Stránka 3 z 3

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pia Jan 31, 2014 11:24 am
od TomAnt
Napis to minimalne do Prahy ako mail, ze teda aky postup mas zaujat, lebo ako zakaznikovi sa ti postup autorizovaneho servisu nepozdava...

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Ned Máj 11, 2014 11:17 pm
od lakilaki
Dnes som konroloval olej v nasej M3 59.000km.
Prvykrat som zistil, ze pribudol "olej" + 2mm nad hornu rysku. Olej si uz odkrutil 13000 km
A olej na meracej tycke zapacha docista po spalenej nafte, taky ten smrad, ktory vychadza aj z vyfuku :spik2
Nnnnoooo, vymena max. pri 10.000 km-och, je asi ten najlepsi interval. :hmmhmm

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pon Máj 12, 2014 11:21 am
od lakilaki
Dnes som kontroloval olej v nasej M3 59.000km.
Prvykrat som zistil, ze "pribudol olej" + 2mm nad hornu rysku. Olej si uz odkrutil 13000 km
A olej na meracej tycke zapacha docista po spalenej nafte, taky ten smrad, ktory vychadza aj z vyfuku :spik2
Nnnnoooo, vymena max. pri 10.000 km-och, je asi ten najlepsi interval. :hmmhmm

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pon Máj 12, 2014 3:02 pm
od Lubos1
Nad ktoru hornu rysku? Nad rysku X?

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pon Máj 12, 2014 4:40 pm
od Sedvo
Já pochopil nad rysku Full + 2 mm, takže do bodu X ještě dost prostoru.

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pon Máj 12, 2014 10:07 pm
od lakilaki
Sedvo píše:Já pochopil nad rysku Full + 2 mm, takže do bodu X ještě dost prostoru.

Ano, ano, hladina oleja je +2mm nad hornou ryskou Full.

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Uto Máj 13, 2014 12:07 pm
od Sedvo
Co máš z toho, já mám nad rysku full asi 1 cm. Po X jsem se nikdy nedostal. Dokonce asi jak už mám najeto skoro 190000 km, tak nafty v oleji, tolik nepřibývá nebo někde náplň mizí (ikdyž to si nemyslím). Je fakt, že 80% regenerací jsou započatých i dokončených.

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pia Jan 16, 2015 12:21 am
od lakilaki
lakilaki píše:Dnes som bol opaet v mazda servise so zahmlievajucimn svetlom, ziadal som vymenu v zaruke.....
Dopadlo to tak, ako je to u mazdy bezne .... reklamacia zamietnuta, lebo nie som ochotny prenechat vozidlo na 2 dni v servise na odstranenie vlhkosti zo svetla.
Nie odstranenie zavady, ale odstranenie vlhkosti......


Ale uz som vzdal márny boj. :ko
Myslim, ze som uz dost stary na to, aby som nenechal zo seba robit idiota, tak som si povedal, ze si svetlo pozarucne opravim doma sam.
Bohuzial, nic ine mi ani neostava spravit :bee

Tak brázdím-brouzdám po klub strankach a citam, ze cca pred rokom som sa stazoval na neodstranenie zahmlievania predneho svetla mazda servsisom.
Tak som si musel doma opravit, utesnit miesto, kde zatekal svetlomet a odvtedy je pokoj, ziadne zahmlievanie netrapi mna ani svetlo na mazde.
Zaujimave, ked som ukazoval miesto zatekania svetla mazda servisnemu mechanikovi, on na tom mieste ziadnu netesnost nevidel. :hummer

=========
Ine.
Posledne som natankoval naftu na zanikajucej benzinke LUKoil (kupil ju Slovnaft) :bee .
Mazda 3 na Lukoil naftu vyjazdila nadrz, pri spotrebe 5 litrov / 100 km. (90% okresky)
Teraz mazda dostala plnu nadrz EvoNeo diesel za 1,20 € / lit , som zvedavy kolko km-ov vyda.
Zvukovy prejav diesela je zrazu, akoby som mal benzin motor v M3 :shock

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pon Okt 26, 2015 1:24 pm
od lakilaki
Tolko sa o tom uz pisalo, ze uz ani neviem, kde napisat o korozii lemov zadnych blatnikov.

Na mojej novej M3 2011 som pred 4 rokmi urobil upravy na lisovanom plstenom diele pod zadnymi podbehmi, materialove naklady boli cca 4 € + 2-3 hodiny prace demontaz/uprava/spaetna montaz.
Vo vyrobnom procese auta, by taka uprava mozno stala 0,50 €.

Vysledok je,ze po 4 rokoch celorocnej premavky, s najazdom 80.000 km-ov, bez garaze, na zadnych lemoch, podbehu nie je ziadna korozia :!!: :!!: :!!:

Teraz, ked som to vsetko skontroloval a este upravu obnovil (nebola nutnost), mozem s kludnym svedomim vyhlasit,ze korozia zadnych lemov - obrovsky problem vsetkych mazda aut - sa nedotkla a pravdepodobne sa nebude tykat mojej mazdy 3.
Rozmyslam, ako rozmyslam :hmmhmm a vychadza mi, ze za problemy s koroziu lemov zadnych blatnikov moze vyrobca mazda.
Nedotiahnute technicke riesenie vyrobcu sposobuje koroziu lemov. Osobne ju povazujem za vyrobnu vadu, za ktoru by mala znasat zodpovednost Mazda factory.
Toto ich nedbale riesenie vlastne znehodnocuje majetok vlastnikov - mazda aut, sposobuje stratu hodnoty ojazdeneho auta , ..... atd.
Byť, žiť v USA, organizujem podanie hromadnej žaloby na vyrobcu...

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Uto Okt 27, 2015 10:32 am
od majki
No samozrejme, ze je to chyba vyrobce..kdyz to dokaze spousta automobilek bez toho, aby jim kvetly lemy a Mazda, ktera je tim povestna dlouha (pomalu) desetileti s tim nebyla nikdy nic schopna udelat, tak... :ko

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Štv Jún 16, 2016 9:54 am
od lakilaki
Po 5-tich rokoch vlastnictva M3 BL , som zistil ze v kufri M3 mam vyklapacie "háčiky pre nákupné tašky"
:jaja :zlost :celo:
O háčiku sa píše aj v navode na obsluhu, ale kto už číta také zbytočnosti, ako navod, no nie.... :fuck
Su na obidvoch bocnych stranach batozinoveho priestoru.
Obrázok
Obrázok

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pia Jún 17, 2016 9:55 am
od TomAnt
Velmi fajn :)

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Pia Jún 17, 2016 10:01 pm
od Krenštík
:dobry :dobry :dobry

Re: Rady a tipy pre Mazdu 2.2 GTA

PoslaťNapísal: Štv Sep 29, 2016 10:07 pm
od lakilaki
Dnes bola mazda3 na 5 rocnej prehliadke.
Dostala novy motorovy olej, novy olej do prevodovky a...
podložky pod vstreky nafty + korekcia vstrekovačov + čistenie olej vane.

Olejova vaňa , olej čerpadlo totálne bez karbónových usadenín :!!: :!!: :!!: :palec .
Spodna, mokra-olejova časť motora ako v novom motore. Ani som nefotil, nebolo čo.
Interval vymeny oleja 10.000 km priniesla, prináša plody vo forme žiadny problem s carbonizáciou

Korekcia vstrekovačov , neviem sice, aké úkony to obnáša , ale vysledok je :
že motor mam, akoby vymeneny :shock :shock :shock
Hádam ani ked bol motor novy, nebol tak vynikajuci.
Dokonca dcera, s ktorou sme cestovali domov spolu poznamenala, oci, to auto ide akosi prirychlo.

Motor ťahá rovnomerne, už od volnobežných otáčok a točí k 5800 otáčkam. Obmedzovač otáčok pri tom ani necekol.
( To je prosím Diesel !!!)
Pocit, akoby lanko akcelrátora bolo nastavené - našponované, pedál plynu - auto reaguje okamžite. (Pedál je pritom elektronicky ovládaný)

Na úseku cesty, kde inokedy jazdim 140 km/ h dnes to bolo (s prstom v nose ) 175 km/h :-) :spik2 :potichu
Záťah motora je neskutočný 8)
V kabíne počuť prejav motora, ako benzín a vonku to takisto vydáva zvuky, ako benzin motor.
Doteraz som bol spokojný s výkonom motora a zisťujem, že som nebol asi dosť náročný.
Výkon motora sa pocitovo , istotne aj reálne , zvýšil aspoň o 10-15 %.
Už pri naštartovaní, odchode z parkoviska zo servisu bol badatelny kvalitatívny posun auta, že to auto nie je to, ktoré som im odovzdal na prehliadku.
Takže som im musel do servisu ihned zavolat, aby som im podakoval, za skvele odvedenu pracu.

No a teraz, tu, verejne dakujem mechanikom za vyborne odvedenu pracu na mojej M3 v ALZ Presov. :palec