No pokud si to představuješ jako nějakej kit,co namontuješ místo třeba krytu sání,tak to teda rozhodně namontovat nepůjde..
Jinak na turbo,nebo nechanický kompresor by nejspíš byly nutný nějaký úpravy že..Už samotný umístění a náhon..mazání..nevím jak komprex,ale většina kompresorů potřebuje mazat olejem,co si berou normálně z olejové vany..Potom úprava sání..jiný vtřikovače a vyšší tlak paliva..aby to prostě přetlačilo tlak vzduchu co by tam hnal kompresor..Přeplňovaný motory mají rovněž menší kopresní poměr,což by ale snad až tak nevadilo..Jelikož je to benzíňák tak mezichladič by byl asi potřeba..No a největší problém,řídící jednotka..Tu by sis sám těžko upravil,a u nějaké firmy by ses nedoplatil,pokud by to vůbec někdo dokázal naladit..Chladící soustava je snad dostatečně dimenzovaná..nevim,jestli má 66kW motor jinačí chladič než výkonější verze..Moje auto má třeba i chladič oleje..No a pokud teda budu optimista,tak by ti to hodilo maximálně nějakých 20kW,takže se dostáváš na úroveň 16 ventilu..a cenu a náročnost takové úpravy si ani nedokážu představit..
Jo jo,pokud chceš sporťák,kup si mazdu mx3,popřípadě hondu CRX..malý autíčka se 150k motorem už něco svedou..Mazda 626 je auto střední třídy,ve své době auto vyšší střední třídy..Sportovní ambice moc nemá..což jsem zjistil včera když jsem si dal závod s nějakýma borcama v Lancii Delta a bejval bych dostal naprdel,nebýt tam zatáček kde mazda líp sedí a znal jsem to tam..
:)