Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Repas silentblokov

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Repas silentblokov

Poslaťod iron-racing » Str Mar 07, 2012 9:29 am

Mazdar pani.
ak by niekto potreboval zrepasovat roztrhany, alebo vybuchany silentblok mam znameho, ktory by vam s tym vedel pomoct. jedna sa hlavne o silentbloky motora, ktore su na nase vozidla nekrestansky drahe. dokaze urobit trebars aj silentblok ramena a podobne. ceny su smiesne...
ak by niekto nahodou, dajte mi vediet.
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod TomasVFR » Str Mar 07, 2012 10:48 am

a kolko tak asi vydrzi ten silentblok? a hydrosilent asi nevie co?
Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kw 04
Obrázok užívateľa
TomasVFR
Forum Guru
 
Príspevky: 1093
Registrovaný: Sob Jan 03, 2009 8:16 pm
Bydlisko: Banka
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod iron-racing » Str Mar 07, 2012 4:51 pm

no... vidis. na to som zabudol. hydro nevie spravit. to je zlozitejsie. a vydrzi to tak cca podla zataze, ako aj kazdy original silentblok. ked to niekto tyra a gumuje, tak vydrzi rok, ked niekto jazdi jak clovek 4, 5, 10? zhruba ako novy silent...
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 1neroamd » Pon Mar 12, 2012 6:24 pm

A gulove capi nevedia?
1neroamd
 

Poslaťod leichnam » Pon Mar 12, 2012 9:25 pm

To nemyslis dufam vazne s tymi gulovymi capmi :hmmhmm
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod iron-racing » Uto Mar 13, 2012 8:07 am

nero, gulaky bohuzial nie...
leicho ano. daju sa zrepasovat aj gulaky jednoduchym sposobom. robi sa to bezne oficialne vo firmach a vydrzi to minimalne 2/3 zivotnosti noveho originalu a v tomto konkretnom pripade je cena tretinova...
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod leichnam » Uto Mar 13, 2012 11:14 am

Ja by som si veru nezobral na triko niekomu namontovat zrepasovany gulovy cap. Keby sa jednalo o nejakeho exota z US, alebo traktor, tam je to ine.
Nechapem, ako je to vobec mozne, ze niekto jazdi autom a nema na capy, ved nech nepije a nefajci mesiac, hned sa na ne najde.
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod 1neroamd » Uto Mar 13, 2012 4:18 pm

Jasne radsej nech si kupi dizla... Radsej sa ani nebudem k tomu vyjadrovat iba odpisem aby ste si zistili kolko gulakov je na ramenach na xedose.
Skoda no u vacsiny firiem som videl obe sluzby.
A co tam davaju ako nahradu? Pryž alebo PU?
1neroamd
 

Poslaťod iron-racing » Uto Mar 13, 2012 4:49 pm

suhlasim v tomto s nerom. pytat 90€ za jeden gulak na spodne rameno na xedosa je nekrestanske...
nero neviem. tusim polyurethan.
leicho, nemusis sa vobec bat. ten gulak je taky isty ako ked si kupis novy. vylisuje sa von stred, vymeni sa silonove puzdro za nove, vlozi sa naspat stred a zalisuje sa hrdlo.
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod leichnam » Uto Mar 13, 2012 5:02 pm

Ked sa tak pozeram, tak som asi jediny s kompletne zrepasovanym multilinkom z novych dielov. Nuz chlapci, kto chce opicu, musi mat aj na banany :o)
Iron, ved v pohode, ale aj tak ma nepresvedcis na tie opravy. Nove je nove, k starym veciam nemam doveru, to sa tyka ako capu, tak prachovky, puzdra, teflonu..
Na naprave a brzdach sa nesetri, pokial to je nieco ako napriklad obsitie sedacky a volantu, to beriem :o)
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod iron-racing » Uto Mar 13, 2012 5:48 pm

ved samozrejme, ze nikoho nenutim si to davat. ja som tiez nazoru, ze na tychto veciach sa nesetri. len som sem pisal, co viem. :o)
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 1neroamd » Uto Mar 13, 2012 6:06 pm

Naco by som mal platit za cele teleso? Ved zavit tam sa nema ako zodrat matka detto. Nenatiahne sa to ani nepokryví atd...
Nove ktore moze byt presnejsie vyrobene sa aj tak opotrebuje a bude ako repasovane.
1neroamd
 

Poslaťod leichnam » Uto Mar 13, 2012 10:31 pm

Nero, iste.
Kuchta TomasVFR mal onehda na svojom Opli repasovany cap a za jazdy sa mu rozisli kolesa, klakli ako ty pred fararom na birmovke. Ako to dopadlo, to si mozes domysliet :jo
Aj ked je pravda, ze mozno za triezva by to dokazal nejak ukocirovat :palec
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod 1neroamd » Uto Mar 13, 2012 11:38 pm

Ale dobre Tomas nema ani na 95 oktan. Za jazdy sa mu mohly akurat tak zrovnat kolesa. A nemal som na mysli gulove capi na riadeni ale na ramenach. A vobec kaslem nato.

Ten PU odkial berie? Pisal som do Powerflexu ale akosi ma ignoruju tak by som nejake info chcel.
Oni davaju dozivotnu zaruku. Iron ty mas tiez X9 uz si tam cosi namontoval? Ake to je?
1neroamd
 

Poslaťod iron-racing » Str Mar 14, 2012 9:13 am

nero sorry, ale neviem odkial berie a aj keby som vedel, tak ti zo slusnosti asi nepoviem. nebolo by to korektne... :hmmhmm
a este som nenamontoval, lebo nemam zatial cas odstavit auto, ale v blizkej dobe planujem zhodit hlavy, takze popri tom asi vyberiem silenty na motore a hodim mu ich na repas...
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Ďalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť