Stránka 2 z 2

Re: Mazda 6 GJ F/L

PoslaťNapísal: Sob Apr 25, 2015 11:15 am
od andree
do té Vídně jezdíš po dálnici? ... 90km/h? :)

Re: Mazda 6 GJ F/L

PoslaťNapísal: Sob Apr 25, 2015 2:12 pm
od Lubos1
No teraz bohuzial ano :) A4 rozsiruju, takze je tam znizena rychlost na 80. Do Viedne aj tak jazdim vacsinou po okreskach, dialnicu iba kusok. Je to o 12 km kratsie a casovo skoro rovnake.
Takto som ale jazdil aj predtym s dieslom a spotreba bola 5,8 - 6 l/100 km. Preto som prijemne prekvapeny spotrebou tohto benzinu.

Re: Mazda 6 GJ F/L

PoslaťNapísal: Pon Okt 24, 2016 8:27 pm
od lakilaki
Minuly tyzden som dostal "osobnu pozvanku" od p. Kiriakovskeho, sefa Mazda CZ/SK aby som sa nahlasil vyskusat novu M6 vybavenu s GVectoringom.
Tak som sa prihlasil do ALZ Presov predaj Mazda, na skusobnu jazdu s Mazda6 2.2 diesel AT Revolution Top, vrcholna najdrahsia Mazda 6, aka sa momentalne predava u nas.

Po nasadnuti som mal pocit , ako by som s nou jazdil uz niekolko mesiacov.
Ergonomia M6 je pre mna dokonala. :jo
Sedadlo posunut malicko dozadu, volant uvolnit - pritiahnut, dvihnut malicko, a bol z toho ihned , dokonaly posed za volantom a mohlo sa jazdit. :palec Toto proste nevie ponuknut ziadna ina znacka. Vyskusal som uz toho dost znaciek, aut, vratane "premioviek" .

Interier - jednoducho luxus , pocnuc vyhrievanym volantom a konciac perfektnym pocitom pri spinani tlacitkami.
Jazda s M6 super sportovy podvozok. V zakrutach sa tocila jedna radost, cca o takych 50 % lepsie, ako moja M3.
A to ticho v kabine, neopisatelne, je treba vyskusat.
Pri 130 km/h na dialnici, som pocul iba jemny svist vzduchu okolo vonkajsich zrkadiel. Pri 110 km/h uz ani to nie.
Mam pocit, ze uplne vsetko je v M6 vylepsene, prepracovane do detailov, na rozdiel od tej prvej M6 GJ , ktoru som skusal, soferoval cca pred 2-3 rokmi.

Mojim cielom bolo dnes, ale vyskusat najmae fungovanie mazda adaptivneho tempomatu.
Kedze uz jazdim druhym rokom aj na aute s automatom, povedal som si ze moje dalsie auto namiesto M3 ktory este nema AT, bude takisto auto s automatom + adaptivnym tempomatom o ktorom si myslim, ze ma zmysel iba s automat prevodovkou.
Nieco som si uz predstavoval o fungovani adapt. tempomatu.
Tak presne tak, ako som si vysnil fungovanie adaptivneho tempomatu, tak to funguje v Mazda 6.
Akoby v Japonsku precitali moje myslienky a podla toho zostrojili adapt. tempomat.
Chcem taky tempomat vo svojom dalsom aute 8)
Dnes som mal to stastie jazdit, na pre mna, uplne dokonalom motorovom vozidle, Mazda 6
Nic lepsie by som si pod svojim zadkom pri jazdeni neviem, nevedel predstavit.

To ze som si novu M6 ihned neobjednal ma jeden jediny dovod.
Mozno budem na smiech :crazy , ale jednoducho M6 svojou dlzkou 4,8 m mi nevojde do garaze, ktory ma na dlzku "iba" 5,1 m.
Napisal som toho sice pomerne vela, ale nepovedal este mnoho o vynikajucich vlastnostiach a pocitoch z M6.

Prihlaste sa na skusobnu jazdu, stoji to za to , budete mat skvely zazitok a perfektny den.


P.S.
pre Lubos1 : nova M6 podla mna , ma bocne predne skla pravdepodobne lepene, s foliou medzi. (tzv akusticke sklo) v mazde asi uz prisli na zdroj aerodynamickeho hluku predchadzajucich M6 GJ.