to TomAnt: Tak s tou tmavomodrou by si ma dostal, ale asi by som to nejako vyriesil.
Dal by som si prestriekat mazdu na bielo, haha!!
Co sa tyka webdizajnu, len tak pre zabavu som asi pred mesiacom urobil nove logo, ktore by sa tu asi mohlo hodit.. Je celkom pekne.
Skrtiaca klapka sa nastavit da, je tam mala srubka, ktorou sa nastavuju volnobezne otacky, to je asi to, co mal mechanik na mysli. Ja som to urobil na mojej Mazde a je to OK. V servise im to trva pol hodinu, z toho 25 minut chodia okolo auta a kecaju. Ja tiez nie som mechanik, ale trosku ma to bavi. Prave dnes rano mi po nastartovani zacalo nieco paradne klepat, ako ked je prerazeny blok klukovym hriadelom, tak som o 5:00 otvoril pred blokom kapotu a zacal cumiet dnu. Zistil som, ze je to uplne rozpadnuty katalyzator a prehrdzavene drziaky vyfuku, takze damy a pani, mozno prvykrat v historii sa idem pokusit dat vyfuk z V6 na I4!!
Privarit prirubu a zvysok pojde ako po masle. Rozmyslal som aj nad tlakmi, ale mali by byt rovnake, kedze V6 je 2.5, delit siestimi je to pribl. 0.415 objemu na jeden valec, 1.8 : 4 je pribl. 0.45 na jeden valec a kedze pracuju naraz vzdy dva, tak mi to vychadza pre V6 0.83 a pre 1.8 0.9 litra objemu vyfukovych plynov, takze vyfuk by nemal mat az taky vplyv na vykon a podobne zalezitosti, co si o tom myslite vy?