Pak mě blbce nenapadlo nic lepšího než se podívat jak ty brzdy fungují a to opakovaně!!! Samozřejmě, že ten hlavní píst vyjel celý dopředu a samozřejmě nešel dozadu. Otravoval jsem dokonce i Lukeho a ten potvrdil, že pomůže zase jen hrubá síla. ZKoušel jsem to hasákem, dokonce jsem i sundal svěrák a nakonec kombinace obojího. Dokonce přišlo nařadu i dřevěné toporo a kladivo. To v kombinaci s povoleným odvzdušňovacím šroubkem a únikem pár deci kapaliny přinesl úspěch.
Teď jen zbývalo dát tam destičky zpátky. Připadalo mi to jako ježek vkleci. Zvolit vhodnou kombinaci plíšek, destička plíšek atd. a do toho zamontovat ty pružinky (o kterých ani nevím jestli jsem je dal na správné místo).
Už je to teda zkompletované. Dopoledne vprd..., ruky sežrané od brzdovky a sebevědomí na nule. A to jsem to ještě nebyl ani projet. Čekám, že plíšky budou pískat po celou jízdu, brzdy budou zavzdušněné a kdo ví co ještě.
Budiš tento příspěvek poučením pro všechny tak manuálně zručné a hlavně zkušení jako já
S posíleným sebevědomím, že jsem podle rad na tomto forů spravil ručku, jsem se rozhodl podívat na přední brzdy, zda nejsou seklé a jak jsou na tom. Idea byla moc se v tom nevrtat, jen promazat a očistit co půjde a zbytečně to nerozmontovávat. Po sundání kola, jsem zjistil, že tam toho moc nepromažu a že ty dva šrouby co to drží, zase nebudou takový problém. Bohužel nebyly a tak jsem celý brzdič sundal. Nakonec mě napůl vypadly a napůl vyndal destičky všechny ty drátky a plíšky s tím, že snad dojdu na to jak to patří zpátky.