Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Report zo servisu

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

Report zo servisu

Poslaťod TomAnt » Štv Aug 14, 2003 11:47 am

Report:
Tak som bol v Mazde v oprave, bolo treba vyriesit nasledovne:
1 - motor zle tahal za studena pri nizkych otackach
2 - lava zadna rucna brzda sa zasekavala
3 - stara chladiaca kvapalina

Faktura:
Antifreeze 4l = 756 Sk
Dest. voda 3l = 42 Sk
Lozisko paky brzdica = 881 Sk
Brzdova kvapalina 1l = 257 Sk
AntiFreeze (asi do brzdovky) 1l = 189 Sk
Vymena chladiacej kvapaliny = 315 Sk
Nastavenie motora = 1080 Sk
Oprava LZ brzdica = 773 Sk
Vymena brzdovej kvapaliny = 595 Sk
Nastavenie rucnej brzdy = 340 Sk
Trzby za rezijny material = 50 Sk

Suma spolu = 5278 Sk
DPH= 1055,60 Sk

Celkom = 6333,60 Sk

[Edited by: TomAnt on 14-08-2003, 12:03]
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Honza » Štv Aug 14, 2003 3:48 pm

No já se nechci hádat,ale podle mě do brzdovky nesmí nic nikdy přijít..a že by snad mohla zamrznout..no..:)Ale brzdovku si chci taky nechat vyměnit..A vodu si vyměním sám,tolika peněz bych jim nedal..jsem kluk šikovnej,zvládnu to :))
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod TomAnt » Štv Aug 14, 2003 4:12 pm

No jo, to bol len moj predpoklad, kedze do chladica uz tam 4 litre isli predtym (prva polozka faktury), tak neviem kam isiel ten liter :) a primarne som siel dat opravit brzdu a nastavit motor, tak kaslat uz na to, dal som vymenit aj vodu, babrat sa mi s tym nechce...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod George » Štv Aug 14, 2003 6:44 pm

No vidíte.Já sem měnil ložisko, náboj,geometrii, všechny čepy.levá ruční brzda se mi také sekala (byl zarezlý mechanismus uvnitř bubnu),novou kapalinu, nové trubičky brzd, svíčky

ložisko - 2500 Kč
náboj (z vrakáče ) - 2500 Kč
čepy + práce - 3100 Kč
trubičky - 2100 Kč
svíčky - 400 Kč
ruční brzda - 300 Kč
kapalina - 300 Kč
oleje + filtry - 1200 Kč

Celkem - 12 400 Kč

Jediné co jsem dělal já byli ty oleje a svíčky.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Štv Aug 14, 2003 7:23 pm

Jeej, TomAnt, znova som ta inspiroval? :) Vidim, ze aj ty mas uz 'vystrihnutu' mazdicku (icon). :)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod TomAnt » Pia Aug 15, 2003 7:39 am

Tak tak, sorry Steve ale pacilo sa mi to, tak som neodolal :) nechces sa podielat na dizajne webu? ty mas take dobre napady :) Ono, pravda je aj, ze takuto vystrihnutu mam dlhodobo da ploche WXP, takze vlastne pre mna nic nove, ale ked som tak videl tvoju, tak sa mi to zapacilo aj tu :)

Inac Steve som zvedavy ako by si sa zatvaril, keby som zmenil pozadie fora z tej bledomodrej na napr. tmavomodru :) Si mi poslal obrazok s default pozadim chi chi.

[Edited by: TomAnt on 15-08-2003, 08:03]
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod TomAnt » Pia Aug 15, 2003 8:05 am

Este k tomu servisu... Na motore bola priskrtena klapka. Moja otazka znie, da sa to nabuduce opravit aj svojpomocne? (sorry, mechanik nie som)
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Honza » Pia Aug 15, 2003 8:08 am

Není o tom něco v té mazda knížce?Já to teda ještě nemám všechno přečtený,ale jsou tam i zajímavý věci..:)
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod TomAnt » Pia Aug 15, 2003 8:22 am

No, budem musiet pozriet...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Pia Aug 15, 2003 10:30 am

to TomAnt: Tak s tou tmavomodrou by si ma dostal, ale asi by som to nejako vyriesil. :) Dal by som si prestriekat mazdu na bielo, haha!! :) :) :)

Co sa tyka webdizajnu, len tak pre zabavu som asi pred mesiacom urobil nove logo, ktore by sa tu asi mohlo hodit.. Je celkom pekne.

Skrtiaca klapka sa nastavit da, je tam mala srubka, ktorou sa nastavuju volnobezne otacky, to je asi to, co mal mechanik na mysli. Ja som to urobil na mojej Mazde a je to OK. V servise im to trva pol hodinu, z toho 25 minut chodia okolo auta a kecaju. Ja tiez nie som mechanik, ale trosku ma to bavi. Prave dnes rano mi po nastartovani zacalo nieco paradne klepat, ako ked je prerazeny blok klukovym hriadelom, tak som o 5:00 otvoril pred blokom kapotu a zacal cumiet dnu. Zistil som, ze je to uplne rozpadnuty katalyzator a prehrdzavene drziaky vyfuku, takze damy a pani, mozno prvykrat v historii sa idem pokusit dat vyfuk z V6 na I4!! :) Privarit prirubu a zvysok pojde ako po masle. Rozmyslal som aj nad tlakmi, ale mali by byt rovnake, kedze V6 je 2.5, delit siestimi je to pribl. 0.415 objemu na jeden valec, 1.8 : 4 je pribl. 0.45 na jeden valec a kedze pracuju naraz vzdy dva, tak mi to vychadza pre V6 0.83 a pre 1.8 0.9 litra objemu vyfukovych plynov, takze vyfuk by nemal mat az taky vplyv na vykon a podobne zalezitosti, co si o tom myslite vy?
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod TomAnt » Pia Aug 15, 2003 11:15 am

Steve, ved mi posli logo do mailu, nech sa aj mozem pozriet :)
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Ned Aug 31, 2003 11:10 pm

navstivil som servis OK Motor v Banskej Bystrici, ohladom opravy karoserie. Po prijemnom uvitani so mnou prijimaci technik isiel hned do servisu a zavolal veduceho servisu, aby isiel obhliadnut auto a priblizne urcil cenu opravy. Prijemnym prekvapenim bolo, ked mi povedal, ze netreba menit diely karoserie, ze vsetko sa da krasne opravit a cele auto znovu nastriekat. Hrdzaveju mi A stlpiky, pretoze prvy alebo druhy majitel dal menit celne sklo v nejakom neautorizovanom servise a tam zalozili zle tesnenie oklo okna. V inom servise mi bolo povedane, ze stlpiky sa uz nedaju opravit, musia sa vyrezat a navarit nove. Ale v OK Motor mi povedali, ze stlpiky sa daju v pohode opravit! :-) Odhadli mi predbeznu cenu opravy (myslel som, ze to bude omnoho viac) a ich pristup si ma velmi ziskal. Nielen osobny, ale aj formou e-mailu. Za obhliadku si neuctovali absolutne nic, pohotovo reagovali na moje otazky a pripomienky, celkovy dojem z tohto servisu je vynikajuci. Zatial by som ich ohodnotil 9 z 10, 9 preto, lebo som tam bol zatial len prvykrat. :-) Ale uz sa tesim na dalsiu navstevu. Po oprave stlpikov pridam dalsi report z tohto servisu.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Späť na Staré Forum.Mazda626.sk

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť