Je to jednoduche.
Tri tyzdne pred uplynutim 3 rokov som zavolal ako kazdy rok do AP, ze potrebujem garancku. Jasne nie je problem, len akosi, nemame volne terminy, tak vas mozme objednat az na den XY. Pytam sa no ok, ale, to uz je 3 dni po uplynuti 3 rocnej zaruky, nebude s tym problem? Nieee, to je v pohode, ak to clovek stiha do mesiaca plus minus, tak to sa berie vramci zaruky. Bola odpoved. Tak som samozrejme siel na servis. Pri preberani auta vravim, no a este poprosim dokupit tu 2 rocnu zaruku.
A odpoved? "No ale to sa neda, pretoze auto je uz tri dni starsie ako tri roky, to sa da dokupit len ak je mladsie ako tri roky". Nevadi ze ma najazdene len 45 tisic (zaruku predlzia ak ma do 60). Podstatne je ze som presvihol termin o tri dni. Lenze, do <>, ja som ho presvihol?
Jaj, zas som sa len nasral... Nic, konec... Nechcem uz na to ani mysliet. To ze mi nieco na podvozku vrzga kovovo napriek tomu, ze som im to vravel ze to musia bezpodmienecne spravit, to ani nebudem hovorit. Proste sa na to vysrali alebo co... aj na ine veci ktore som im dal PISOMNE. Napriklad ze chcem diely ktore vymenia naspat... tie stare... mal som totiz poskrabane predne svetlo, co islo cez poistku nove. Ale staremu nic nebolo, chcel som ho do zalohy naspat. Dostali to PISOMNE, ze co chcem aby pozreli a opravili a dostali to pisomne ze chcem aj vymenene diely, konkretne svetlo naspat. Ani hovno, nic z toho sa neudialo. A ja uz na to nemam nervy a hlavne cas. Proste zasa som sa presvedcil, ze zakaznik je az na poslednom mieste. A to podotykam, prijimaci technik vie kto som, zastavil sa tam na kus reci sef skladu s ktorym sa poznam, vie ze si tykam a som kamarat so seftechnikom Mazdy pre strednu europu, vie ze som kamarat a tykam si s vtedy este sefom importu Mazdy na Slovensku. Napriek tomu to takto dopadlo. Takze, asi tolko k servisu AutoPalace... Ked uz ani toto nepomoze mne ako zakaznikovi, tak uz neviem... nechcem si predstavit, keby som tam prisiel ako "obycajny" zakaznik...