Včera jsem úspešně absolvoval STK
Tentokrát jsem o tom ani nepochyboval, mrkačka šlape jako hodinky, v létě dostala novou sondu a byla na diagnostice, takže emise v pohodě, na jaře dostala nový žárovky a byla kvůli tomu na seřízení světel přímo v STK, takže taky no problemo.
Jediný problém jsem tušil v brzdách - destičky sice ještě nebyly úplně nadoraz, ale preventivně jsem je nechal vyměnit, stejně jako kapalinu.
A teď dotaz na odborníky: v půli léta se mi občas začínala rozsvěcet kontrolka brzd. Nejdřív jen občas, nakonec svítila stále. Přitom brzdové kapaliny stále ještě dost nad minimem, brzdový pedál zabíral trochu níž, ale brzdilo to dobře. Myslel jsem, že se rozhasil spínač. Teď po výměně už nesvítí ! Vysvětlení mi dal můj mechanik: Příští investice do Mrkačky budou kotouče. Už jsou poněkud tenčí a když byly i sjetý destičky, dostávaly se prý pístky ve válečcích blíž k sobě, tím poklesla hladina kapaliny v nádobce a proto kontrolka svítila.
Zajímalo by mě, jestli má kontrolka skutečně svítit už když je hladina na úrovni jedné třetiny rozmezí mezi spodní a horní ryskou nádobky. Co vy na to?