Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda Xedos 9 1995

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Re: Mazda Xedos 9 1995

Poslaťod Doktor » Pon Mar 21, 2011 8:26 pm

Noo, ja teda neviem, ale tie kolesa su original, a podla mna tam pasuju uplne perfektne. Kup poriadne gumy, a ak su kolesa nie krive, mas poriesene.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod miko613 » Sob Mar 26, 2011 10:23 pm

Ja by som si tam kludne flakol 17nastky ET35.

Na mojom mam tento rozmer a to spoznas hned pri prvej zatacke ze to auto sedi jak pribite,a aj to krajsie vyzera,spotreba stupla cca o 0,5 L/100km.

Pre porovnanie mas foto
Prílohy
DSC01354.JPG
DSC01351.JPG
Xedosik to je V6 ako ináč.Ale uz nie sú dva.
Obrázok užívateľa
miko613
Komunikátor
 
Príspevky: 769
Registrovaný: Sob Aug 04, 2007 10:56 pm
Bydlisko: Kežmarok,SLOVAKIA
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Johny » Ned Mar 27, 2011 9:15 am

:hmmhmm to je zaujimave miko. ET 35? Nie je to trochu moc smerom von? Na tych druhych mas ake ET? Ja som stale stresoval ze musim davat ET 50 ako mam v technicaku. A na tych 17tkach mas ake pneu? Myslim rozmer.
Xedos je super ...
Obrázok užívateľa
Johny
Prispievateľ
 
Príspevky: 341
Registrovaný: Sob Jún 10, 2006 8:17 pm
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod miko613 » Ned Mar 27, 2011 12:02 pm

No na origo 16ky co su k auto je ET48 a na letnych mam 235/45 R17 a niesu moc vonku,nehadze mi to vodu na zrkadla ako som si myslel je to akurat,este chcem dat nizzsie pruziny vpredu aj vzadu ale este neviem kolko presne.Uz som aj pozeral na vzduchove vankuse a ma svrbi ze to bude asi najlepsie.
Xedosik to je V6 ako ináč.Ale uz nie sú dva.
Obrázok užívateľa
miko613
Komunikátor
 
Príspevky: 769
Registrovaný: Sob Aug 04, 2007 10:56 pm
Bydlisko: Kežmarok,SLOVAKIA
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Johny » Ned Mar 27, 2011 12:31 pm

miko613 píše:No na origo 16ky co su k auto je ET48 a na letnych mam 235/45 R17 a niesu moc vonku,nehadze mi to vodu na zrkadla ako som si myslel je to akurat,este chcem dat nizzsie pruziny vpredu aj vzadu ale este neviem kolko presne.Uz som aj pozeral na vzduchove vankuse a ma svrbi ze to bude asi najlepsie.

Miko a co tak este raketovy motor :lol
Neprehanaj ved uz tam mas R17. Tie sportove pruziny to chces dat tie co ti znizia podvozok o 4cm? Miko. To je limuzina a nie tuti mega super sportiak. Ci. Mas nadherne auto tak to nepo.er. Vies pametaj ze menej je niekedy viac :spik2
Xedos je super ...
Obrázok užívateľa
Johny
Prispievateľ
 
Príspevky: 341
Registrovaný: Sob Jún 10, 2006 8:17 pm
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod miko613 » Ned Mar 27, 2011 4:09 pm

No jedna vec je znizenie a druha zmena tuhosti pruzenia.Nechcem dopadnut ako bracho ked pustil zadok dole o 40mm a predok o 60mm.To auto je jak rebrinak a na nase cesty absolutne nepouzitelne.Jedna jama a mas po aute.
Mne by uplne stacilo tak maxmimalne o 20-30mm viacej nie.A preto rozmyslam o tom vzduchovom perovani je to parada teda pokial to funguje tak ako na kamione.Tam si nastavis vysku ako potrebujes a ulozis do pamete a v pripade potreby si mozes pridvyhnut alebo spustit.Kamionisti vedia o com pisem.Este by ma dost zaujimalo ako to mali spravene starsie 626ky tam sa dalo nastavit tuhost pruzenia v troch stupnoch toto sa mi pacilo.Teraz to neviem najst ale na YOUTUBE bolo aj videjko.
Xedosik to je V6 ako ináč.Ale uz nie sú dva.
Obrázok užívateľa
miko613
Komunikátor
 
Príspevky: 769
Registrovaný: Sob Aug 04, 2007 10:56 pm
Bydlisko: Kežmarok,SLOVAKIA
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod mirage » Ned Mar 27, 2011 8:20 pm

To nastavovanie výšky tlmičov sa mi zdá, že bolo aj na MX6US verzia.
mirage
Prispievateľ
 
Príspevky: 191
Registrovaný: Pon Sep 06, 2010 8:58 pm

Poslaťod leichnam » Ned Mar 27, 2011 9:00 pm

Sam Tomant to mal a ako kazde auto aj toto predal kamsi do okolia PB :ho:
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod TomAnt » Ned Mar 27, 2011 9:48 pm

Elektronicke nastavovanie tlmicov, mal som v GDcku, fantasticka vec, vazne. Chcel by som to v kazdom aute.
Akurat ze jeden tlmic stal 15000 Sk...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod TomAnt » Ned Mar 27, 2011 9:54 pm

A fyzicky je to spravene tak, ze na vrchu tlmica je ako keby srob, ktory ked sa otaca v jednom smere, tak zmensuje objem celeho tlmica a v druhom smere zvacsuje. Na tlmici navrchu je nasadeny motorcek (na kazdom jeden) a potom to je cele zapojene do ECU.

Stlacis tlacitko, motorceky zavrtia zavity o par cm, tlmic zmensi vnutri objem (vzduch sa viac stlaci) a tlmic sa stane tvrdsim...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod miko613 » Str Mar 30, 2011 10:06 pm

Diky TOMANT toto som chcel vediet,princip ako to funguje to mi nebolo celkom jasne.
Xedosik to je V6 ako ináč.Ale uz nie sú dva.
Obrázok užívateľa
miko613
Komunikátor
 
Príspevky: 769
Registrovaný: Sob Aug 04, 2007 10:56 pm
Bydlisko: Kežmarok,SLOVAKIA
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod mirage » Pia Apr 01, 2011 12:12 pm

Možno niečo také by som niekde doma vyhrabal....
mirage
Prispievateľ
 
Príspevky: 191
Registrovaný: Pon Sep 06, 2010 8:58 pm

Poslaťod TomAnt » Pia Apr 01, 2011 1:29 pm

Je to pozostatok povodneho webu, ale aspon videa si kuknite, moje byvale auto a rozne nastavenie tlmicov.

http://www.mazdaklub.sk/tlmice.htm
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod lopta » Štv Apr 07, 2011 8:03 am

sry ze niak neupdatujem ale mal som toho vela v praci .. mazdicka ma novy alternator a momentalne sa pustam do renovacie interieru .. chcel by som sa ale TomAnta spytat ako rozobrat,resp vybrat to zelezo okolo radiacej paky .. aby som nato mohol nalepit kupenu imitaciu dreva.. ak to nebude pekne vyzerat tak to prestriekam .. len tak zbezne som sa kukal a nevedel som najst ziadne sroby.. kde ich mam hladat pripadne ako to rozobrat? ..diik
lopta
Opytovateľ
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Pia Sep 17, 2010 2:57 pm

Poslaťod iron-racing » Štv Dec 22, 2011 8:53 am

ta original "imitacia" dreva je japonsky orech! :vztekly :ehh
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Predchádzajúci

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron