pôvodné trubky na benzin a brzdy maly už čo to za sebou, a aj tak ako správne závodné auto by to malo mať ťahané cez interier urobil som tak aj ja
staré von

pomocné podávacie čerpadlo ktoré majú modely 4x4 ktoré je zo spodu pri nádrži slúži na prečerpávanie benzínu k hlavnému čerpadlu som presťahoval do interieru, prešlo kozmetickou úpravou

hlavný brzdový valec sa tiež upravil, kupil som repas sadu a vymenili sa gumky vňom, uvidíme aká bude zmena

na porovnanie starý valec a nový po celkovej úprave, vymenil som aj nádobku za takú ktorá má výstup v dolnej časti do prava, zrušil som pôvodnú samostatnú nádobku pre spojku, jedna nádobka pre brzdy a spojku, a aj podávacie čerpadielko v nátere

kedže mávam problém zo zlievaním benzínu pri prechádzaní dlhou tiahlou zátačkou a to aj ked mávam polku nádrže, poradili mi aby som si tam dal nádobku ktorá môj problém vyrieši, vraj to funguje a perfektne, uvidíme

v laku

a na svojom mieste

pri motore som odstránil uhlíkový filter, uvidíme či som urobil dobre

:


na brzdové trubky som si kupil 5 m medeniej trubky + koncovky na shade 120 a vyrobil som si presne také aké som potreboval

raz som už trubky menil ked som dával hydr. ručnú , použil som trubky na Š 120 pasujú koncovky, ale prispôsobovať dĺžku, robiť oblúky a aj keď sa ohýba skôr praskne, zato medená je bez švová, mne sa snou lepšie pracovalo, môžem odporučiť

a ukončenie v interiéry , ešte neviem kde presne bude ručná

no a zapojenie palivového systému, podávacie čerpadlo je dnu, benzínový filter som dal z motorovej časti do zadu ku druhému hlavnému čerpadlu,