Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Denso Iiridium

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

Re: Denso Iiridium

Poslaťod dabel » Uto Jún 03, 2003 1:58 pm

OK Tom, aj Ty mas 10 bodov ;))) hruza a des, takito truhlici... Tom, a Ty si to nepochopil? Nalepka "GTI" pridava 40 koni, nalepka "SONY" dalsich 20 a duniace techno automaticky zlepsuje zrychlenie z 0 na 100 o 3 sekundy. A ked tam mas este poriadny vyfuk, tak kazdy centimeter priemeru prida 10km/h maximalky... to Ti fakt musim vysvetlovat zaklady tuuuuningu????
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod TomAnt » Uto Jún 03, 2003 2:04 pm

Che che, toto bolo dobre... Ale inac ten Golf bol spraveny pekne, uplne oble tvary vsetko zagulatene, ako vizazovo bol fakt pekny, len nechapem preco si myslel chalanisko ze je aj motoricky dobry... ale asi to bude tak ako si Dabel napisal ;) tie nalepky spravia svoje... ahaaa uz to chapem, aj ja mam na boku auta (ale to od vyrobcu) GT a vzadu mam nalepku od vyrobcu ze Electronic Suspension, to mi asi pridalo viac ako jemu :)))
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod DrPavelek » Uto Jún 03, 2003 2:26 pm

:) :) :) Chlapci potichucky, lebo sa nam tu nasackuje najaky VW fetisista ... :) a bude zle-nedobre :( :). Povedzme si to vsak na rovinu - kazde auto ma daco do seba, aj taky Golf, ci Passat, viec ci menej. Len to treba brat s nasadenim toho co nam kolise na krku ... Zato niektori ich majitelia, ked v tom sedia, akoby to gulate s krku nechali doma, samozrejme aby som nekrivdil - cest a chvala jednotlivcom.
DrPavelek
 

Poslaťod TomAnt » Uto Jún 03, 2003 2:30 pm

Tak tak, mas uplnu pravdu... Mam kamarata co ma vytunene Vento a neda na neho dopustit :) Je to pekne auto... :) a za tie prachy co ho ma...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Uto Jún 03, 2003 2:38 pm

Jasne, neda sa zovseobecnovat ;)) Aj ja poznam slusnych majitelov Octavii a Fabii (btw Tom, imaximova Fabka je peknucka, na krasnych alu ;))) Ale je aj fakt, ze majitelia aut s napisom "TDI" maju sklon si mysliet, ze prave to ich auto je to najrychlejsie na svete. Minule tiez jeden Passat si myslel, ze do kopca bude rychlejsie, holt ale dal som za tri a od 3000rpm som sa mu vyrazne vzdaloval...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod TomAnt » Uto Jún 03, 2003 2:40 pm

Tak zas ale Puskova Octavka 4x4 ma nieco do seba, to ma dost brutalny zaber a je to 1.8 turbo...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod DrPavelek » Uto Jún 03, 2003 3:00 pm

K tomu TDi - plny suhlas. K tomu 1.8T asi tolko - predchadzajuci majitel mojej 323 si to kupil v RSku. Z jeho slov vyberam: Podla papierov cakal viac, zatah v nizsich otackach je jasne lepsi, no vo vyzsich cakal viac, asi ze RSo je o poznanie tazsie a 1.8 (BP) Mazda sa da v extreme tocit daco cez 7000 ... :).
DrPavelek
 

Poslaťod TomAnt » Uto Jún 03, 2003 3:04 pm

No ved vravim, jasne ze v nizkych otackach, to fakt taha... vo vysokych som to nejak extra necitil...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Uto Jún 03, 2003 3:07 pm

Chlapi tak si teraz predstavte, aka strasna sracka musi byt 1.8 bez turba... zatah dolu je len vdaka turbu, zatah hore tiez jalovy... by ma zaujimalo, kde zobrali 125 konikov...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod DrPavelek » Uto Jún 03, 2003 3:14 pm

Ten zatah hore pravdepodobne brzdi turbo, resp. je to psychologicky efekt - clovek si zvykne na silu dole a potom logicky (ako u kazdeho spravneho >8ventiloveho benzinu) podvedome caka zaber dakde od 4000 ... Ta neturbovana 1.8 - hmmmmm, sam VW nepriamo priznal ze to bol prepadak, ked ju 'vylepsil' turbom (aj ked fungovali chvilu sucasne), a potom nahradil 2.0 8-ventilom :))) - pekny skok z 20 na 8 nie? :)
DrPavelek
 

Poslaťod TomAnt » Uto Jún 03, 2003 3:59 pm

No ved robili co mohli :)
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Uto Jún 03, 2003 4:35 pm

Hm vraj najprv spravili trubo verziu a potom ako "low-end" spravili bez turba... Kazdopadne to je hodne bieda, vsetci majitelia tvrdia, ze to poriadne nejazdi, ale zato o to lepsie zere ;)) Hehe, smer 20->8 ventilov je fakt zaujimavy, aj to, ze 5V motory sa vlastne vobec neujali ;)) Zato ked Japonci zacali vo velkom nasadzovat 4V, vsetci sa po nich zacali opakovat ;)))
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod DrPavelek » Uto Jún 03, 2003 4:56 pm

Ad dabel: Hm, s tym turbom to moze byt aj tak ako si pisal - nie som si isty, nehadam sa. Ale nachajme nemcov nemcami, ved koniec-koncov pre nich robime :) - aspon predpokladam.
DrPavelek
 

Poslaťod TomAnt » Str Jún 04, 2003 8:11 am

Ako kto ;) Dabel fachci pre Nemcurov v dojclande, ja pre amikov tu v Blave :)
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Str Jún 04, 2003 10:33 am

mato: to s turbom neni odo mna, to este kedysi davno pisal na MC ATX ;))) Ja sa o tie VW motory nezaujimam, zaujimaju ma kvalitne a spolahlive auta ;))
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

PredchádzajúciĎalší

Späť na Staré Forum.Mazda626.sk

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron