Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 6 2.0 MZR-CD + uprava motoru

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Mazda 6 2.0 MZR-CD + uprava motoru

Poslaťod ReWasT » Uto Jún 02, 2009 4:31 pm

Zdravím všechny po delší odmlce,

Nemám se sice s čím pochválit ale chtěl bych se optat zda-li pak někdo nemá zkušenosti s "RACINGBOX" . Nehci zde vyvolavat zadne roztrzky o uprave a precipovani motoru, podobny topic jsem jiz zde nasel, ale zajimalo by me zda nekdo od te doby co se to tu naposled resilo dospel k jinemu nazoru popripade mel moznost podobne zarizeni vyzkouset nebo se mu dostalo novych informaci.

V prve rade jsem se zatim nerozhodnul pro koupi , po telefonatu na nejmenovou firmu kde je moznost odzkouseni "RACINGBOXu" podam vice informaci.( za zkousku nic nedam , a myslim ze po najeti par km by se nemelo nic stat.

http://www.racingbox.cz/index.php?page= ... =6&ID=1117

Parametry prevzate z webovych stranek:
Značka : Mazda
Model : 6
Motor : 2.0 MZR-CD
Výkon : 103 kW (140 PS) / 330 Nm
Po úpravě : cca 124 kW (168 PS) / 396 Nm
Výrobek : Racingbox CR
Výrobce : Automotive Products s.r.o.

Predem , dekuji vsem za jake koli komentare.
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod azet » Uto Jún 02, 2009 5:07 pm

:) jediny sposob ako zistit ci su to vyhodene peniaze, alebo dobra kupa, by bolo dat auto na brzdu pred a po instalacii tejto "zavodnickej krabicky". seriozny dodavatel tohto zariadenia by nebol ochotny si podelit naklady na 2x meranie na brzde u nezavislej firmy?
MX-6, KL-DE 2.5 DOHC V6, r.v. 1995
Obrázok užívateľa
azet
VIP 2009
 
Príspevky: 269
Registrovaný: Str Nov 28, 2007 5:51 pm
Bydlisko: BA

Poslaťod martin323 » Uto Jún 02, 2009 9:18 pm

mazda 6 gy 2.0 mzr-cd
mazda 323 bj 1.6 sedan
Obrázok užívateľa
martin323
VIP 2009
 
Príspevky: 491
Registrovaný: Štv Mar 17, 2005 9:49 pm
Bydlisko: ba

Poslaťod Doktor » Uto Jún 02, 2009 11:43 pm

jediny normalny chiptuning je kupit si silnejsie auto.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod TomAnt » Str Jún 03, 2009 9:23 am

Doktor píše:jediny normalny chiptuning je kupit si silnejsie auto.

:palec absolutne suhlasim.

Pripadne, ak tuning auta, tak najvyssiu dostupnu verziu.
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Sedvo » Str Jún 03, 2009 2:29 pm

Doktor píše:jediny normalny chiptuning je kupit si silnejsie auto.


:palec

To ReWasT: myslíš, že počítá ten RacingBox s DPF?
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod ReWasT » Str Jún 03, 2009 3:21 pm

to SEDVO>
uz jsem tam volal resim to... clovek ktery okomentoval vliv "boxu" na DPF tomu evidentne rozumnel ale odpoved byla tak vycerpavajici ze se ani radsi nebudu pokouset citovat. Na 3 dny to vyzskousim, uvidim jak se auto bude chovat, pote poreferuji co se delo :-).

Ke zkousce me vedou reference nekolika malo lidi kteri jiz meli zkusenosti, jednalo se i o lidi z oboru ale bohuzel vsechno nemcke motory :-( ale jiz i s DPF kde po delsi dobe pouzivani napr. O2 cca 1 rok nedoslo k zadnym problemum. ono ale 2.0 TDI je samo o sobe problemove. Jinak pokud by mel nekdo zajem(poslu odkazy) na zahranicnich servrech se tehle tematice docela obsahle venuji a neni to takove TABU jako zde , viz nazor... chces-li upravu motoru kup si silnejsi vuz. Nebranim se vasem nazorum, ze jake koli zasahy do serioveho motoru jsou svym spusobem neoopodstatnene. Ale mohli by jste alespon podporit diskuzi napr. (nejsem automechanik, ale snazim se o dane problematice ziskat co nejvice informaci), ze kazdy motor je pro dany trh jinak nastaven jednak emisnimi limity tak vykonem, krz povine ruceni atd ... mam tim namysli ze kazdy motor ma svym zpusobem rezervu ve vykonu a nastaveni. S cimz je asi vice spjat chip tuning ktery disponuje sirsi skalou nastaveni a vyladeni ale to tu asi nema smysl rozebirat kazdej o tom vi svoje.

Jinak vsem dekuji za reakce i kdyz skoro zadna mi nepomohla :-( , ale defakto jsem cekal odpovedi. Moc clenu tu novou 6-tku nema, natoz jeste s takovym husarskym pokusem.
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod Sedvo » Str Jún 03, 2009 3:47 pm

V určitých věcech máš pravdu, jenom úpravou motoru, tedy zvýšením výkonu a točivého momentu nemusíš nic pokazit.

ALE musíš vzít v potaz, že na nějaký točivý moment je nastavena převodovka, spojka atd. To si myslím, že nikdo na fórech neřeší, tam ti nikdo neřekne, že po několika málo kilometrech dělal spojku s dvouhmotovým setrvačníkem atd., pokud budeš jezdit úplně normálně, tak zvýšení výkonu nepotřebuješ, protože to prostě na to auto stačí a nebo jezdíš rychle a potřebuješ větší výkon, tak to je lepší si koupit auto s větším výkonem či motorem.

To ti tady asi budou ostatní chtít říct viz. kup si silnější auto
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod ReWasT » Str Jún 03, 2009 3:54 pm

urcite s tou spojkou mas pravdu ale nevidel bych to tragicky. do niceho se zatim nehrnu jen jsem chtel zjistit co mozna nejvice informaci. Vice mene se toho taky nejak nezastavam mozna jsem mel v praci vice casu nez je zdravo ... :-). jen jsem cekal trosku zajimavejsi diskuzi :(
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod Rainbow » Str Jún 03, 2009 3:58 pm

Pri novom aute je to hlavne dobry sposob ako prist o zaruku.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Sedvo » Str Jún 03, 2009 4:15 pm

ReWasT píše:urcite s tou spojkou mas pravdu ale nevidel bych to tragicky. do niceho se zatim nehrnu jen jsem chtel zjistit co mozna nejvice informaci. Vice mene se toho taky nejak nezastavam mozna jsem mel v praci vice casu nez je zdravo ... :-). jen jsem cekal trosku zajimavejsi diskuzi :(


Řekl bych, že zastánců chipování je na tomto fóru velice málo. Aby ti auto sloužilo bez problémů (a nepřišel si o záruku), tak je lepší do něj nezasahovat.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod azet » Str Jún 03, 2009 4:56 pm

osobne zase niesom taky skeptik co sa tyka cipovania. keby som vlastnil turbodiesel, tak o tom vazne uvazujem. ale jedine podlozenim merania na brzde pred a po. je jasne, ze vsetko ma nejaku cenu, kazde taketo zvysenie vykonu znamena s velkou pravdepodobnostou aj zvysenu spotrebu a zvysene/rychlejsie opotrebovanie roznych komponentov. zavisi od toho, ako sa k tomu clovek postavi - bud si budem lestit cukricka kazdy den, alebo na aute budem jazdit ako keby bolo ukradnute?

sluzobne vozim octafku tdi 1st gen nieco okolo 110 koni. moj znamy taxikarci na rovnakom aute, cipnute to ma zevraj na zhruba 150 k v pomerne serioznej firme, jazdi tak uz 3 roky a bez problemu, dokonca takmer ziadna zvysena spotreba. rozdiel je citelny a voz ide nenormalne. podotykam len pomimo, na toto auto je to uz privela.

na druhej strane poznam cloveka, ktoremu v dosledku extremneho cipnutia vyhorelo alfa romeo na dialnici... :ko
MX-6, KL-DE 2.5 DOHC V6, r.v. 1995
Obrázok užívateľa
azet
VIP 2009
 
Príspevky: 269
Registrovaný: Str Nov 28, 2007 5:51 pm
Bydlisko: BA

Poslaťod TomAnt » Str Jún 03, 2009 6:35 pm

Nic proti tuningu samozrejme nemame ale pozri sa na to realne.
Ak mam tunit motor 1.5 a dostat sa na vykon 2.0, preco by som to robil? Mozem si predsa kupit rovno 2.0, bude to odladene od vyrobcu a navyse v drvivej vacsine pripadov to vyjde lacnejsie. To je vsetko co sme chceli povedat tym, ze treba kupit silnejsie auto.

Uvediem priklad. Mazda 2, verzia CE Plus a TE je rozdiel 600 Eur...
rozdiel je presne vo vykone motora, ale pozor, je tam navyse aj automaticka klima, ovladanie radia na volante, kozeny volant, delene zadne sedadlo, 15ky kolesa, vonkajsie klucky a zrkadla vo farbe karoserie...
Rozdiel je 600 Eur, odrataj si vsetky tie veci a vyjde ti, kolko stoji realne chiptuning priamo od vyrobcu so zarukou... 0,000nic...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod leichnam » Str Jún 03, 2009 6:37 pm

TomAnt má pravdu a je správny tuner, pretože on bol schopný znížiť svoje požiadavky z 155 na 55kW :o)
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod Sedvo » Štv Jún 04, 2009 8:58 am

azet píše:osobne zase niesom taky skeptik co sa tyka cipovania. keby som vlastnil turbodiesel, tak o tom vazne uvazujem. ale jedine podlozenim merania na brzde pred a po. je jasne, ze vsetko ma nejaku cenu, kazde taketo zvysenie vykonu znamena s velkou pravdepodobnostou aj zvysenu spotrebu a zvysene/rychlejsie opotrebovanie roznych komponentov. zavisi od toho, ako sa k tomu clovek postavi - bud si budem lestit cukricka kazdy den, alebo na aute budem jazdit ako keby bolo ukradnute?

sluzobne vozim octafku tdi 1st gen nieco okolo 110 koni. moj znamy taxikarci na rovnakom aute, cipnute to ma zevraj na zhruba 150 k v pomerne serioznej firme, jazdi tak uz 3 roky a bez problemu, dokonca takmer ziadna zvysena spotreba. rozdiel je citelny a voz ide nenormalne. podotykam len pomimo, na toto auto je to uz privela.

na druhej strane poznam cloveka, ktoremu v dosledku extremneho cipnutia vyhorelo alfa romeo na dialnici... :ko


No je pravda, že nachipovat staré dobré TDi je bez problémů, je to tam patrné a motor vydrží hodně. Ale nachipovat motor s DPF prostě nějak nevím.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Ďalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron