laki: vies ako som sa dostal ja k SUV? Mal som 3 podmienky na auto: osemvalec, Japonec, 4x4. A ine ako Infiniti FX45 proste nebolo. Problemy s parkovanim som mal len minulu zimu, ked som nechal absolutne nemozne celorocne pneumatiky Goodyear RS a auto bolo zradne a v snehu v podstate nepouzitelne. Tuto zimu na spominanych Bridge LM25 som naopak doslova chrochtal blahom: absolutne fantasticky handling na kazdom povrchu, krasne citatelne spravanie aj na snehu, ziadny zavej problem (vdaka obrovskym kolesam), parkovanie tam, kde si praveze ine auta vobec netrufli.
O Tribece ani nehovorim, kedze symmetric AWD naozaj nema chybu...
PS: 'Pretek' neprijimam, bolo by to naozaj nefer, 75k proti 315k, 1.5l proti 4.5l, 10.4s z 0 na 100 proti 6.5s - to naozaj nebude fer. A ani spotreba - 6l voci 17l
PPS: CX7 bola v hre, ked sa vyberala Tribeca, prehrala vnutornym priestorom a hlavne velkostou kufra: Trib je jedno z mala aut, kde nalozis kocik do kufra pozdlzne
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)