No mal som na mysli konkretne, ze do vzorcov palubneho pocitaca vstupuju rozne premenne, ktore sa resetom nastavia na default hodnoty. A kym ECU zisti od motora, aky je jeho realny stav, tak jazdi aj ukazuje vsetko podla defaultu. Takto som to presne myslel a nebol to zart, len som sa zle vyjadril
Konkretne, na 626ke, ked som zresetol ECU, tak to auto preste citele "lip jelo vole"
Pretoze islo podla defaultu (samozrejme s vyssou spotrebou), kym sa ECU naucila akutalne charakteristiky a opotrebenia motora a vsetkeho okolo.
Na Xedose zasa PP rata dojazd podla priemerky za poslednych odjazdenych 60 km, takze ked to clovek resetne, tak to zasa ukazuje haluze, pretoze nepozna hodnoty, tka musi dosadit default. Atd, atd atd...
Cize, ak ti to zrazu po resete zacalo ukazovat rapidne ine cisla, skor by som to prisudzoval niecomu takemuto, ako nahle a zazracne zlepsiacemu sa stavu motora a spotreby...