Stránka 3 z 6

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Aug 15, 2010 10:26 pm
od Suky
No, posledních asi 1 000 km se snažím to sledovat, ale ještě jsem tu kontrolku DPF nepostřehl.

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Pon Aug 16, 2010 1:37 pm
od Stax
kontrolka nesvieti, vidno to iba na aktualnej spotrebe zvysenej zhruba o 3l/100km na nejaky cas...

este k bezklucovemu pristupu - celkom prijemne poznatky - auto sa z klucky nezamkne ak su niektore z dveri zle zavrete/ je zle zavrety kufor. auto sa tiez z klucky nezamkne ked su kluce vnutri auta.

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Pon Aug 16, 2010 4:32 pm
od Sedvo
Stax píše:kontrolka nesvieti, vidno to iba na aktualnej spotrebe zvysenej zhruba o 3l/100km na nejaky cas...


A na jak dlouho se ta spotřeba zvýší, tedy kolik kilometrů je zvýšená?

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Uto Aug 17, 2010 8:29 am
od Stax
do 10minut - presne odsledovane to nemam

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Štv Aug 19, 2010 11:05 am
od Stax
toto pisu k mazdackemu DPF na tipcars.com

MAZDA:
Automobilka Mazda vydala pro uživatele vozů s filtrem pevných částic brožurku, ve které je přesně popsáno vše, co by uživatel o PDF měl vědět a jak by se měl chovat. Při standardním používání vozu v proměnlivých režimech, včetně jízdy mimo město, probíhá regenerace bez vlivu řidiče. Pouze v případě rozsvícení kontrolky je pro regeneraci nutné dodržet popsaný režim. (Pokud se rozsvítí kontrolka filtru pevných částic DPF, je nutné docílit takového provozního stavu, kdy dojde k automatické regeneraci (vypálení sazí z filtru). S vozem je nutné jet po dobu 10 až 15 minut rychlostí nejméně 40 km/h, a s otáčkami motoru nad 2.000 ot/min.)

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Štv Aug 19, 2010 12:15 pm
od Sedvo
To je standartně napsané v manuálu.

Jinak jsem se musel zasmát několika cenám co píšou o těch filtrech, např. Kia Venga, která stojí v akci 300000,-, že bude cena DPF 100000,-, v rámci záruky by se Kia mohla docela prohnout.

Zajímali by mě skutečné výrobní náklady DPF!!! Když u BMW jej prodávají za 25000,- (což beru, jako rozumnou cenu v současnosti), tak ať mi nikdo netvrdí, že jiný výrobce to nakupuje 3xdražší.

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Sep 05, 2010 11:37 am
od Suky
Vybírám si Alu disky a koukám, že kromě Mazda 3 BL máme i BLE.
Co to je za varianta?
(BL) r.v. od 2009/06
(BLE) r.v. od 2010/04

Jinak s těmi disky je pakárna.
17" zimní pneu (205/50) stojí skoro 2x víc než 16" (205/55)
A když si chci vybrat disk 16"x6.5 tak tam skoro nic není. Většinou 16x7, ale tam se nesmí používat sněhové řetězy. Což na zimu není nejvhodnější.
Ale přitom pro 17x7 lze řetězy používat, tak tomu nerozumím.

Edited:
V jiném konfigurátoru (http://www.wheelmachine.de/) je napsáno: BLE (LPG)

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Sep 05, 2010 1:48 pm
od laki
No ano, je to skutocne mizeria.
Skus tento odkaz http://www.elektrony.cz/, par kusov 6,5x16 som tam nasiel, mozno si vyberies.
Svagrovi som kupoval nedavno 15"-ky DUNLOP SP WINTER SPORT 3D za 56 €/ks, ta ista pneumatika vo verzii 17" stoji 162 € a 16"-ky 100 €
:crazy

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Sep 05, 2010 2:37 pm
od Suky
Ty stránky znám.
Vybral jsem si Anzio Vision, ale v místním pneuservisu mi řekl, že Anzio není vhodné na zimu, kvůli laku.
Doporučil mi "obyčejné" Ronal R42, cituji "na zimu jednoduché, pevné a s dobrou povrchovkou".
Mimochodem, nabídl mi je o 300 Kč levněji, než na elektrony.cz

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Sep 05, 2010 3:39 pm
od laki
Dobre rozhodnutie. Moja skusenost je, cim jednoduchsi design, tym lahsie sa umyva od zimnych sr@ciek na cestach.

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Sep 05, 2010 8:16 pm
od dabel
Na zimu su celkom OK Dezenty M a T, maju nejaku extra povrchovu upravu, aby odolavali svinstvu a soli. Mal som T na Honde a po 2 zimach boli stale pekne a neznicene.

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Ned Sep 05, 2010 9:30 pm
od Suky
To je právě ten problém.
Dezent T se pro M3 nedělá vůbec.
A Dezent M je pouze ve variantě, se kterou nemohu použít sněhové řetězy.
Tedy dělají ho 7J x 16, ale já mám předepsané 6.5J x 16. A podobně pro 17"

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Str Okt 13, 2010 2:49 pm
od Suky
Další překvápko :o)

Takhle si to valím (no, já jako spolujezdec po prohýřené noci) od Lednice, žíznivé oko se rozsvítilo (ale mám zjištěno, že to bývá v nádrži ještě 10-12 litrů), tak hledám Shell-ku (mám nějaké slevové kupóny).
Do Brna furt nic, tak pokračujeme.
Předjíždíme do kopce nějakou dodávku, kámoš náhle zpomalí a předjíždí ji jen o málo větší rychlostí. Bylo mi blbé se něco zeptat.
Po rovince jede stále pomalu (asi 110 km/h), už mi to bylo divné, tak se ptám, proč nejede.
Obrátil ke mně vyděšenou tvář a hlásí "ono to nejede". Říkám "tak přidej plyn", on na to "mám ho až na podlaze".
Ze mne smrtelný pot (okamžitě asociace, jak se mi v 626-ce rozsypal motor, tehdy řídil brácha a průběh byl dost podobný!!!).
Říkám "svítí nějaká kontrolka?". "Ne, jen paliva, ale to jsem ti říkal už dávno".
Koukám na okamžitou spotřebu, ta byla max 7.5 l, víc ani do kopce.

No, usoudil jsem, že Magda má slabé nervy a těch zbývajících asi 6 litrů chce šetřit stůj co stůj. No ale byla ve mne malá dušička :bee
Ale nakonec se to potvrdilo, dojeli jsme na benzínku, načepovali a už to pak jelo normálně :jupi

Fuj, to jsou šoky!!

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Str Okt 13, 2010 7:31 pm
od majki
No a kolik jsi docerpal teda do plne? :o)

Re: Mazda 3 GTA

PoslaťNapísal: Str Okt 13, 2010 8:07 pm
od Suky
Těžká otázka.
Byla to mnou neuznávaná benzínka, takže jsem načepoval jen za 500 a do plné až doma.
Dohromady jsem natankoval 59.44 litrů, ale od toho prvního čepování domů ujeto 142 km. Což při (dejme tomu) průměrné spotřebě 6.5 l a objemu nádrže 55 l znamená, že tam v době prvního tankování bylo v nádrži ještě 5.11 litrů.
V době omezení výkonu možná ještě o litr více.