod od turba,original 60 mm) – dal som nerezový zvod 80 mm
Electric Fan (výmena vrtule na chladenie motora za elektrický) – Chevrolet 5,7l)zopína pri 82C,ked sa otvori termostat)
Pre-silencer (predtlmič) – ja som ho úplne odstránil,čiže od motora 1x80 mm nerezová trubka,ktorá sa rozbieha do Y na 2x60 mm
Air Pump Removal (odstránenie vzduchovej pumpy,emisie)
ACV/EGR Valve Remove (odstránie zbytočných emisií)
Upgrade Fuel Injectors (výmena originálnych sekondárnych injektorov z 2x550 na 2x1600) – Bosch
Blow-Off Valve (setrí turbo aby netlačilo do steny ) – MKIV – od Bidrina a spol
TII Transmision (Turbo prevodovka)
Differencial with LSD (diferák s LSD,uzavretý)
Short Shift Kit (skratené radenie rychlosti)
Rotorshaped Dual Belt Alternator Pulley (dvojita remenica na alternator aby neprešmykoval remeň na vodnej pumpe)
Rozpera (štelovacia)
Momentálny výkon by sa mal pohybovať okolo 300 Hp
PODVOZOK :
Tlmiče KYB (vpredu nastavitelná geometria,4 stupne tuhosti,vzadu 8 stupnov,výškovo nastavitelné)
K tlmičom aj tvrdé pružiny
Elektróny Remotec (17x9J-8ET,vpredu 225/45,vzadu 245/45)
EXTERIER :
Laminátový Custom Kit - Predná maska,zadná maska,prahy,rozšírenie blatníkov predu 35mm tak aj vzadu 70mm,krídlo
Spätné Aero zrkadlá z TII modelu
Turbo kapota
Hlinikové mriežky v 4iernom prevedeni
INTERIER :
Budíky na stĺpik (tlak turba v psi,EGT-teplota výfukových plynov vo Fahrnheitoch)
Palubka z TII modelu rýchlosť 260 km/h
Turbo sedačky komplet prečalunené do Ekokože v kombinácii s látkou
Plásty prestriekané do červenej farby auta
HUDBA :
Rádio SONY 4x50W
Digitálny Kapacitor
Kvalitné káblovanie
Audio poistky
Zosilovač MAGNAT Classic 480
Zosilovač MAGNAT Classic 4000
2x150W Magnat Classic 2-pásmové
2x100W MAGNAT výšky
2x300W MAGNAT 3-pásmové
1x1000W MAGNAT XTC Woofer (Osadený do Bedne z kombinacie MDF a Plexiskla)
DOPLNKY :
Poplašné zariadenie
Centrál
Microwave senzor (bomba vecička)
u su nejake fotky v pribehu 4 rokov.
http://fotky.azet.sk/album.phtml?&al=163783
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť