Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Můj miláček Mazda 6 GTA - foto

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Re: Můj miláček Mazda 6 GTA - foto

Poslaťod david.gta » Štv Dec 11, 2008 10:09 am

Kdybych najel tolik km jak ty , asi bych taky nešel do 2,5 i a přemýšlel o něčem úspornějším. Nejsilnější 2,2 nafťák je určitě zajímavý motor , už to určitě jede. V časopise jsem se dočetl , že by to mělo mít zrychlení na sto cca 8,3 s , ale nepsali tam u jakého provedení. U mojeho sedanu 2,5i je to rovných 8 s dle Mazdy. Takže rozhodně zdatný soupeř. A ty bys šel do kterého , kdyby sis mohl vybrat už z nových ? Já tam měl zatím jenom 200 km, musím to zkusit někdy na dálnici kolik to dá.

Včera jsem řídil novou audi A4 kombi diesel 140 koníků a byl to znatelný rozdíl proti mému benzínu. Ale kámoš co si ho koupil jezdí deně taky D2 Břeclav Brno , tak to chápu.
Obrázok užívateľa
david.gta
Prispievateľ
 
Príspevky: 163
Registrovaný: Štv Nov 13, 2008 7:18 pm
Bydlisko: Jižní morava

Poslaťod Sedvo » Štv Dec 11, 2008 10:34 am

Já bych volil naftový střed. Ono je to vždy na úkor něčeho, takže silný benzín = požitek z jízdy, ale vyšší spotřeba a nafta to má obráceně, ikdyž já raději jak rychlou jízdu, tak zatáčky (Jeseníky, fakt paráda)
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod ReWasT » Štv Dec 11, 2008 10:52 am

jen k te benzino naftove bitve :-) Priliju trosku oleje do hone. Jsem zastance mazdy a verim ze mela vzdycky co se tyce benzinovych motoru navrch , ale nemuzu si pomoct tak ta 2.5 co si budem nalhavat neni zadna slava se 170 koniky takhle krasny a velky auto s takovymi parametry dopnit oznacenim GT :-). Pripada me ze mazda ve vrchnolne motorizaci u benzinu dost zaspala! Nemyslim ted konretne srovnani oproti 2.0 FSI ale celkove obecne vzato bych radsi videl zaokrouhlenych 200 koniku a pak to oznacil GT :palec

Davco slecnam se nelibi prahy ale spis bych rekl ze auto celkove :-) kam se hrabe pasat nebo O2

A jen takova drobna poznamecka k tomu nudnymu dieslu v kombiku :-) ja nekupoval auto na zavodeni ale na jezdeni, takze i dybych tu moznost mel znovu vybrat rozhodnu se stejne. Ale pokud tobe pripadne 170 koni zabavnych na MAZDE 6 a muj kombik nudnej tak ti s cistym svedomim pisu ze se nech svezt MAZDOU 3 MPS a jseme uplne nekde jinde . i kdyz je asi nefer srovnavat EMPESO s GT 4i GTA :o)
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod majki » Štv Dec 11, 2008 11:01 am

Mazda si schovava 2.0 DISI pro MPS verzi 8)

Ty original prahy nastesti vypadaji decentne a hezky, ne jako tuzing z benzinky za par kacek ;)

A vrcholna verze 2.2 MZR-CD je odlisna od tech dvou slabsich (jina turbina atp.), navic bude k dispozici jen v GT vybave.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod ReWasT » Štv Dec 11, 2008 11:03 am

jo jo vecnej problem mazdy s omezenou vybavou a moznosti priplatku ... :-(
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod majki » Štv Dec 11, 2008 11:08 am

Cekaci doby by se protahly na 5-6mesicu, kdyby meli kazde auto vybavovat na prani Evropana tak, jako u VW. Mazda neni zadna exklusive znacka, kde si na to zakaznik rad pocka. Udela se pruzkum, co kdo pozaduje a co je schopen ozelet a podle toho se pak nastavi vybavy...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod ReWasT » Štv Dec 11, 2008 11:14 am

hmm aha :-) takze pokud me bude stacit zakladni vybava a rad bych xenonove svetlomety tak si mam kvuli tomu koupit nejdrazsi vybavu?
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod Sedvo » Štv Dec 11, 2008 11:19 am

Já bych to jako problém neviděl, zkus to otočit.

Prostě chceš bixenony - připlať si 50000,- a máš navíc Bose a další věci v celkové hodnotě větší jak 50000,-, a individualizace u VW by vyšla např. na 80000,- - 100000,- kč.

To si myslím, že je od Japonců chytré. Hlavně ušetří na výrobě, o to asi Japoncům jde.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Štv Dec 11, 2008 11:23 am

Presne jak pise Sedvo, kdyz uz by sis chtel priplatit za bixenony (coz je jinde 40-60tisic), tak si priplatis na lepsi vybavu a dostanes jeste neco navic :). A ReWaste, to, ze ty chces bixenony, jses jeden z desetitisice? Zas to musis brat takhle, bere se proste prumer...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod ReWasT » Štv Dec 11, 2008 11:27 am

souhlas , ale uz proste nebylo vic kacaku :-) to je asi pak nejlepsi rovnou koupit plnou naloz
New MAZDA 6 WGN TE 2.0 MZR-CD
ReWasT
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Uto Júl 22, 2008 8:51 am

Poslaťod Sedvo » Štv Dec 11, 2008 12:04 pm

Hele krásný případ jsem měl v práci - VW Passat 1.9 TDi 77 kW - kromě xenonu skoro vše, digiklima, tempomat, ESP a blabla a víte co to auto nemělo - blbý palubní počítač - daň za to, že si každý může udělat svou výbavu.

Dá se říct, že to auto je potom neprodejné, teda blbě prodejné.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod 323.Hans.626 » Štv Dec 11, 2008 12:11 pm

david.gta píše:a jsem řídil novou audi A4 kombi diesel 140 koníků a byl to znatelný rozdíl proti mému benzínu. Ale kámoš co si ho koupil jezdí deně taky D2 Břeclav Brno , tak to chápu.

jenom 140 čili 103kw?? :shock :shock tomu ta 6 vypráší kožich kdy si vzpomene... TDI srovnávat s Mazdou?? No nevím nevím... taky jedno sedlám.. to slabší... 130koní ale se 100kw (140koňovou) benzínovou 626tkou tomu ujedu kdekoliv si zamanu...
Každopádně nové MZR CD 136 kw je super motor... a japonci začínají dělat nejlepší a nejspolehlivější diesly na světě... takže pokud bych měl někdy v životě uvažovat o naftě (což je sice dost zcestná myšlenka už jenom proto že jezdím 3 autama a najezdím toho dost málo... takže bych diesel prostě neužil...to je pro lidi co opravdu hodně jezdí a to já nejsem) tak bych uvažoval jedině o japonci.. tzn buď D4D od Toyoty, CDTI od Hondy anebo MZR-CD od Mazdy... ale spíš to poslední.. nejvýkonnější :ho: :ho: myslím si že je to hodně hoodně povedenej motor.
To je jasný že ten nejvýkonnější benzín agregát si schovávají až na MPS... ale MPS přichází až dva roky po uvedení modelu na trh... takže očekávám příchod tak cca rok 2010 :o) :o)
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod majki » Štv Dec 11, 2008 12:25 pm

Si ale predstav, ze 2.0 DISI uz bezne montuji do japonskych verzi, jen ted nevim, ktery presne model...bud mx-5 nebo Mazda5..
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod 323.Hans.626 » Štv Dec 11, 2008 12:29 pm

rád věřím.. dokonce jsem to někde i četl.. já teď ale měl na mysli čistě pro Evropu...
TO je jako s 626 MPS.. taky se nikdy v evropě pořádně neprodávala... přitom měla o 14kw navrch oproti současnému MPS :)
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod david.gta » Štv Dec 11, 2008 1:20 pm

ReWasT píše:A jen takova drobna poznamecka k tomu nudnymu dieslu v kombiku :-) ja nekupoval auto na zavodeni ale na jezdeni, takze i dybych tu moznost mel znovu vybrat rozhodnu se stejne. Ale pokud tobe pripadne 170 koni zabavnych na MAZDE 6 a muj kombik nudnej tak ti s cistym svedomim pisu ze se nech svezt MAZDOU 3 MPS a jseme uplne nekde jinde . i kdyz je asi nefer srovnavat EMPESO s GT 4i GTA :o)


Já jsem hodně váhal i o Hondě Civic Type R. To je hodně zábavné auto , ale praktičnost je výrazně nižší. Ale ten motor je božský.
Obrázok užívateľa
david.gta
Prispievateľ
 
Príspevky: 163
Registrovaný: Štv Nov 13, 2008 7:18 pm
Bydlisko: Jižní morava

PredchádzajúciĎalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť