Stránka 5 z 6

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Pon Aug 15, 2011 10:58 am
od majki
V tom aktualnom pocasi a la zaparena pradelna sa ani bez klimy jazdit neda...nastavene 24-25stupnov a paradicka vcera cesta do Prahy :o)

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Uto Aug 23, 2011 2:13 pm
od Myso
zrovna som sa chcel spytat ci je normalne aby po 43tkm zacala klepat predna naprava, ale vidim ze asi ano :o: co som cakal od cesko-slovenskych ciest?

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2011 9:22 am
od ursus
A to mysliš na svojej Dvojke? Čo odišli silentbloky?

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2011 10:44 am
od Myso
neviem presne co odislo, okolo praveho predneho kolesa nieco klepe, bud nieco okolo stabilizatora alebo aj nieco ine mozno, vobec som sa na to este nepozeral, nahlasim to na jesen pri poslednej garancke...

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Uto Aug 30, 2011 9:56 pm
od pepo
chalani nemáte nejaký typ na dodatočné vyčistenie "vzduchotechniky" v aute?

Ono tesne pred garančkou mi tam vletela nejaká váška a pri používaní ventilátora bol cítiť zápach. Vymenili mi peľový filter, "váška" pritom vyletela, ale miestami mám pocit, že cítim zápach(aj keď je to už menej ako pred tým).

V Toyote to riešili/riešia nejako tak, že do vývodov z ventilátora, čo sú na palubovke nastiekajú nejakú "penu" ona trocha napuchne a cca po nejakej polhodine zapnú naplno ventilátor a všetko to vyfúka von. Potom je zase radosť dýchať v aute.

Ak vydá čas, tak pôjdem pozisťovať v Toyote čo to tam dávajú.

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Uto Aug 30, 2011 10:08 pm
od majki
To, co popisujes (s tou penou) robia aj v Mazde (aspon v Autolarose) pri cisteni klimatizacie...ja si to nechavam robit 1x rocne kvoli plisnim a inym srackam, ktore sa tvori pri pouzivani klimy. Stoji mna to celkom cca. 500,- ci kolko...

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Štv Sep 01, 2011 5:12 pm
od pepo
asi nevieš aký prostriedok používajú?

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Sep 21, 2011 6:13 pm
od Venum
Myso píše:zrovna som sa chcel spytat ci je normalne aby po 43tkm zacala klepat predna naprava, ale vidim ze asi ano :o: co som cakal od cesko-slovenskych ciest?


cau,je to normalne,ja som tomu tiez nechapal na mojej 3ke uz po 30 tis odisiel pravy zadny stabilizator,teraz mam 44 tis a jemnucko zacinam pocut predny.je to dan za nase cesty,tvrdsie naladeny podvozok a v mojom pripade aj 17" disky.Inak mazda podvozky vydrzia velmi vela,len pani v Japonsku nerataju ze s tym budeme jazdit po tankodrome :-(

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Júl 25, 2012 12:55 am
od pepo
takže bol som so svojou dvojkou na 3GP v Autolarose v Ostrave. Práce a materiál sú uvedené v protokole. Auto bolo odstavené na cca 4 až 5 hodín.

k servisu pár slov:
- neviem, či tam aj umývajú autá, alebo nie, lebo môjho sa v tomto smere nedotkli, pričom tam s wapkou pobehovali
- kontrolu klímy som chcel ja, avšak neviem ako je to u ostatných značiek, ale keď to kolegovi spravili pri inej značke, tak bolo cítiť, ale ja som to necítil (servisák mi to medzi rečou tiež spomenul, že to pravdepodobne nebude cítiť)
- navyše mi ešte spravili brúsenie brzdových kotúčov

k obchodnému oddeleniu:
tu chcem poďakovať Dejfovi za príjemné posedenie a rovnako za veľmi príjemnú jazdu na CX-5

poznatky:
- neviem ale po ceste späť som si všimol trasenie volantom pri rýchlosti cca 110-120km (tak momentálne neviem či to súvisí s nevyváženými kolesami, ktoré predpokladám že prehodili predné za zadné, alebo s niečím iným. Kolesá boli vyvažované pred rokom až dvomi).
- ak sa nemýlim, tak brzdová kvapalina sa rieši na 2GP, avšak vtedy bola ešte dobrá, tak ju nerobili. Teraz neviem či ju kontrolovali
- čo sa týka prístupu technika, tak mi pár vecí poukazoval, vrátane podvozku a odporučil zastriekať dutiny

spomenutý protokol:
Obrázok

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Júl 25, 2012 8:40 am
od majki
Ta cena za vzduchovy filtr je k zbliti, velebnosti :potichu
Brzdovka dobra nedobra, nechavam pravidelne menit po dvou letech (vyrobce te kapaliny asi vi, proc to tam pise :hmmhmm )

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Júl 25, 2012 10:46 am
od Myso
Vyrobca to vie velmi dobre :o) Zrejme mu to poradilo obchodne oddelenie...

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Str Júl 25, 2012 11:28 am
od majki
Tak nech! Setrit sa nema na brzdach a obutiu!!! :blee

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Pia Aug 03, 2012 8:28 am
od pepo
tak skúsil som vymeniť naspäť pneumatiky, teda zadné na predné a predné na zadné(tak ako boli pred servisom), ale tomu traseniu volantom pri rýchlosti cca 110km/h to nepomohlo. Ono mi to príde, že trasie, len keď je motor v zábere. Pri vyššej rýchlosti to už nepociťujem, ale ešte otestujem.

Máte nejaký tip čo by to mohlo byť?

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Štv Máj 23, 2013 11:22 pm
od pepo
k vyššie uvedenému pomohlo vyváženie pneumatík, čo celkom nechápem, lebo cestou do servisu som danú vec nepostrehol...

chcem sa spýtať či poznáte najaký jednoduchý spôsob ako sa z kabíny dostať niekde k motoru a pri tom nerozobrať polku auta :o)

Re: Mazda2 TE IPM 1.3i - PinPet / pepo

PoslaťNapísal: Pon Aug 05, 2013 10:34 pm
od pepo
Ahojte, tak u mňa uplynul 4 rok. Garančku rozmýšľam riešiť až po dobehnutí 20tis km. Tajne som dúfal že keď využijem letnú Mazda akciu, kde bola písaná aj kontrola karosérie, tak mi to zahrnie štandardnú kontrolu karosérie, ale to mi v príslušnom obchode/servise nechceli uznať...

Ďalšou zaujímavosťou bolo, keď mi povedali, že o záruku(na karosériu) neprídem ak ešte tento rok stihnem tú kontrolu karosérie(resp. garančku v autorizovanom servise), čo zatiaľ vo všetkých ostatných predajniach a servisoch tvrdili, že to treba max do roka a že pri prevýšení je problém... Najskôr bolo že pár dní po nevadí...

Chcel som sa technika spýtať ohľadom klímy, kde sa mi v poslednej dobe videlo, že pri bežnej cestovnej prevádzke(otáčky motora od 2tis) a zapnutej klíme vychádza z motora plechový zvuk, avšak od prekážky som dostal vyhýbavú odpoveď, že to mám povedať keď prídem na garančku...

Posledná pikoška bola, že mi oznámili že mám všetky tri stierače zlé. O hlavnom, prítlačnom viem avšak čo mi je divné je že aj zadný, pričom zadný vôbec ale vôbec nepoužívam(ani nepamätám kedy som ho mal naposledy zapnutý, možno pri nejakej veľkej búrke, veľkou väčšinou stačí zapnúť vyhrievanie a nieje aspoň šmuha od stierača a prachu na zadnom okne :spik2 ). Samozrejme dostal som hneď ponuku, že mi nové predajú

Pýtal som sa a 4 GP je okolo 220€ ako základ a spolu s autom ísť do dielne, tak to nehrozí.

Ak by niekoho zaujímalo tak som bol v Autoreal TT

Ten plechový zvuk skúsim ešte odsledovať, nemáte nejaký typ čo by to mohlo byť? V podstate klímu som tento rok zapol až niekedy nedávno.