milan píše:Mazda B360 , 1961-1966 , motory : 356ccm , 358ccm , 577ccm , prevodovky manual 4 rychl., automat : 2 rychl., je to prababicka dnes vyrabanych B-fighterov a BT.
Ten taxik je zrejme vyrobeny pomocou nadstavby z verzie pick-up, vyrabali sa aj ako uzavrete, tie vyzerali takto:
PS: konecne sa zbavim komplexov, a budem velky frajer
milan píše:Mazda B360 , 1961-1966 , motory : 356ccm , 358ccm , 577ccm , prevodovky manual 4 rychl., automat : 2 rychl., je to prababicka dnes vyrabanych B-fighterov a BT.
Ten taxik je zrejme vyrobeny pomocou nadstavby z verzie pick-up, vyrabali sa aj ako uzavrete, tie vyzerali takto:
PS: konecne sa zbavim komplexov, a budem velky frajer
No tak to by ma zaujimalo kolko mohla mat ta 0,4 konimilan píše:Mazda B360 , 1961-1966 , motory : 356ccm , 358ccm , 577ccm , prevodovky manual 4 rychl., automat : 2 rychl., je to prababicka dnes vyrabanych B-fighterov a BT.
Ten taxik je zrejme vyrobeny pomocou nadstavby z verzie pick-up, vyrabali sa aj ako uzavrete, tie vyzerali takto:
PS: konecne sa zbavim komplexov, a budem velky frajer
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť