Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda vs BMW vs Audi

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Mazda vs BMW vs Audi

Poslaťod Lweon » Str Jan 05, 2011 1:09 pm

Ahoj
kupil som mazdicku 1.12.2009 :) kamos kupil niekedy v january 2010 audi ( TDi) , samozrejme druhy kamos ma BMW(TDi), smiali sa mi , preco mazdu . Vyhlasil som sutaz, komu sa co skor pokazi. Audina, prestal som to ratat po pol roku, mometalne mu svietia vsetky kontrolky a pri nastartovani sa iba modli aby mu motor nenabehol do nudzoveho rezimu :)
BMW, asi rok sa mu tam vsetko kazi , dva mesiace uvazuje nad kupov ineho auta. Rozhodol sa pre Japonca :D tyzden a pol dozadu si bol pre Micu Pagero, BMW na pol ceste chciplo :D a museli mu ho odtiahnut
Na mojej mazdicke do dnes, okrem obcasneho zapiskania klinaku, sa nic vazne nedeje
Naposledy upravil Lweon dňa Str Jan 05, 2011 1:48 pm, celkovo upravené 1
M 626 GF rv2001 HB, 2.0 16V 100kW I love it!
Obrázok užívateľa
Lweon
Opytovateľ
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Uto Jan 04, 2011 3:54 pm

Poslaťod Prokolt » Str Jan 05, 2011 1:24 pm

a preto som bral tu moju dvojku aby som sa s prepacenim nezajebaval v servisoch a je jedno ci si to viem opravit sam alebo nie ten cas nikto nevrati
takze pocitam s tym ze kedze mam funglovku tak sa jej cca 4 roky nechytim okrem spotrebneho materiealu ako benzin olej kvapaliny pripadne rozvody(remene, kua sak viete co myslim )
Jazdim iba tak rychlo. aby mi moj anjel strazny stacil..... Ten moj ma riadnu kondicku

Mazda 2, rv. 2010 1.3, 86k, 90th aniversary edition -=Zoom Zoom=-
Obrázok užívateľa
Prokolt
Pisateľ
 
Príspevky: 59
Registrovaný: Štv Okt 28, 2010 3:13 pm
Bydlisko: malacky
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod dabel » Str Jan 05, 2011 2:58 pm

Keby si mal napr. 105kW Mazdu6 s DPF, tak by si mozno skoncil este skor s blikajucou kontrolkou ci zapecenym filtrom ;) Kamos ma M6 1.8i a tiez ho uz odtiahli, kedze sa mu rozsvietila kontrolka nedostatocneho mazania (nastastie len chybna kontrolka, ale aj to naserie)

Mas poslednu poriadnu Mazdu, na ktorej sa nic nekazilo ani neodchadzalo, ktora nijakymi chorobami netrpela. Takze si to celkom trafil. Ak by si mal dieslovu a oni benzinaka, mozno by sa tiez smiali oni Tebe. Mimochodom, pokial mate vsetci podobne rocniky, tak sa nie je co cudovat, kedze tie diesle uz budu mat natocene niekolkonasobok Tvojej Mazdy. Navyse napr. prve 30d od BMW boli dost pruserove - holt dan za to, ze chceli nabuseny common rail a nemali vychytanu technologiu...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod TomasVFR » Str Jan 05, 2011 3:03 pm

Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kw 04
Obrázok užívateľa
TomasVFR
Forum Guru
 
Príspevky: 1093
Registrovaný: Sob Jan 03, 2009 8:16 pm
Bydlisko: Banka
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod dabel » Str Jan 05, 2011 3:13 pm

Tomas: presne tuto 184k verziu, rocniky 98-2001 som myslel ako tie pruserove 30d... Ked uz BMW, tak http://bmw-rad-5.autobazar.eu/550ia-id1741597.html
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Lweon » Str Jan 05, 2011 3:17 pm

dabel píše:Keby si mal napr. 105kW Mazdu6 s DPF, tak by si mozno skoncil este skor s blikajucou kontrolkou ci zapecenym filtrom ;) Kamos ma M6 1.8i a tiez ho uz odtiahli, kedze sa mu rozsvietila kontrolka nedostatocneho mazania (nastastie len chybna kontrolka, ale aj to naserie)

Mas poslednu poriadnu Mazdu, na ktorej sa nic nekazilo ani neodchadzalo, ktora nijakymi chorobami netrpela. Takze si to celkom trafil. Ak by si mal dieslovu a oni benzinaka, mozno by sa tiez smiali oni Tebe. Mimochodom, pokial mate vsetci podobne rocniky, tak sa nie je co cudovat, kedze tie diesle uz budu mat natocene niekolkonasobok Tvojej Mazdy. Navyse napr. prve 30d od BMW boli dost pruserove - holt dan za to, ze chceli nabuseny common rail a nemali vychytanu technologiu...


No, ja len tolko, nez som kupil auto, 2 mesiace som navstevoval fora a recenzie
1. To ze mam japonca nie je nahoda, presondoval som si znacky a vyslo mi ze motory a prevodovky su najspolahlivejsie
2. nezaujima ma ze si kupili dizle, dizla som nechcel preto, lebo jazdim kratke trasy, a vedel som, ze na dizly je xy veci co sa mozu pokazit a su drahe ( samozrejme ine je funglovka, ked si ju udrziavas od nova) a dizel od mazdy? urcite nie, rovnaka prasarna ako splynovac

3. preco mam mazdu aku mam , 626 velke auto, GE mala vela chyb na GF to vychytali , cena bola super. Nove mazdy maju rozne casti co zacinaju byt nespolahlive, napr a teraz neviem presne nazov. Ale spojky odchadzaju. Ako sa to vola netusim, nieco dual alebo.. 2x, nefim

4. jedina vec , hrdza, ale to som vedel uz ked som ho cital tie recenzie
Naposledy upravil Lweon dňa Str Jan 05, 2011 3:41 pm, celkovo upravené 1
M 626 GF rv2001 HB, 2.0 16V 100kW I love it!
Obrázok užívateľa
Lweon
Opytovateľ
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Uto Jan 04, 2011 3:54 pm

Poslaťod TomasVFR » Str Jan 05, 2011 3:29 pm

dabel tak som sa trafil :jupi
Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kw 04
Obrázok užívateľa
TomasVFR
Forum Guru
 
Príspevky: 1093
Registrovaný: Sob Jan 03, 2009 8:16 pm
Bydlisko: Banka
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Str Jan 05, 2011 3:39 pm

Nove Mazdy sa vyrabaju v Japonsku...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lweon » Str Jan 05, 2011 3:40 pm

TomAnt píše:Nove Mazdy sa vyrabaju v Japonsku...

:) nieco uz aj anglicko, ale je mi jastne a technik v mazde mi potvrdil ze to neni co to bejvalo
M 626 GF rv2001 HB, 2.0 16V 100kW I love it!
Obrázok užívateľa
Lweon
Opytovateľ
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Uto Jan 04, 2011 3:54 pm

Poslaťod dabel » Str Jan 05, 2011 4:11 pm

Ziadne auta uz nie su, co bejvavalo... Setriaca mania spolu s pseudoekologickymi nezmyslami robia z aut stale kazivejsie a kazivejsie mechanizmy. Prve to postihlo diesly, ktore sa pridanim turba, extra presnych vstrekovacov a roznych mechanizmov pre cistejsie splodiny (napr. EGR ventil) stali komplikovanymi mechanizmami s polovicnou zivotnostou oproti tradicnym komorkovym dieslom. Filtre pevnych castic len dokonali dielo skazy. A teraz sa vsetci vrhli na benzinove motory a nazvali to "downsizing" (volne prelozene "okriplenie"): zmensenie objemu, priame vstrekovanie, turba, kompresory... Poriadnu benzinovu atmosferu uz musis hladat lupou...

Btw neviem o jedinej Mazde, ktora by sa robila v Anglicku: mylis si to s Nissanmi, Toyotami a Hondami. Mazda sa popalila so spanielskymi Mazdami2 a presunula vsetko naspat do Japonska.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Lweon » Str Jan 05, 2011 4:20 pm

dabel píše:Ziadne auta uz nie su, co bejvavalo... Setriaca mania spolu s pseudoekologickymi nezmyslami robia z aut stale kazivejsie a kazivejsie mechanizmy. Prve to postihlo diesly, ktore sa pridanim turba, extra presnych vstrekovacov a roznych mechanizmov pre cistejsie splodiny (napr. EGR ventil) stali komplikovanymi mechanizmami s polovicnou zivotnostou oproti tradicnym komorkovym dieslom. Filtre pevnych castic len dokonali dielo skazy. A teraz sa vsetci vrhli na benzinove motory a nazvali to "downsizing" (volne prelozene "okriplenie"): zmensenie objemu, priame vstrekovanie, turba, kompresory... Poriadnu benzinovu atmosferu uz musis hladat lupou...

Btw neviem o jedinej Mazde, ktora by sa robila v Anglicku: mylis si to s Nissanmi, Toyotami a Hondami. Mazda sa popalila so spanielskymi Mazdami2 a presunula vsetko naspat do Japonska.


Tak to sa potom ospravedlnujem, bola mi asi podana zla informacia, resp asi sa to nejako v rozhovore zaglobalizovalo a premietlo na japoncov celkovo. V kazdom pripade, na svoje auticko nedam dopustit. Co ma stve :D je vibrovanie volanto nad 110km/h nefim , zavesenie mi pozerali to je ok. Podozrenie pada na disk, pneu alebo vyvazenie...teoreticky aj riadenie. Kazde rano sa rodia na ceste nove jamy..tak sa ani necudujem...
M 626 GF rv2001 HB, 2.0 16V 100kW I love it!
Obrázok užívateľa
Lweon
Opytovateľ
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Uto Jan 04, 2011 3:54 pm

Poslaťod Krenštík » Str Jan 05, 2011 6:31 pm

Převážit kola, potom uložení a geo...
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod misko42 » Pon Jan 10, 2011 12:43 am

moja honda bola robena v anglicku, to znamena ze mi ju urcite skladal nejaky poliak, pche... tak to aj vyzera, . . . . :jo alebo to som len ja taky narocny a dokonale auto neexistuje

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Epicure » Pon Jan 17, 2011 1:27 pm

Lweon píše:3. GE mala vela chyb ...


:koxo
Obrázok užívateľa
Epicure
Prispievateľ
 
Príspevky: 390
Registrovaný: Str Jún 11, 2008 1:42 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod tecka » Pon Jan 17, 2011 6:20 pm

dabel píše:Keby si mal napr. 105kW Mazdu6 s DPF, tak by si mozno skoncil este skor s blikajucou kontrolkou ci zapecenym filtrom ;) Kamos ma M6 1.8i a tiez ho uz odtiahli, kedze sa mu rozsvietila kontrolka nedostatocneho mazania (nastastie len chybna kontrolka, ale aj to naserie)

Mas poslednu poriadnu Mazdu, na ktorej sa nic nekazilo ani neodchadzalo, ktora nijakymi chorobami netrpela. Takze si to celkom trafil. Ak by si mal dieslovu a oni benzinaka, mozno by sa tiez smiali oni Tebe. Mimochodom, pokial mate vsetci podobne rocniky, tak sa nie je co cudovat, kedze tie diesle uz budu mat natocene niekolkonasobok Tvojej Mazdy. Navyse napr. prve 30d od BMW boli dost pruserove - holt dan za to, ze chceli nabuseny common rail a nemali vychytanu technologiu...


m6 s dpf nieje problem, je super, ale mechanici v mazde su :ko a za tie roky sa nepoucili co NICI tieto motory a preco su problemi s DPF take velke!
je smutne, ze mazdy, ktore sa servisuju u "mazda-garazistov" chodia krasne, nic im nieje! m6, ktore chodia do autorizakov maju aj napriek plnej serviske takmer neliecitelne choroby...
Mazda 6 170hp
Obrázok užívateľa
tecka
Prispievateľ
 
Príspevky: 305
Registrovaný: Pia Nov 28, 2008 8:55 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Ďalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť