Dnes bola mazda3 na 5 rocnej prehliadke.
Dostala novy motorovy olej, novy olej do prevodovky a...
podložky pod vstreky nafty + korekcia vstrekovačov + čistenie olej vane.
Olejova vaňa , olej čerpadlo totálne bez karbónových usadenín
.
Spodna, mokra-olejova časť motora ako v novom motore. Ani som nefotil, nebolo čo.
Interval vymeny oleja 10.000 km priniesla, prináša plody vo forme
žiadny problem s carbonizáciouKorekcia vstrekovačov , neviem sice, aké úkony to obnáša , ale vysledok je :
že motor mam, akoby vymeneny
Hádam ani ked bol motor novy, nebol tak vynikajuci.
Dokonca dcera, s ktorou sme cestovali domov spolu poznamenala, oci, to auto ide akosi prirychlo.
Motor ťahá rovnomerne, už od volnobežných otáčok a točí k 5800 otáčkam. Obmedzovač otáčok pri tom ani necekol.
( To je prosím Diesel !!!)
Pocit, akoby lanko akcelrátora bolo nastavené - našponované, pedál plynu - auto reaguje okamžite. (Pedál je pritom elektronicky ovládaný)
Na úseku cesty, kde inokedy jazdim 140 km/ h dnes to bolo (s prstom v nose ) 175 km/h
Záťah motora je neskutočný
V kabíne počuť prejav motora, ako benzín a vonku to takisto vydáva zvuky, ako benzin motor.
Doteraz som bol spokojný s výkonom motora a zisťujem, že som nebol asi dosť náročný.
Výkon motora sa pocitovo , istotne aj reálne , zvýšil aspoň o 10-15 %.
Už pri naštartovaní, odchode z parkoviska zo servisu bol badatelny kvalitatívny posun auta, že to auto nie je to, ktoré som im odovzdal na prehliadku.
Takže som im musel do servisu ihned zavolat, aby som im podakoval, za skvele odvedenu pracu.
No a teraz, tu, verejne dakujem mechanikom za vyborne odvedenu pracu na mojej M3 v ALZ Presov.