Udělal jsem si drobnou radost . Vždycky jsem chtěl mít přehled, jak je na tom baterka: před startem, během startování, za jízdy). Asi to má počátek v době, kdy jsem měl Š 120 a startování za mrazu bylo pudovou záležitostí (buď pude, nebo nepude!). Nacpat do palubovky od škodovky malý voltmetr nebyl až takový problém, ale v pořádném autě mi bylo líto prznit palubní desku. Až jsem narazil na netu na teploměr, který ukazuje i napětí. Byl vymyšlený na zásuvku zapalovače, ale tahat dráty po palubovce se mi příčilo. Když pošta teploměr dodala, využil jsem jedinný den kdy nemrzlo, vytáhl z panelu rádio, u teploměru jsem ustřihl zásuvkový kolík, dráty protáhl pod rádiem, připojil na (+) a (-) zevnitř, kabílek s čidlem teploty protáhl palubovkou až ke dveřím a pod plastovým chráničem prahu ven. Teploměr drží pod rádiem samolepící páskou. Nikde žádný drát.
Drobnost, ale potěší