Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda2 - Majki

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Re: Mazda2 - Majki

Poslaťod majki » Str Aug 25, 2010 10:08 pm

Tak drzte palce, zitra ji tam vezu :tma
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Uto Aug 31, 2010 2:36 pm

Tak auto vyzvednuto v sobotu 28.8.2010.
1) roztaveny konektor leveho predniho svetla - pri prijmu vozu se zminoval prijimaci technik o vymene celeho svetla, nakonec kupodivu vymenili jen kabelaz, svetlo pry nedorazilo
2) Vymena poskrabaneho krytu airbagu na volantu + poskrabane imitace hliniku = vymeneno
3) drncani nekde z volantu - udajne problem v panelu rizeni - zapsano, ze byl vymenen, nicmene...stale to drnca jako predtim = jsem naprosto zoufaly...jizda po D1 = drnc drnc drnc drnc drnc drnc drnc drnc drnc....
4) znicene uchyceni plastu v pravem spodnim venkovnim rohu predniho skla po zasahu AutoDuba = vymeneno Autolarosem, jiz vporadku (nicmene mi rekli, ze pod tim krytem to je dosti doskrabane a jsou vrypance i na hrane karoserie vedle tohoto plastu :?: , budu na Dubu velmi zly)
5) vsiml jsem si, ze po minulem zasahu mi nechali servisaci spinave otisky prstu a dlani na obou prednich A sloupcich, zadal jsem jejich vycisteni = pry vycisteno, nicmene jiste stopy jsou videl stale (nejaky napad, cim to vycistit?)

Motor stale po delsi jizde klepe, pry je to jeho normalni projev. Do toho se stale pri rannich studenych startech ozyva z predni napravy skripot a klepot (ten ustava po par desitkach metru jizdy, skripot ustava az po nekolika kilometrech).

Zacinam byt cirociste zoufaly, po porade s CSOB leasingem se chystam sepsat reklamacni dopis, ktery pujde k rukam reditele Autolarosu, pote k importerovi a v nejkrajnejsim pripade primo do CSOB.
Je nekdo schopen mi s tim pomoci, pripadne aspon poradit, jak takovyto dopis koncipovat?

Jsem pedant? Jsem puntickar? Chci za sve penize tak moc? Nebo proste mam jen "stesti" na kus :( Mozna...kdovi, jak by na tom byl Hyundai i20, ktery v podobne vybave tehda stal takra o 80tkc mene...
Nicmene nic z toho neomlouva pristup obou servisů a jejich "boty", kterych se na mem aute dopustili.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod laki » Uto Aug 31, 2010 7:35 pm

3) drncani nekde z volantu - udajne problem v panelu rizeni - zapsano, ze byl vymenen, nicmene...stale to drnca jako predtim = jsem naprosto zoufaly...jizda po D1 = drnc drnc drnc drnc drnc drnc drnc drnc drnc....
.
16.8.2010 som Ti pisal na co sa mas-maju pozriet.
.
K tomu vsetkemu o com pises, by som len povedal, podla coho sa musim aj ja spravat,
aby moje auta boli v stave, ako si to zelam.
Clovece, pomoz si sam, aj Pan Boh Ti pomoze. :?:
A je to aj lacnejsie, ako servis :ho:
.
P.S.
So vsetkymi znackami aut su problemy a ovela vaecsie, ako ma mazda.
Mazda ma len prkotinky, ako drncanie, hrdzavy lem a pod.
laki
Prispievateľ
 
Príspevky: 354
Registrovaný: Ned Apr 18, 2010 8:24 pm
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Uto Aug 31, 2010 8:02 pm

Ja sa nebudem predsa sam do niecoho srat, ked je auto v zaruke a urcite veci sa prejavuju furt dokola. Nech to riesi servis. A ked to nechce alebo nevie to riesit, tak nech sa stara importer. Kuwa nezijeme v socialismu uz.

Ano, pisal, ale oni si nenechaju kecat do remesla, co chces na to povedat?

A ano, znam problemy s motormi, znam problemy s elektrikou a bohviecim a tak ako moje problemy, sa aj tieto v ramci moznosti riesi v zaruke atd. Cize taketo argumenty proste at uz servis, at uz importera ci ineho do toho biznisu zainteresovaneho, neospravedlnuje v tom, aby na to sral.
Tak nech sa snazi.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Uto Sep 07, 2010 1:12 pm

Reknu Vam, ze spisovat reklamaci vozidla je sakra darda :?: .
Zatim mam dve strany samotneho dopisu, k tomu jako prilohy 15 stran emaiove komunikace a 12 stran dokladu ze servisu. A to jsem teprve u 28.000km.
Za co me automobilovy boze trestas :!!: :??: :!!:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Pia Sep 10, 2010 12:09 pm

Tak prave volali z Autolarosu, kdy muzu pristavit auto, ze maji nove informace ohledne toho rizeni. Tak povidam, ze prelom zari-rijna nejspis a ptam se, jake informace...no, jedina odpoved byla: kluci ze servisu maji nejake nove informace a chteji neco zkusit.
:?:

Opet zacal vrzat zadek ve stejne mire, jako pred vymenou tlumicu :buuu:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Sedvo » Pia Sep 10, 2010 1:42 pm

Majki, tak mě by to úplně sralo. Naštěstí moje auto je v pohodě skoro 80000 km a nic. Jenom jezdím.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Pia Okt 01, 2010 1:11 pm

Jen zbezne kratke info:
drnc drnc OPET nevyreseno, kolik me to stalo dovolenych, benzinu atd. tady rozepisovat nebudu, to si necham do Mazdy (pokud tento posledni pokus nevyjde), nicmene jsem zaslal do Autolarosu rozezleny mail, po kterem nasledoval telefonat, ze to tam potrebuji nechat aspon na tyden, na dva, aby mohli servisaci zkouset a resit, nicmene ze mi bude po tuto dobu zapujceno nahradni vozidlo za cenu projeteho benzinu...takze 23.10. repete...jak tohle dopadne? Koupim si jeste nekdy Mazdu?
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Pia Okt 22, 2010 10:13 pm

Tak zitra do servisu...jak to dopadne? Ze bychom si zahrali na bookmakery :ho:

Nicmene, pisu kvuli necemu jinemu..a tim je spotreba.
Mozna nekteri vite, ze od 30.6.2010 tankuju vyhradne Benzinu Vervu 100, jen pred mesicem jsem byl donucen natankovat 15l obycejneho V-Poweru.
Od te doby se spotreba o par (2-3) deci snizila.
Ve stredu jsem prehodil na zimni kola.
Dnesni cesta z prahy byla s plne nalozenou, 4 dospeli a batoziny. Nesetril jsem to, kde to slo, drzel jsem 140km/h tacho, nekde vice (za Olomouci na prazdne dalnici i 180), jinde mene (6km zacpa kolem Brna), dle provozu, do kopcu jsem si to vychutnaval na trojku nebo ctyrku, abych nezdrzoval provoz.
Na letnich gumach bych dojel do Karvine s blikajicim Eckem bez jedine carky, stahnutym zadkem, zda-li dojedu k benzince, spotreba v takovem pripade lize hranici 8l. Ale dnes? Prijezd do Karvine, tripmeter hlasi 402km a stale zbyvaji 2 carky (pricemz ta sesta ubyla ve 370). Kdyz to hrube prepoctu, vychazi mi to na 62km/carka. Pri plnem zatizeni auta a pri teto rychlosti tomu vazne, ale vazne nerozumim...to udelaji ty pneumatiky tak hodne??? Jakoze to, ze to nejsou 195/45 R16, ale jen 185/55 R15? Nechapu, opravdu nechapu a kroutim hlavou.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Pia Okt 22, 2010 11:02 pm

62km na ciarku je spotreba 7l/100km. Takze rozdiel liter...
Ja si myslim ze ano, mozu to robit tie pneu, predsa len, rozdiel na pneu sa ovela viac prejavi na slabom motore ako na silnom...

Este otazka, ten benzin Verva 100 ci ako, to je 100 oktanovy?
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Pia Okt 22, 2010 11:06 pm

Ale az taky rozdiel? A este pri plne nalozenom aute? To som nikdy nezaznamenal..nie ze by mna to netesilo :ho:

Nie je, co som postudoval materialy Benziny, tak je to 98oktanovy.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Sob Okt 23, 2010 9:32 am

Vzdy jsem snil o cervenem aute...ale vzdy melo v tech snech na kapote vzpinajiciho se hrebce :?:

Toz jsem dostal na zapujceni tuhle Dvojku, TE po mikroF/L s 20tkm. No, musim mit na pameti, ze v zatackach je treba ubrat plyn, ty origos pruziny jsou znat a na jednom kruhaci jsem malem vzal patnik :shock
Nicmene, triskajici kufr ma i tahle Dvojka, takze to asi bude nemoc vsech :?:


Obrázok
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Pon Okt 25, 2010 10:33 am

Tak mame za sebou cca. 500km. Dojmy?
Jedna se o Dvojku po mikroF/L, kdy byl decentne upraven interier a papirove snizena spotreba mimo mesto. Jake jsou me dojmy? Predem varuji majitele techto verzi, ze si neberu servitky, zejmena co se interieru tyce.
Ad. interier: oproti moji Dvojce pribyly stribrne vnitrni kliky dveri, seda vypln dveri v interieru, stribrne ovladace ventilace, stribrne tlacitko rucni brzdy, stredovy radiopanel jiz neni z matne cerne, ale z jakesi pololeskle cerne metalizy, pribylo stribrne okruzi kolem radici paky, hlavice radici paky ma stribrny stred, naopak ubylo stribrne okruzi na prednich repro a stredovem stojanu pro popelnik/lahev. Mirne byla upravena grafika ukazatele paliva (full, stred a null delici tenke vertikalni carky nahradily nizke siroke horizontalni).
- seda vypln dveri je hnus nad vsechny hnusy, neskutecne lacine vypadajici blivajz
- stribrne ovladace ventilace (jak jsem je strasne chtel), nechci, nelibi se, je to preplacane, to same plati o hlavici radici paky, je doslova nechutna, a to stribrne okruzi kolem ni taky
- stredovy radiopanel vyvedeny v pololeskle cerne metalize je naprosto k pozvraceni, ve spojeni s vyse zminenym se tak degradoval interier ze zajimave a kvalitne vypadajiciho na laciny, odporny sunt made in China
+ jako jedine plus vidim stribrne (efekt matneho hliniku lepe receno) vnitrnich klik dveri a stribrne tlacitko na rucni brzde; viditelnejsi oddeleni full, stred a null na palivomeru take prospelo

Exterier zadnych zmen nedoznal, pojdme na jizdni vlastnosti a spotrebu. Tato Dvojka je obuta na litych kolech Mazda, obuty ma zimni Kleber KrisAlp 185/55 R15. Srovnavat budu pouze se svou Dvojkou, ktera ma pruziny Eibach.
- prijde mi, ze lepe tlumi nerovnosti, a to mozna i lepe, nez moje Dvojka pred instalaci Eibachu, razy nejsou tak citelne a slysitelne, na nekterych mistech dokonce bylo citit mirne zhoupnuti
- na jednom kruhaci a ve dvou zatackach jsem se jiz stacil pekelne vytrestat, tam, kde jsem zvykly projizdet tyto na naprostou jistotu, danou rychlosti a stylem, to tady proste nejde ani za mak, na kruhaci me to vyneslo k vnejsimu patniku, ktery jsem tak tak minul o 10cm (a to si myslim, ze jsem ho projizdel jeste o nejakych 5km/h pomaleji nez se svou Dvojkou), a ve dvou zatackach me to vyneslo k vnejsimu okraji tak, az mi v jednu chvili kolo na zaprasene krajnici klouzlo, opet jsem tu zatacku neprojel tak rychle, jako projizdim se svou Dvojkou - vysledek je jednoznacny: pokud nejake investice na svem aute nelituji, to jsou pruziny Eibach, spolecne se zatmavenymi zadnimi skly (viz nize) a spoilerem nad patymi dvermi jsou toto tri investice do Dvojky, kterych nelituji a nikdy litovat nebudu a doporucuji je vsem, co si chteji za volantem uzit krapet vic, nez bezny konzum
- rozhodne doporucuji zatmavit zadni skla, aspon na 30% propustnost...v noci na dalnici to vyrazne pomaha proti oslnovani za mnou jedoucimi/ mne predjizdejicimi auty, a to opravdu vyrazne
- motorove mi prijde takrka stejna, takze K&Nko v moji bude mit nejspis mikro, mozna zadny vliv na cokoliv, kdo vi...
- spotreba - tragicka, pri snaze o uspornou jizdu v porovnani s mou (a to jeste na letnich 195/45 R16) vydrzela carka cca. o 5-7km mene...nevim, co do toho tankuji, uvnitr jsem pak nasel ucet z benziny Makro...takze ted premyslim, cim to, ze te moji se tak prijemne upravila spotreba...jestli je to K&Nkem, najetymi kilometry (rozdil 35t), pruzinami, benzinem Verva 100 nebo cim...

Takze asi tolik :o). A nakonec vlastne jeste barva...ta cervena se mi proste nelibi, porad v ni sem tam vidim takove divne zabarveni do ruzova... Jako top barvy pro Dvojku vidim zelenou metalizu, cernou, bilou perlet a nove modrou metalizu, s kterou Dvojka prichazi po velkem F/L.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod visno » Pon Okt 25, 2010 2:29 pm

Chcem sa len opytat, dvojka sa vyraba v europe?
oltcit, forman, punto, octavia, 307sw, avensis, mazda 6
Obrázok užívateľa
visno
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Štv Okt 14, 2010 5:57 am
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Pon Okt 25, 2010 2:41 pm

Prva generacia (2002-2007) sa vyrabala vo Spanielsku.
Druha, sucasna generacia, sa vyraba pre Europu v Japonsku (pak sa este vyraba v Cine pre Cinsky trh, v Kolumbii a nakoniec od minuleho roku aj v Thajsku)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť